تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*چهارمين كنفرانس توسعه منابع انساني برگزار مي‌شود* مدير جذب و آموزش سازمان گسترش: 5 درصد مديران صنعتي زن هستند ميانگين سني مديران بخش صنعت كشور50سال است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *چهارمين كنفرانس توسعه منابع انساني برگزار مي‌شود* مدير جذب و آموزش سازمان گسترش: 5 درصد مديران صنعتي زن هستند ميانگين سني مديران بخش صنعت كشور50سال است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

چهارمين كنفرانس توسعه منابع انساني در روزهاي دوم و سوم تيرماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.

عباس غفاري ـ مدير جذب و آموزش سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران‌ ـ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: مباحثي مانند چگونگي افزايش بهره‌وري منابع انساني، نقش منابع انساني در دستيابي به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله و اصل 44 قانون اساسي و نقش رهبران در توسعه منابع انساني در اين كنفرانس مطرح مي‌شوند.

وي اضافه كرد: همچنين موضوع پرورش و توسعه مديران زن از ديگر مباحث اين كنفرانس است كه با توجه به تركيب سني و تحصيلاتي در كشور بين زنان و مردان توجه بيشتر به افزايش تعداد مديران زن ضروري به نظر مي‌رسد. ضمن اين‌كه بحث روي مسائل نوظهور در زمينه توسعه منابع انساني مانند استفاده از فن‌آوري اطلاعات و چالش‌هاي منابع انساني در بخش‌هاي مختلف اعم از دولتي و خصوصي نيز در دستور كار اين كنفرانس قرار دارند.

به گفته غفاري تاكنون200 مقاله علمي به اين كنفرانس رسيده كه قرار است 50 مقاله طي دو روز برگزاري ارايه شوند.

وي با بيان اين‌كه حوزه ستادي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بين 340 تا 350 نفر كارمند دارد، اضافه كرد: براي ورود به سازمان گسترش شرايطي مانند داشتن حداقل 6 سال سابقه كار، فارغ‌التحصيلي از دانشگاه‌هاي معتبر و شرط معدل وجود دارد.

وي افزود: همچنين مدل شايستگي مديران سازمان نيز در حال اجرا بوده و همه مديران موظفند نمرات لازم را در اين زمينه گرفته و قبول شوند.

مدير جذب آموزش سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران‌ همچنين توضيح داد: براي افزايش سطح مهارت مديران سازمان و شركت‌هاي تابعه نيز برنامه‌هاي توسعه‌اي در نظر گرفته شده كه در اين بخش آموزش مديران مياني به بالا توسط سازمان انجام مي‌شود و آموزش ساير افراد و كاركنان نيز توسط شركت‌هاي تابع انجام مي‌شود. به عنوان مثال در شركت ايران‌خودرو آموزش مديران به صورت متمركز توسط سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران انجام مي‌شود، اما آموزش كارگران به عهده شركت است.

غفاري با بيان اين‌كه هر 6 ماه يك‌بار آمارهاي مربوط به بهره‌وري در حوزه‌هاي مختلف و شركت‌هاي وابسته به سازمان ثبت مي‌شوند، عنوان كرد: بانك اطلاعات مديران نيز در سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران به وجود آمده كه در اين بانك اطلاعات مربوط به 19 هزار مدير مياني به بالا در بخش صنعت چه دولتي و چه بخش خصوصي گردآوري شده است.

به گفته وي حدود 5 درصد از مديراني كه اطلاعات آن‌ها در اين بانك جمع‌آوري شده است، مديران زن بوده كه عموما مديران مياني هستند و كمتر از يك درصد از مديران ارشد نيز در بخش صنعت در كل كشور زن هستند.

اين مقام مسوول يادآور شد: اوايل سال جاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران با سازمان فني و حرفه‌اي كشور تفاهم‌نامه‌اي را امضا كرد كه بر اساس آن قرار است كاركنان سازمان از طريق آموزش سطح مهارتشان افزايش يابد.

گفتني است، چهارمين كنفرانس توسعه منابع انساني قرار است با حضور وزراي صنايع و معادن و كار و اموراجتماعي در محل همايش‌هاي سالن رازي واقع در بزرگراه همت بعد از بيمارستان ميلاد برگزار شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن