تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام وزير نفت: تفاوتي بين فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي و دولتي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: قائم مقام وزير نفت: تفاوتي بين فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي و دولتي وجود ندارد


ساري - خبرگزاري ايسكانيوز : دكتر علي كردان با بيان موفقيت هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي جهت ادامه تحصيل در مقاطع تحصيلات تكميلي تاكيد كرد: تفاوتي بين فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي و دولتي وجود ندارد.

دكتر علي كردان قائم مقام وزير و معاون منابع انساني وزارت نفت
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" جشن فارغ التحصيلي ۱۲۰۰ دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري با حضور دكتر علي كردان قائم مقام وزير و معاون منابع انساني و پژوهش وزارت نفت و عضو شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما ، دكتر شجاعي نماينده منتخب مردم ساري در مجلس ،جمعي از مسئولان و مديران كل ، دانشجويان و خانواده هاي آنها برگزار شد.
در اين جشن باشكوه دكتر علي كردان با بيان موفقيت هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي جهت ادامه تحصيل در مقاطع تحصيلات تكميلي تاكيد كرد: تفاوتي بين فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي و دولتي وجود ندارد و كساني كه بين فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتي خط كشي مي كنند در واقع فرضيات و موهومات ذهني خودشان را خط كشي مي كنند نه واقعيت ها را.
عضو شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما با اشاره به اينكه نظام مالي و اداري دانشگاه آزاد از نظام مالي و اداري دانشگاه هاي دولتي به مراتب در پرداخت راحت تر است تصريح كرد: به واسطه بالا بودن كيفيت و كميت آموزشها در دانشگاه آزاد اسلامي ، غالب پذيرفته شدگان كارشناسي ارشد را فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد تشكيل مي دهند. وي افزود : سطح علمي بعضي از دانشكده هاي دانشگاه آزاد اسلامي نه تنها كمتر از دانشكده هاي دولتي نيست بلكه ميزان قبولي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در دوره هاي ارشد و دكتري بيانگر وضعيت بهتر دانشگاه آزاد اسلامي است.
وي با تاكيد بر علم آموزي و افزايش اطلاعات خطاب به دانش آموختگان گفت : فرداي زندگي را با اندوخته ديروز نمي توان سامان داد و ما در جامعه اي زندگي مي كنيم كه مطلقا نمي توانيم جداي از ديگران زندگي كنيم و امروز قيمت و ارزش افراد را اطلاعات علمي آنان تعيين مي كند و در حقيقت هر كسي كه عقل سالم دارد بدنبال زندگي برتر است و براي سامان دادن به زندگي اجتماعي بعد از فارغ التحصيل شدن نياز به اطلاعات و دانش داريم .
دكتر كردان به نقش دنياي فناوري و اطلاعات در تبادل اطلاعات و توليد علم اشاره و تاكيد كرد: در گذشته به دليل عدم امكان تبادل اطلاعات توليد حرف نو و علم كاري آسان و سهل بود ولي امروز به دليل ارتباطات و حجم اطلاعات توليد حرف نو و علم ، كار بسيار سختي است قائم مقام وزير نفت افزود: بايد فضاي حاكم بر دانشگاه ها مبتني بر تحقيق، پژوهش و علم آموزي باشد تا دانشجويان دانشگاه با تكيه بر شاخصه مديريت باوري بر دانش، علم و اندوخته هاي روز خود بيفزايند.
وي اظهار اميدواري كرد: با برنامه ريزي مسئولان و اساتيد در دانشگاه ها در كنار علم، آموختن برنامه زندگي مبتني بر دانش، كسب درآمد و اشتغال نيز براي جوانان فراهم شود .
در اين مراسم دكتر كيومرث نياز آذري رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري در سخناني با اشاره به فارغ التحصيلي بيش از 20 هزارنفر از دانشجويان اين دانشگاه در طي 15 سال گذشته اظهار داشت : تربيت انسان از جمله كارهايي است كه در توسعه كشور نقش اصلي و اساسي را دارد و دانشگاه آزاد اسلامي از اين جهت پيش قدم بوده و خدمات ارزشمندي را به نظام مقدس جمهوري اسلامي ارائه كرده است.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري افزود : امروز آنچه كه ارزشمند است علم مي باشد و براي تامين منافع ملي ، توسعه اسلامي و مصلحت فردي بايستي دانش را تعقيب كنيم.
گفتني است در اين مراسم علاوه بر اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري توسط هنرمندان صدا و سيما و قرائت سوگند فارغ التحصيلي به دانشجويان ممتاز رشته هاي مختلف لوح ياد بود و تنديس اهداء شد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن