تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /رضا ناجي بهترين بازيگر جوايز آسيا پاسيفيك


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /رضا ناجي بهترين بازيگر جوايز آسيا پاسيفيك
رضا ناجي بهترين بازيگر جوايز آسيا پاسيفيك، اعتراض‌ها به مميزي تلويزيون و برپايي دومين همايش "معماري و سينما" عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 22 آبان‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "كوري" و گزارش و تحليلي بر فروش فيلم "ماما ميا!". افتتاح كتابخانه بزرگ 13 آبان در هفته كتاب، برگزاري سومين جشنواره طنز مكتوب، آغاز اكسپوي عكس، گردهمايي چهره‌هاي معتبر در دوبلين و اخباري كوتاه از سيدجواد هاشمي، محمدعلي آهنگر، بهرام رادان، رضا ناجي و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش مجموعه "همه بچه‌هاي من" در زمستان، انتخاب رضا ناجي به عنوان بهترين بازيگر مرد جوايز آسيا پاسيفيك، نگاهي به مجموعه "يوسف پيامبر" و اخبار كوتاه. گفتگو با كالين فارل بازيگر فيلم "در بروژ" و نگاهي به فرآيند تيپ‌سازي در مجموعه "مسافرخانه سعادت" در صفحه سينما و گشايش بزرگترين ضيافت تصويري ايران و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر كار را تمام مي‌كند.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به ادامه گفتگو با فرهاد جعفري نويسنده كتاب "كافه پيانو"، نگاهي به "آواز گنجشك‌ها"، اعتراض‌ها به مميزي تلويزيون، 15 ميليون تومان براي گروه برتر موسيقي فجر و اخبار كوتاه. گپي با چهره ماندگار بازيگري، نشست مطبوعاتي جشنواره تئاتر فجر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به استقبال گروه‌هاي نمايشي ايران و جهان از جشنواره تئاتر فجر، سينما در انتظار فصل اكران تازه، آغاز شانزدهمين هفته كتاب، برگزاري دومين همايش "معماري و سينما"، نمايش 15 فيلم در جشنواره فيلم كوتاه تهران، ارسال 14 فيلم به بخش اسكار بهترين انيميشن سال و اخباري كوتاه از رضا ناجي، داستين هافمن و ...

"اعتماد ملي" در صفحه هنر مي‌پردازد به گفتگو با مهتاب كرامتي بازيگر و سفير حسن‌نيت در ايران، موسيقي پاپ براي مقابله با ايدز، مطلبي به بهانه اكران فيلم "دعوت"، چشم‌اندازي بر برپايي اولين اكسپو مجسمه‌سازي ايران و گفتگو با محسن وزيري‌مقدم به بهانه برپايي نمايشگاه در گالري طراحان آزاد. نشست مطبوعاتي جشنواره تئاتر فجر، اعتراض‌ها به عملكرد تلويزيون، جايزه بهترين بازيگر مرد جوايز آسيا پاسيفيك به رضا ناجي و اخبار كوتاه در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد" در صفحه اول مي‌پردازد به اعتراض چهره‌هاي سينمايي به مميزي تلويزيون. واكنش بهرام رادان به بلوتوث‌هاي دروغيي، انتخاب رضا ناجي به عنوان بهترين بازيگر جوايز آسيا پاسيفيك، برگزاري نشست جشنواره تئاتر فجر، برپايي دومين همايش "معماري و سينما"، گزارش فروش فيلم‌هاي در حال اكران، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با سعيد فرج‌پوري آهنگساز و نوازنده كمانچه. نشست مطبوعاتي جشنواره تئاتر فجر، مطلبي درباره انيميشن "وال-اي"، گزارشي درباره حاشيه‌هاي اخير سينما عصر جديد، سالگرد بيمه ايران در مزار شهداي شلمچه، برگزيده شدن رضا ناجي در جايزه آسيا پاسيفيك و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به گشايش دومين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن دانشجويان مسلمان، انتقاد از بي‌اعتنايي به دين در رسانه‌ها، نشست خبري جشنواره تئاتر فجر، نصب تنديس آيت‌الله مدرس در ميدان هفتم تير، آغاز به كار نخستين نمايشگاه فروش عكس ايران، روي خط فرهنگ و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به بازخواني مهمترين گروه‌هاي تئاتر خياباني دهه 70 آمريكا و تبيين چند وضعيت نمايشي در تئاتر امروز. بخش پاياني تحقيق در سينماي مستند ايران، گزارشي از شرايط توليد در سينماي ايران و مطلبي درباره مشكل‌دار نبودن فيلم "ماه‌وش" در صفحه سينما و اعتراض عسگرپور به مميزي تلويزيون، نشست مطبوعاتي جشنواره تئاتر فجر، حرف‌هاي مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن