تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جايزه يك عمر دستاور هنري براي مجيدي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جايزه يك عمر دستاور هنري براي مجيدي
جايزه يك عمر دستاور هنري براي مجيدي، گزارش فروش سينماهاي تهران و اكران فيلم‌هاي كوتاه در سينما آزادي عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 15 آبان‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به گزارشي درباره افزايش دستمزد بازيگران سينما و يادداشتي از جهانگير الماسي در اين خصوص. انتشار 33 كتاب تخصصي هنر توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، برگزاري جشنواره موسيقي فجر، گزارش فروش سينماهاي تهران، برپايي دوسالانه مجسمه، نمايش سه فيلم برگزيده جشنواره سينما حقيقت و اخباري كوتاه از شريفي‌نيا، مظفري، يثربي، معتمدي، مجيدي و فيض‌مرندي در صفحه ادب و هنر آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ادامه تصويربرداري مجموعه "چهار سوق خاطره"، 17 ساله شدن سيماي آذري، مرور 13 فيلم منتخب از 13 كشور عضو اتحاديه فيلمسازان مسلمان، گزارش فروش سينماهاي تهران و جايزه يك عمر دستاور هنري براي مجيدي. نگاهي به چگونگي نقد تئاتر در ايران در صفحه تئاتر، گفتگو با كريستين بل بازيگر "شواليه تاريكي" در صفحه سينما و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به برگزاري 31 هزار نمايشگاه در هفته كتاب، افت و خيزهاي گيشه سينماها در پاييز، 9 اثر در بخش مسابقه بين‌الملل جشنواره فيلم كوتاه تهران، نمايش 120 اثر تجسمي در جشنواره امام رضا (ع)، اجراي جديد اركستر ملي، جايزه يك عمر دستاورد هنري براي مجيدي و اخبار كوتاه.

"وطن امروز" در صفحه گفتگو مي‌پردازد به خاطرات و تجربيات جمشيد مشايخي از نيم قرن بازيگري. گفتگو با بهاءالدين خرمشاهي مترجم قرآن كريم و حافظ‌پژوه، يادداشتي بر مجموعه "روزگار قريب"، نگاهي به نمايش "ميهمانسراي دو دنيا" و اخبار كوتاه. گزارش از كارگرداناني كه تيزرسازي را تجربه كرده‌اند، گپي با رضا ايرانمنش، حرف‌هاي ايرج كريمي، نشست نقد و بررسي كتاب "ابن‌سينا و تمثيل عرفاني" و ارائه نخستين بازي رايانه‌اي جهان بر اساس آموزه‌هاي شاهنامه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد آلبوم "شش جهت و برون شش"، جايزه يك عمر دستاورد هنري جشنواره دنور براي مجيدي، ميهماني گل آقايي‌ها براي بازگشت هفته‌نامه گل آقا، گپي با محمد صياد، يادداشتي از بهمن فرمان‌آرا، مرور رويدادهاي حوزه تجسمي و اخبار كوتاه هنري، تئاتري و ...

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به احتمال اجراي نمايش "مردي براي تمام فصول"، گزارش فروش سينماها در هفته دوم آبان، افتتاح اولين اكسپو مجسمه، جايزه يك عمر دستاورد هنري براي مجيد مجيدي، بزرگداشت و نمايشگاه آثار قباد شيوا، برپايي نمايشگاه آثار پي‌ير برنارد، حرف‌هاي رئيس رسانه ملي، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با رضا يزداني خواننده و آهنگساز پاپ و اخبار كوتاه. خبرسازي ادامه‌دار مجيد مجيدي، گفتگو با سهراب سليمي كارگردان نمايش "ميهمانسراي دو دنيا"، درباره برپايي هفته كتاب، طرفداري دي‌كاپريو از اوباما و اجراي تئاتر با نور موبايل در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به تشريح برنامه‌هاي هفته كتاب، هشدار مجيد مجيدي به تهاجم شبكه‌هاي وهابيت، حرف‌هاي ميرجلال‌الدين كزازي و رضا اميرخاني، گزارش فروش سينماها در هفته دوم آبان، روي خط فرهنگ و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به گزاره‌هايي در باب خوانش عكس‌ها و يادداشتي درباره عكاسي ديجيتال. نگاهي به فيلم "شيرين" عباس كيارستمي، بخش پاياني گفتگو با سيامك شايقي كارگردان "خواب زمستاني" و گزارش نشست مطبوعاتي فيلم در صفحه سينما و گزارشي از نمايشگاه عكس‌هاي مجيد برزگر، حمايت نويسندگان سرشناس جهان از كوندرا، برپايي نشستي براي انتشار دوباره هفته‌نامه گل آقا، اكران فيلم‌هاي كوتاه در سينما آزادي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي كند.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن