تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799192003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پايان نخستين جشنواره هنري نماز و نيايش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پايان نخستين جشنواره هنري نماز و نيايش
پايان جشنواره هنري نماز و نيايش، شكايت گروه موسيقي "دبو" به ديوان عدالت اداري و نقد و تحليل فيلم‌هاي روز عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه 14 مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با كيا و ضيا طبسيان سرپرستان گروه كنستانتينوپل و يادداشتي درباره كنسرت‌هاي موسيقي. نگاهي به فيلم "هنكاك" و يادداشتي بر فيلم در صفحه سينما و برپايي نمايشگاه عكس مستند اجتماعي، آماده شدن فيلم "صندلي خالي" در شهريورماه، نمايش ندادن فيلم‌هاي روز در طرح فيلم‌پارك، انتشار كتاب سينمايي براي پيامبر اكرم (ص)، پايان جشنواره نماز و نيايش و اخباري كوتاه از كمال تبريزي، محمدعلي باشه‌آهنگر، شهاب حسيني، حافظ ناظري و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ساخت انيميشن تاريخي "قلعه هفت حصار"، مرخصي اجباري براي محمدرضا گلزار، پروژه جديد استيون سودربرگ، همكاري جديد محمدرضا فروتن و فريدون حسن‌پور، حرف‌هاي مينو فرشچي در نشست فيلمنامه‌نويسان و رئيس سازمان صدا و سيما و اخبار كوتاه. وقايع‌نگاري كنسرت‌هاي تابستان 87 در صفحه موسيقي و نهايتاً ساخت انيميشن "سنگ‌شكن"، يادداشتي بر مستند "انسان و طبيعت" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با علي پهلوان‌زاده خوشنويش شركت‌كننده در اسلام اسكپو لندن و روي دكه مطبوعات هنري. معرفي برگزيدگان جشنواره هنري نماز و نيايش، ساخت مجسمه 16 چهره شهير ملي، پايان مسابقات بين‌المللي قرآن كريم، تجليل از مقام هنري حسين و حسن ميرخاني، نواي ساز در تالارهاي شهر، پخش تله فيلم "قبل از غروب" در هفته دفاع مقدس، درباره طرح فيلم‌پارك و اخباري كوتاه از محمدرضا فروتن، مصطفي رزاق‌كريمي و ... در صفحه پاياني منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به محدوديت‌هاي تازه در هنرهاي تجسمي، گپي با كامران عدل، درباره اجراي گروه موسيقي شمس، خبري درباره هيئت مديره انجمن مستندسازان، يادمان خسرو شكيبايي و ابوطالب طالبي، اجراي پانتوميم بر فراز دماوند و اخباري كوتاه از حوزه ادبيات.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "پارانوييد پارك"، گفتگو با بليك نلسن نويسنده رمان اصلي اين فيلم، دورنمايي از شخصيت‌هاي دنياي گاس ون‌سنت كارگردان فيلم و بخش آغازين اين رمان كه سال 2006 منتشر شده است. گزارشي از فعاليت‌هاي فيلمسازان معتبر در عرصه نشر، تدارك براي اجراي گسترده سمفوني رومي، كاهش فروش "شواليه تاريكي"، برگزاري جشن مستقل فيلم كوتاه، توضيحات گروه "دبو" درباره اظهارات مدير كل دفتر موسيقي، حمله غيرمنتظره كيهان به مسعود كيميايي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با قطب‌الدين صادقي نويسنده و كارگردان نمايش "يادگار زريران". برپايي نمايشگاه عكس هفت كشور در تهران، گپي با محمود عزيزي، اخبار ضد و نقيض درباره اجراي گروه موسيقي "دبو"، بزرگداشت سي‌امين سال آتش‌سوزي در سينما ركس آبادان، ساخت نسخه ايراني "كبرا- 11" در ايران و آلمان به نقل از مهر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي تهيه‌كنندگان درباره مافياي اكران، استقبال از شيوه جديد تبليغات "فرزند خاك"، حضور 150 فيلم در جشنواره آخرين منجي، انتقاد فرزاد جمشيدي از وضعيت نامطلوب اجرا در رسانه ملي، نقدي بر فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است"، حرف‌هاي پوران درخشنده درباره سومين جشنواره فيلم پليس، حمله نرم فاكس‌نيوز به اعتقادات مسلمانان و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحات هنري مي‌پردازد به گفتگوي اختصاصي با اريك امانوئل اشميت نويسنده و نمايشنامه‌نويس فرانسوي. آغاز ساخت مستند زنده‌ياد خسرو شكيبايي از امروز، گرفتن مجوز انتشار براي تازه‌ترين كتاب بهرام بيضايي، درگذشت احمد ابراهيمي دستيار فيلمبردار سينماي ايران، قطعيت منتشر نشدن نشريات "هفت" و "دنياي تصوير"، شكايت گروه موسيقي "دبو" به ديوان عدالت اداري و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن