تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها
آغاز پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، حمايت دولت از ساخت 30 فيلم سينمايي و گمانه‌زني درباره آتش‌سوزي سينما جمهوري عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه 27 آبان‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به توليد تله فيلم "شايد زود، شايد هرگز"، حمايت دولت از ساخت 30 فيلم سينمايي، نمايش فيلم‌هاي ايراني در لبنان و اخبار كوتاه. مطلبي درباره "مجموعه دروغ‌ها" و يادداشتي بر فيلم در صفحه سينما و بزرگداشت اكبر رادي، حرف‌هاي سيف‌الله صمديان و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد ساخت 30 فيلم در 30 سالگي انقلاب در مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، نمايشگاه 15 نقاشي و مجسمه ايرج زند در فرهنگسراي نياوران، حرف‌هاي رئيس سازمان صدا و سيما درباره مجموعه "روزگار قريب" و اخباري كوتاه از محمدحسين حقيقي، راضيه تجار، ابراهيم حقيقي و ران هوارد.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به مطلبي به انگيزه نمايش آثاري از ونگوگ در اتريش و برنامه امروز نگارخانه‌ها. گفتگو با ادوارد نورتن، توليد يك كميك استريپ تازه، دو نگاه به "كنعان" و يادداشتي بر نمايشگاه عكس لاله اسكندري در صفحه سينما و افتتاح نمايشگاه‌هاي بزرگ كتاب در سراسر كشور، آمريكا ميزبان "در چشم باد" و اخباري كوتاه از بهزاد فراهاني، مازيار ميري، ناصر تقوايي، جعفر والي و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با رضا رئيسي از نويسندگان معاصر، يادداشتي بر گروه تئاتر بازي، بزرگداشت ابراهيم حقيقي، سه نماينده از ايران در هندوستان، كليد خوردن آخرين صحنه‌هاي "در چشم باد" در آمريكا، توليد يك فيلم و دو مجموعه در شبكه قرآن و اخبار كوتاه. آغاز پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، نگاهي به بيست و پنجمين جشنواره فيلم كوتاه ايران، گپي با جواد عابدي، اكران "دعوت" در كشورهاي خارجي در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، معرفي نمايش "آقا ليلا"، اعتراض صاحب امتياز و مدير مسئول مجله "ارژنگ"، تقدير از 40 سال فعاليت هنري ابراهيم حقيقي، گپي با خسرو خسروشاهي، يادداشتي از احمدرضا درويش در خصوص آتش‌سوزي سينما جمهوري، بزرگداشت اكبر رادي، جايزه ويژه لهستان براي محسن مخملباف، دو جايزه براي "سه زن" و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به گمانه‌زني‌ها درباره دلايل آتش‌سوزي سينما جمهوري، مهدي هاشمي پس از 10 روز بر صحنه تئاتر، معافيت بازيگر نقش حضرت يوسف از سربازي، "دعوت" در مرز فروش 800 ميليوني، احتمال نمايش جشنواره‌اي "در چشم باد"، يادداشتي از احمد طالبي‌نژاد درباره تعطيلي مجله "ارژنگ"، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به سينماي مارتين اسكورسيزي، تقدير از ابراهيم حقيقي و اخبار كوتاه. يادداشتي بر نمايشگاه نقاشي خط شيرچي، آغاز جشنواره فيلم قاهره، بزرگداشت اكبر رادي، اكران فيلم "دعوت" در كشورهاي خارجي، برگزاري نمايشگاه عكس ناصر تقوايي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به مشاركت ارشاد در توليد 30 فيلم سينمايي، حرف‌هاي سيف‌الله صمديان، روي خط فرهنگ، لزوم توجه جدي مسئولان به تئاتر، گپي با ماني ميرصادقي، فروش 800 ميليون توماني فيلم "دعوت"، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به ستاره‌هاي بازمانده از دوران كلاسيك و گزارشي از بازيگراني كه رفتند و فيلم‌هايي كه ماندند. مرور آثار كيانوش عياري در صدا و سيما، نمايش نقاشي‌ها و مجسمه‌هاي ايرج كريمخان زند، ابهام درباره ترجمه امام موسي صدر از اثر سيمين دانشور، حرف‌هاي علي مصفا درباره آتش‌سوزي سينما جمهوري، روشن شدن تكليف اكران "شب" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن