تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روند سه یعدی سازی یه پلان معماری در مکس -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: روند سه یعدی سازی یه پلان معماری در مکس meqi 12 دي 1388, 17:23با سلام اصلی ترین مشکل من نحوه شروع و روند کار هست و یکی از مشکلاتم اینه که آیا یه کار رو تماماً با مکس بزنم یا یه قسمتش رو تو آتوکد سه بعدی کنم واسه بقیش از مکس استفاده کنم؟یا اصلاً کلش رو تو کد سه بعدی کنم و بعد واسه رندر و متریال ببرم تو مکس ؟ واسه در و پنجره از در و پنجره مکس استفاده کنم یا از جایی گیر بیارم یا اصلان خودم بکشم؟ واسه پلان هایی که قوس و گنبد و این چیزا دارن چی؟ DIMO 12 دي 1388, 22:20سلام کل روند کار به خودت بستگی داره و اینکه میخوای کیفیت مدلت چجور باشه...ولی درکل چون احجام تو آتوکد به صورت low هستن و واسه اون محیط تعریف شدن وقتی وارد محیط مکس میشن با کمبود Face مواجه میشن و حجم در بیشتر اوقات اگر حجم پیچیده ای باشه در مکس بی کیفیت به نمایش در میاد..... واسه در و پنجره هم خودت در انتخاب مختاری... واسه قوس و گنبد هم بازم حرفم همونیه که بالا گفتم...




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7755]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن