تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814969855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روزنامه المنار : محمود عباس به زودي، شكست كنفرانس آناپوليس را اعلام مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روزنامه المنار : محمود عباس به زودي، شكست كنفرانس آناپوليس را اعلام مي كند
پايگاه اينترنتي روزنامه المنار فلسطين نوشت : محمود عباس به زودي شكست كنفرانس آناپوليس را به طور رسمي اعلام مي كند.
به گزارش شبكه خبر ، در خبر المنار به نقل از محمود عباس ، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين آمده است ، عباس قبل از ترك فلسطين با هدف مشاركت در نشست شرم الشيخ از كناره گيري آمريكا از روند صلح خاورميانه و بي توجهي به وعده هاي آناپوليس خبر داد و گفت: آمريكا نسبت به پيگيري روندي كه از نشست آناپوليس آغاز شد كاملا بي توجه است.

المنار در ادامه به نقل از يك مسئول عالي رتبه سياسي در اروپا نوشت : دولت آمريكا از فشار يا برخورد با اسرائيل عقب نشسته است و در واقع با اين وسيله دست تل آويو را در اتخاذ مواضعي كه به نفع اسرائيل باشد باز گذاشت.

اين مسئول سياسي كه نخواست نامش فاش شود در گفتگو با المنار ادامه داد : محمود عباس گزارش هاي دقيقي دريافت كرد كه نشان مي دهد جنبش شاس (يكي از گروههاي تندرو در اراضي اشغالي) با ايهود اولمرت براي ساخت هزاران واحد مسكوني جديد در قدس و كرانه غربي به توافق رسيد.

اين مسئول سياسي سبب اصلي توافق نخست وزير رژيم صهيونيستي با گروه تندروي شاس را تلاش براي حفظ حكومت اولمرت دانست كه به سبب اختلافات داخلي به شدت در معرض خطر قرار گرفته است.

المنار در ادامه از زبان اين سياستمدار اروپايي نوشت: محمود عباس خود را آماده مي كند تا شكست گفتگوهاي صلح را اعلام و اسرائيل را مسئول اين شكست معرفي كند ضمن آنكه وي به زودي از اين واقعيت كه آمريكا در حمايت از روند صلح جدي نيست پرده برخواهد داشت اگر چه تصميم داشت بلافاصله پس از بازگشت از سفر اخير خود از آمريكا ، شكست كنفرانس آناپوليس را به طور رسمي اعلام كند. اما تحت فشار غير قابل تصور و دور از انتظار اعراب و غرب موفق به انجام اين كار نشد.

محمود عباس در سفر به آمريكا و در ديدار با بوش به اين واقعيت رسيده بود كه دولت آمريكا هيچگاه حاضر به فشار بر اسراييل براي دادن برخي از امتيازات به فلسطين نيست.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 730]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن