تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815250149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفارت ايران در بغداد: تهران به پشتيباني از دولت عراق ادامه مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفارت ايران در بغداد: تهران به پشتيباني از دولت عراق ادامه مي‌دهد
بغداد- سفارت جمهوري اسلامي ايران در بغداد درباره حادثه تروريستي اخير بر ضد ديپلماتهاي ايراني در عراق اعلام كرد : تهران به پشتيباني خود از دولت عراق و تلاش براي تقويت روابط بين دو كشور، ادامه مي‌دهد.

اين سفارتخانه در بيانيه‌اي كه روز شنبه منتشر و يك نسخه از آن در اختيار ايرنا در بغداد قرار گرفت، افزود كه اين گونه حملات تروريستي بزدلانه نمي تواند مانع انجام وظايف سفارت ايران شود زيرا اين اولين بار نيست كه كاركنان سفارت ايران درعراق در معرض اين نوع عمليات تروريستي قرار مي گيرند.

بيانيه از عوامل تروريستي به عنوان دشمنان دوكشور جمهوري اسلامي ايران و عراق ياد كرده است .

سفارت ايران در عراق ادامه داد كه محكوميت شديد اين گونه عمليات تروريستي كه برضد شهروندان بيگناه و نهادهاي سياسي انجام مي‌شود، مي تواند در افزايش سطح امنيت و ثبات درعراق جديد، موثر باشد.

به گفته اين بيانيه ، با عنايت پرودگار و تلاش نهادهاي ذيربط و تيمهاي پزشكي در بيمارستانهاي عراق وضعيت جسماني ديپلماتهاي ايراني رو به بهبود نهاده و دستگاه‌هاي امنيتي و نظامي عراق وعده داده‌اند كه عاملان اين حمله تروريستي را دستگير و آنها را به دستگاه قضايي عراق تحويل دهند.

دو ديپلمات و دو كارمند سفارت ايران در بغداد عصر پنجشنبه گذشته به منظور زيارت عازم منطقه كاظمين در شمال بغداد بودند كه مورد حمله مسلح افراد ناشناس قرار گرفتند.

افراد مسلح بعد از شليك گلوله به خودرو حامل كاركنان ايراني هر چهار نفر آنها را زخمي كردند و از محل متواري شدند.

اين اولين بار نيست كه افراد مسلح تروريستي ، ديپلمات‌ها و كاركنان سفارت ايران در عراق را هدف قرار مي‌دهند و پيشتر خليل النعيمي دبير اول سفارت ايران درعراق درفروردين ماه ‪ ،۱۳۸۳‬براثر حمله تروريستي در بغداد، به شهادت رسيد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن