تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812111067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر در مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر در مطبوعات
بزرگداشت فردوسي، روز فيلمنامه‌نويس و آغاز جشنواره فيلم كن عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 25 ارديبهشت‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به تلويزيوني شدن نمايش "تبرئه‌شده" و گفتگو با پرويز ربيعي درباره دنياي دوبله. گفتگو با احمد رويايي نقاش و طراح و مجسمه‌ساز در صفحه گفتگو، گفتگو با محمدرضا لطفي در آستانه كنسرت گروههاي شيدا در صفحه موسيقي و برپايي چتر سينماي ايران در بازار كن، روز بزرگداشت فردوسي، استقبال از اجراي حسين عليزاده در پاريس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جام جم"‌ در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش انيميشن "كودك و اشغالگر" از تلويزيون‌هاي عربي، تجليل از استاد ني‌نواز ايران، نمايش مستندي از مايك تايسن در جشنواره كن، گپي با پريسا بخت‌آور كارگردان "دايره زنگي". به بهانه بزرگداشت ثمين باغچه‌بان در صفحه موسيقي، نگاه كارگردانان سينما به تلويزيون و يادداشتي بر مجموعه "روزگار قريب" در صفحه راديو و تلويزيون و پخش مجموعه "كارآگاهان" از امشب و نگاهي به مجموعه "پرستاران"‌ در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به نگاهي به نخستين دوسالانه عكس جهان اسلام و درباره عضو جديد خانواده دوسالانه‌هاي جهان اسلام. مطلبي درباره فيلم‌هايي غيرقابل نمايش در صفحه سينما و رقابت 653 فيلم از پنج قاره در جشنواره فيلم كودك همدان، آغاز رقابت براي نخل طلا كن، اكران فيلم "انعكاس" پس از "تلافي"، پاسخ دفتر موسيقي به فريدون شهبازيان و اخبار كوتاه از فتحي، ورهرام، اصلاني و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"ايران"‌ در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي درباره فردوسي، نقدي بر فيلم "زن دوم" و ديدني‌هاي بازار كن 2008. سخنان وزير ارشاد در مراسم توديع و معارفه معاون برنامه‌ريزي و توسعه، بزرگداشت فردوسي، "لوك خوش‌شانس" در همدان، آغاز جشنواره فيلم كن، كليد خوردن طرح‌هاي مرحوم ملاقلي پور و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحات هنر مي‌پردازد به گفتگو با محمدرضا لطفي و تأملي بر حضور دوباره وي در عرصه موسيقي ايران، گروه بانوان شيدا در يك نگاه و گفتگو با خواننده گروه همنوازان شيدا. آغاز جشنواره كن، اجراي كارمينا بورانا براي اولين بار در ايران، 276 فيلم ايراني در راه جشنواره فيلم كودك، بازسازي بهار در فيلم جديد بيضايي، گپي با طاهره صفارزاده، گفتگو با يك شاهنامه‌پژوه، برگزاري نمايشگاه استادان بزرگ نستعليق و بسته پيشنهادي در صفحه ادب و هنر آمده است.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با پريسا بخت‌آور كارگردان "دايره زنگي"، گزارش فروش سينماهاي تهران در هفته سوم ارديبهشت و اخبار كوتاه. آغاز جشنواره فيلم كن، تغيير برنامه موزه هنرهاي معاصر، استعفاء چند عضو كانون كارگردانان خانه تئاتر، نواي موسيقي كامكارها در استراليا، يادداشتي از فرهاد توحيدي به بهانه بزرگداشت فردوسي و روز فيلمنامه‌نويس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و انديشه مي‌پردازد به گفتگو با محمدرضا لطفي به بهانه اولين كنسرت بزرگ گروههاي شيدا. مطلبي به بهانه روز فيلمنامه‌نويس، خبرهايي از فيلم جديد بهرام بيضايي و سخنان وزير ارشاد درباره رفع مظلوميت از فرهنگ در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به رونمايي از گنجينه موزه فلسطين در تالار وحدت، ساخت مستند "رضوانه" ويژه شهادت حضرت فاطمه (س)، نمايش آثار هنري منحصربفرد دوره قاجار، ثبت جهاني دوبله ايران توسط انجمن نمايندگان جوان، حضور فيلم "لوك خوش‌شانس" در جشنواره كودك همدان و گزارش اكران سينماهاي تهران به نقل از مهر.

"كارگزاران" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به گفتگو با ايران درودي. بخش اول گفتگو با شادمهر راستين درباره روشنفكري در سينما، درباره زندگي شخصيت‌هاي مشهور بر پرده سينما و در صفحه سينما و اعتراض به انفعال و سكوت مديريت خانه تئاتر، آغاز جشنواره فيلم كن، روايت منوچهر محمدي از پروژه "عصر روز دهم"، افتتاح همايش شاهنامه‌نگاري، با اردشير رستمي بازيگر نقش جواني شهريار در مجموعه "شهريار" در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن