تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817812288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتاق خواب -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق خواب AREF 13 دي 1388, 10:46سلام.خسته نباشید.این کارها ماله همون پروژه مبل.یعنی مدلسازی تخت سرویس توالت و صندلی با reactor_Master (هادی ) هست و نور پردازی متریال طراحی رنگ و چیدمان کاره خودمه. علت اینکه پست جدا زدم بخاطر اینه موضوع مبل نیست و موضوع سرویس خوابه. تو این کارها دوست دارم رو معماریش نظر بدین چون انصافا همش کار خودمه.آبجکتها ماله Ever Motion ولی نور پردازی و متریال ها هیچ کدوم از حتی Arch Shader هم استفاده نکردم.پس بی مهری نشه و نگین آقا اینا همش آمادس شما کاری نکردی..... :cry: ان شاء الله ترفند خفنی که زدم توش رو بهتون تو کتاب کامل وی ری می گم.خلاصه بگم بصورت HDR ذخیره کردم.چون 32 بیتی بود توی فتوشاپ به طرز باور نکردنی رنگها و نور ها قابل تغییر هستن.آموزش کاملش رو از کتاب وی ری یاد گرفتم.لینکش تو امضام هست البته قبل از اینکه کارارو ببینین بنا به درخواست دوستان که ازم پرسیده بودن سیستمم رو چجوری و با چه خنک کننده ای همیشه روی اور کلاک 17 درصد کار میکشم بدون اینکه بهش فشار بیاد اینم عکس خنک کننده منه .D 1198870741>|<:idea: اینهم کیس جدیدم N1200901295 >|<N1200901368 R1200901607 R1198869485 R1198869712 s1198869916 s1198870206 11198870569 11198870632 رندرهای جدید:green: l1200900930 L1200901088 L1200901208 p1200901884 MAXBAZ 13 دي 1388, 11:13عالیست ! فقط تو یکی از رندرها پرده متریال نداره و خاکستری هست ... مدلش اینجوری بوده یا بر اثر فراموشی اینجوری شده ؟:green: اینم لینکش : اما خیلی خوبه ، من با متریال هاش خیلی حال کردم ! کیفیت نورپردازی عالیه ، اما توی اتاق خواب ها نورهایی که گذاشتید شاید از اون منابع نور بعید باشه ! ( اون نورهایی که روی دیواره کنارِ تخت ِ ) شایدم من زیاد وارد نیستم ، در کل متریال نور و کلاً خیلی عالی هست. hamed 1star 13 دي 1388, 11:39سلام خدمت دوست عزیزم . به مراتب که پیشرفت قابل توجهی توی کارهاتون میبینم . و جای تبریک داره . چند مورد به نظرم رسید گفتم بگم . مورد اول توجه رو متریال هاست که خوب تو بعضی موارد واقعا نامناسب انتخاب شدن و خوب البته به نظر من وجود ابجکت های زیاد معمولن باعث این قضیه میشه . فکر میکنم وجود ابجکت های متعدد شاید به طبیعت کار کمک کنه اما بهر حال تکنیک نور و متریال رو کاهش میده چرا که مطمینا طبیعی شدن محیط با ابجکت های کمتر همیشه تکنیک بالایی نیاز داره به همین ترتیب توجه به متریال های تخصصی تر رو هم بالا میبره . در مورد چیدمان که خوب خوب بودن به جز مواردی که کاملا بی دلیل اجسامی قرار گرفته بودن . مورد اخر هم ویو هاست که خوب تا حدودی کم حوصلی به خرج دادی چرا که میشد ویو های بهتری رو رندر گرفت . تاپیک قبلی رو هم دیدم و خوب با توجه به شرایطش خیلی نمیشد در موردش نظر داد . بازم تبریک میگم و ارزوی موفقیت دارم همچنین امیدوارم از دستم بابته گذشته دلخور نباشی . موفق باشی . Mahdi_Rashed 13 دي 1388, 14:59عجب سیستم خنک کننده ی خوفی داری .چند خریدی ؟ :lol: حق داره اون کامپیوتر جوش بیاره با این رندرها فوق واقعی . خیلی خفن شده این رندر ها . ایول کارت حرف نداره . فقط توی عکسی که آتیش داره آتیشت خراب شده . فکر کنم که با پینت اسپری زدی بهش :green:. بعد میشه آموزش این تنظیمات رو هم بذاری برامون ؟ ممنون AREF 13 دي 1388, 18:22سلام. فقط تو یکی از رندرها پرده متریال نداره و خاکستری هست ... مدلش اینجوری بوده یا بر اثر فراموشی اینجوری شده ؟:green: نه خودم خاکستری دادم.اتفاقا متریالش روی انعکاساش کار کردم که خیلی شبیه نایلون نشه! مورد اخر هم ویو هاست که خوب تا حدودی کم حوصلی به خرج دادی چرا که میشد ویو های بهتری رو رندر گرفت . آره این مشکلمه که زاویه ها رو خوب نمیشناسم.و در مورد دفعه قبل برا چی ناراحت باشم:wink: ولی اشکالات رو موردی حدودی بگی خیلی عالی میشه. عد میشه آموزش این تنظیمات رو هم بذاری برامون ؟ چشم تو اولین فرصت .الان کارای دانشگاه ریخته سرم! H.S 13 دي 1388, 19:29فوق العاده شده، واقعا خوشم اومد، یاده کارای تو سایت Evermotion افتادم. عالی. تنها چیزی که به نظرم یه ذره طبیعی نشده همون متریال پردست. موفق باشی. Dr.xyz 13 دي 1388, 21:02سلام خسته نباشى كار عالي هست فقط فكر كنم رنك بنفش با قهوه اى سوخته خيلى جور نيست شايد بهتر بود كه قهوه اى سوخته بشه رو شن يا بنفش بشه سبز بنظر من كه احساس جالبترى بدست ميومد دركل خسته نباش و كارت رو تحسين مى كنم ali_tavanaie 13 دي 1388, 21:39واقعاً عالی شده ، به سختی بشه از توش مشکل پیدا کرد ، من که نتونستم چیزی غیر واقعی پیدا کنم ، اما از اونجایی که من تا به یک چیزی گیر ندم ول کن نیستم :evil: یک چند تا گی پیدا کردم اون بالشت های روی تختت تحت تاثر جاذبه قرار نگرفتند وصاف واستادن ، فکر کنم اگر یک قوص کمی بهشون بدی با حال تر بشه ، می تونی با بالشت های تخت خودت به نتیجه مطلوب برسی! یک قضیه دیگه ، توی اون رندر نهائیه که تو امضات هست ، هوای بیرون آفتابیه + اینکه کرکره هم کمی بازه ، اما تاثیری از نور آفتاب و سایه کرکره ها روی محیط نمیشه دید. فکر کنم جنس بک گراندت نور نیست که این جوری شده ، من معمولاً این جور وقتا به یک صفحه با متریال نور وی ری با نقش آسمان میسازم ، بعد یک کره نور می سازم و بهش نقش خورشید نورانی یا ماه می دم،بعد این دو تا رو تا می تونم می برم دور و scale میکنم. Ali3D 13 دي 1388, 22:31سلام عارف جان مثل همیشه خوب و به نظر من مهمتر از اون، فعال بودنته خوب اگه اشکال نداشته باشه به چند تا چیز جزیی اشاره کنم البته خودت استادی در مورد این متریال مبل خوب شده ولی پرده اصلاً مشخص نیست از چیه، انگار رنگ خام ه، می تونی از یه تصویر که توش پر ِ خط افقیه که هر کدوم از خط ها یه رنگ از طیف سفید تا سیاهه استفاده کنی برای بامپ مپ، این طوری می تونی یه حس تار و پود به پرده بدی ( سعی کن با تصویر بامپی که می خوای استفاده کنی زیاد ور بری تا ببینی چه نتیجه هایی می گیری) در مورد رنگ هم، به نظر من رنگ پرده در کنار مبل و میز خاکستری یه کم کسل کننده می شه، شاید از یه رنگ دیگه استفاده کنی بهتر باشه، ویرایش شد: برای این اتاق یه رنگ از طیف قهوه ای و ترجیحا، قهوه ای روشن به سمت کرم من خودم از ترکیب طیف رنگی چوب با قرمز خیلی خوشم میاد، و وقتی از رنگ های طیف سیاه و سفید استفاده می کنم سعی می کنم از یه رنگ سبز، بنفش روشن مایل به صورتی، نارنجی یا یه رنگ زنده استفاده کنم تا مردگی رنگ های دیگه رو بگیره خوب خیلی حرف زدم ببخشید در مورد این متریال صندلی یه جوریه کارات رو دوست دارم عارف جان و واقعاً زحمت می کشی، و حتی اگه از آبجکت آماده هم استفاده کنی باز هم باعث نمی شه که زحمتی که کشیدی نادیده گرفته بشه، چون کار 3d visualizer اصلاً مدل سازی نیست، بلکه کار اصلی نور و رندرینگ و متریاله یه نقد کوچیک هم داشتم و اون استفاده از تنظیمات نور یه تصویر کوچیک برای یه رندر بزرگه (همون طوری که تو ترجمه ی نکات مهم vray complete guide گقته بودی) این کاری که انجام می دی باعث می شه زحمتی که برا کارات کشیدی کمتر دیده بشه، فکر می کنم تو این کار هات هم از این ترفند استفاده کردی ، چون بعضی جاها پیکسل ها خیلی تو ذوق می زنن و یا تکسچر ها خیلی واضح نیستن که فکر می کنم دلیل اصلیش این ترفند باشه (شاید هم به خاطر resize باشه؟) ببخشید من باز مثل همیشه رفتم بالا منبر AREF 13 دي 1388, 23:54سلام. یه نقد کوچیک هم داشتم و اون استفاده از تنظیمات نور یه تصویر کوچیک برای یه رندر بزرگه (همون طوری که تو ترجمه ی نکات مهم vray complete guide گقته بودی) این کاری که انجام می دی باعث می شه زحمتی که برا کارات کشیدی کمتر دیده بشه، فکر می کنم تو این کار هات هم از این ترفند استفاده کردی ، چون بعضی جاها پیکسل ها خیلی تو ذوق می زنن و یا تکسچر ها خیلی واضح نیستن که فکر می کنم دلیل اصلیش این ترفند باشه (شاید هم به خاطر resize باشه؟) نه عزیزم از اون ترفند نیست بخاطر ترس تیغ کارفرما فعلا تمام اینها رندر اسکیسی هستن بنابراین تمام تنظیمات روی Medium هست. آقا جان من اینقدر به پرده گیر ندین! می خواستین قرمز با گلهای بنقش بزارم؟! وی اون رندر نهائیه که تو امضات هست ، هوای بیرون آفتابیه + اینکه کرکره هم کمی بازه ، اما تاثیری از نور آفتاب و سایه کرکره ها روی محیط نمیشه دید. اون آقتاب نیست نور ماهه! Ali3D 14 دي 1388, 00:42ببخشید عارف جان، چون گفته بودی نظر بدید، من جسارت کردم :) CG_Master 14 دي 1388, 10:35سلام بر همه خیلی خوب شده ... شفت میکنه اصلاً !!!! DIMO 14 دي 1388, 13:06سلام عارف کیفیت کارت داره میره بالا،به دلیل سرعت کم دیال آپ فقط 2تاشو کامل نگاه کردم که ایراداتشو بهت میگم... تو تصویری که از سقف گذاشتم میزان bump سقف زیاده...نور پردازی سقف های کناری که واسش وی ری لایت گذاشتی یه جورایی مشکل داره... واسه تصویر دوم هم که اشتباهاتت رو مشخص کردم... تکسچر تکرار شده و زیاد جالب نشده قسمت بالا هم که نور زده بیرون آتیش هم که مشخصه چشه... موفق باشی AREF 18 دي 1388, 00:40داغ داغ تنوری!!! Navidmilan 18 دي 1388, 08:57سلام دوست دارم اینو بگم که کارهات خیلی خوب شدن و نسبت به گذشته پیشرفتت محسوسه. مشخصه که داری زحمت میکشی. و اینکه از ao استفاده میکنی یا نه؟ فکر میکنم یه جاهایی لازم بود. MadikaCo 18 دي 1388, 11:37عالیه خسته نباشی عارف جان ترکوندی:rose: مو فق باشی ali_tavanaie 18 دي 1388, 12:58هر روز بهتر از دیروز! CG_Master 18 دي 1388, 13:00بابا نور پردااااازززز بابا رنگ شناس بابا معمار.... ایول بابا ترک دادی سایتو که.... موفق ... AREF 18 دي 1388, 13:32سلام به همه دوستان و اینکه از ao استفاده میکنی یا نه؟ نه من وی ری مکس 2009 و SP2 کار می کنم که Ambient Occlusion نداره rezatayebi 18 دي 1388, 21:19پخش نور واقعا خوب شده :paint: فقط یه خورده متریال پارچه ها غیر طبیعی شدن. پتو و بالشت و اینا :) .:taymaz:. 21 دي 1388, 17:12عارف جان کارات واقعا عالی شده. مدل سازیم کردی یا آبجکتا آماد؟؟؟:-? AREF 21 دي 1388, 21:04مرسی.آبجکت های اصلی مثل تخت و پارتیشن که موضوعات اصلی هستن طبق سفارش کارفرما مدلسازی شد و بقیه زلم زیمبوها آبجکت آمادس. .:taymaz:. 22 دي 1388, 18:29مرسی.آبجکت های اصلی مثل تخت و پارتیشن که موضوعات اصلی هستن طبق سفارش کارفرما مدلسازی شد و بقیه زلم زیمبوها آبجکت آمادس. تو برنامه max یا cad مدلسازی کردی؟ AREF 22 دي 1388, 21:38نه مدل سازی همش با Edit poly مکس انجام شده. p30room 03 بهمن 1388, 10:22سلام با اینکه از کارهای سه بعدی چیزی نمی دونم ولی انصافا از نظر گرافیکی خیلی عالیه در مورد سیستم هم چیزی برای گفتن باقی نمیمونه به نظرم راه کار خوبیه اگه خطرات جانی نداشته باشه احتمالا من هم همین روش رو روی سیستمم پیاده کنم چون همین روزهاست که منفجر بشه موفق باشید AREF 05 بهمن 1388, 22:13در مورد سیستم هم چیزی برای گفتن باقی نمیمونه به نظرم راه کار خوبیه اگه خطرات جانی نداشته باشه احتمالا من هم همین روش رو روی سیستمم پیاده کنم چون همین روزهاست که منفجر بشه موفق باشید الان Case گرین مدل Infinity گرفتم 115 تومن.واقعا راضیم هم خوشکله و هم خنک AREF 06 بهمن 1388, 18:13سلام. اینم معرفی کیس خوشگلم معرفی کیس جدید گرین مدل infinity () معرفی سازنده: این کیس متعلق به کمپانی Lancool () (زیر مجموعه کمپانی مشهور Lian Li () ) و ساخت کشور تایوان است. GREEN همچون سایر برندهای جهانی، این محصول را به صورت مستقیم سفارش و خریداری نموده است تا تحت نام و لوگوی تجاری GREEN در بازار داخلی عرضه نماید. این مدل از بین سری محصولات Dragonlord series () کمپانی Lancool انتخاب شده است و دقیقا بالاترین مدل این سری نام Dragonlord PC-K62 () می باشد. تفاوت Infinity گرین با مدل PC-K62 کمپانی Lancool: تنها تفاوت و تغییری که گرین برروی این مدل درخواست نموده است، عدم رنگ کاری (رنگ مشکی) پوشش داخلی کیس Infinity است تا هیچ مانعی (هر چند کوچک و در شرایط بسیار خاص) در ارتباط بین Ground های قطعات سخت افزاری وجود نداشته باشد. قیمت و زمان عرضه کیس Infinity گرین: این کیس از تاریخ 10 / 7 / 1388 در شبکه فروش محصولات گرین قرار خواهد گرفت. حداکثر قیمت فروش این محصول در کلیه نمایندگی های گرین، معادل 106.000 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت جهانی این محصول در حدود 120 الی 130 دلار می باشد @ newegg () لینک سفارش و خرید اینترنتی کیس INFINITY توسط نماینده فروش اینترنتی محصولات گرین @ لیون کامپیوتر () مشخصات فنی کیس Infinity گرین: مدل : Infinity (اینفینیتی) نوع شاسی (اسکلت) : Advance Middle Tower (طراحی متفاوت فضای داخلی و اسمبلینگ معکوس قطعات) قابلیت نصب مادربرد : سایز CEB در ابعاد 12x10.5 اینچ و سایز متداول ATX در ابعاد 12x9.6 اینچ و سایز micro ATX در ابعاد 9.6x9.6 اینچ و سایز mini ITX در ابعاد 17x17 سانتی متر ابعاد : ارتفاع 50cm ،عمق 50cm ، پهنا21.5cm رنگ : مشکی جنس ورق: SECC Steel کاور بغل : از جنس Acrylic (قابلیت رویت فضای داخلی کیس) جنس پنل : پلاستیک ضخامت ورق : 0.8mm وزن : 9550 گرم تعداد محفظه برای نصب اپتیکال درایو : 5 عدد تعداد محفظه برای نصب هارد : 4 عدد (در هر دو سایز 2.5 و 3.5 اینچ) تعداد اسلات های کارتهای PCI (پشت کیس): 8 عدد پورتهای پنل جلو : 2عدد USB 2.0 و پورتهای صدا در هر دو حالت HD و AC-97 تعداد فن های نصب شده : مجموعا 4 عدد ( 3 عدد در سایز 14 سانتی متر با نور آبی و 1 عدد در سایز 12 سانتی متر) یک عدد در قسمت جلو و دو عدد در سقف و یک عدد در پشت فیلتر غبار : کلیه قسمتهای ورودی هوا دارای فیلتر قابل شستشو می باشد ابزارآلات جدید نصب سریع و آسان : برای کلیه قسمتها شامل؛ چهار عدد هارد، مادربرد، اسلاتهای PCI، دو عدد اپتیکال درایو، منبع تغذیه، فن ها (به جهت جابه جایی آسان) کیفیت ساخت Infinity گرین: () این کیس تحت شرایط بالای استاندارد کیفیتی و توسط شرکت Lancool طراحی و در کشور تایوان به تولید رسیده است. قابلیت نصب آسان کلیه قطعات (completely tool-less design) این کیس، متناسب با جدیدترین شرایط سخت افزارهای حرفه ای درنظر گرفته شده است ، به گونه ای که تا کنون شاهد این روش و الگو، در هیچ محصول مشابهی نبوده ایم و ساختار این کیس، متناسب با نیازهای کاربران حرفه ای در نظر گرفته شده است. طراحی کیس Infinity گرین: () اجرای یک راهکار مناسب برای تخلیه بهتر هوای گرم محیط داخلی کیس، یکی از اهداف اصلی در طراحی کیس Infinity بوده است. دو عدد فن در سایز بزرگ 14 سانتی متری (با نور آبی) ، وظیفه خروج هوای گرم قسمت بالای کیس را برعهده دارند تا ضمن کاهش صدا، حجم زیادی از هوای گرم را خارج نمایند. () اجرای یک برنامه جدید برای نصب سریع و مستحکم قطعات سخت افزاری، از دیگر اهداف اصلی در طراحی این کیس بوده است تا ضمن سرعت بخشیدن به زمان اسمبلینگ، دقت و استحکام در نصب قطعات سخت افزاری نیز رعایت شود. این طراحی بسیار جدید، تجربه شیرینی برای کاربر در پی خواهد داشت. دقت و ظرافت در طراحی پنل و استفاده از دو لایه آلومینیومی آنودیزه شده نازک در کلیه قسمتهای توری مانند پنل جلو، جلوه بسیار زیبایی به کیس Infinity بخشیده است. این دو لایه توری آلومینیومی ، مانع ورود غبار به فضای داخلی کیس می شوند. () استفاده از کاور بغل ترکیبی Acrylic با طراحی بسیار زیبا در برشکاری این قسمت، نمایانگر سخت افزار حرفه ای داخل کیس شما خواهد بود. امکانات کیس Infinity گرین: () قابلیت برداشته شدن آسان کاور پلاستیکی محافظ فن های سقف کیس Infinity به جهت تمیز نمودن پره های آن ، از امکانات این کیس به شمار می رود. () دیگر نگران نصب سریع کارتهای گرافیکی جدید با وزن سنگین نباشید. ابزار نصب آسان کیس Infinity در این قسمت با ترکیب فلزی خود، قادر به حفظ موقعیت کارتهای گرافیکی سنگین وزن امروزی و آینده شما خواهد بود. ضمن اینکه تعبیه 8 اسلات در این قسمت، کیس Infinity را آماده نصب تا سه عدد کارت گرافیکی High-End در هر دو حالت ™ 3way SLI و ™ CrossfireX نموده است. () در پیکر بندی کیس Infinity از روش تازه متداول شده در بین سازندگان مطرح کیس استفاده شده است. در این روش جدید، مادربرد شما در قسمت بالا و پاور در قسمت پایین نصب می گردد. محاسن این روش ، بدین شرح است: * تخلیه بهتر هوای گرم اطراف پردازنده (به واسطه تعبیه دو عدد فن 14 سقف و یک عدد فن 12 پشت) * عدم تاثیر گذاری گرمای هوای اطراف پردازنده برروی هوای ورودی پاور. (در حالت استفاده از پاورهای اصطلاحا فن بزرگ) * تامین مستقیم هوای ورودی پاور از محیط بیرون کیس (در صورت استفاده از پاورهای رایج امروزی با فن بزرگ). * استقامت و پایداری بیشتر کیس (به دلیل وزن پاور و استقرار آن در کف کیس) * امکان نصب کولرهای پردازنده در سایز بزرگ (بدون تداخل با پاور) () تعبیه هوشمندانه پیچ های مادربرد با قابلیت باز و بسته شدن توسط دست به جهت کاهش زمان اسمبلینگ سخت افزار. راهکارهای کاهش صدا در کیس Infinity گرین: () استفاده از چهار عدد فن بلبرینگی فوق العاده کم صدا یکی از ویژگی های خاص کیس Infinity گرین است. به گونه ای که یک عدد فن 14 در قسمت جلو (ورودی هوا با حداکثر دور 1000rpm) و دو عدد فن 14 در قسمت سقف (خروجی هوا با حداکثر دور 1000rpm) و یک عدد فن 12 سانتی متری در قسمت پشت (خروجی هوا با حداکثر دور 1500rpm) در نهایت ، صدای این کیس را به حدی غیر قابل باور کاهش داده اند. () سایز بزرگ فن ها، تنها عامل کاهش صدای این کیس نبوده است. استفاده از واشرهای لایه ای و لاستیکی در محل های اتصال فن به بدنه کیس ، از دیگر عوامل کاهش صدا و لرزش در این کیس جدید به شمار می رود. () استفاده از ورق های لاستیکی در قسمت ابزار نصب اپتیکال درایوها، موجب کاهش انتقال لرزش موتور اپتیکال درایوها به بدنه کیس و نهایتا کاهش صدای این مدل کیس شده است. () از این روش به همراه واشرهای لاستیکی، برای محفظه هارد نیز استفاده شده است تا مانع انتقال لرزش موتور هاردها به بدنه کیس شود. () همچنین از این روش ، برای قسمت ابزار نصب آسان کارتهای گرافیکی نیز استفاده شده است تا مانع انتقال لرزش کارتهای گرافیکی به بدنه کیس شود. () در قسمت ابزار نصب سریع پاور نیز، شاهد تعبیه پایه های لاستیکی جهت جلوگیری از انتقال لرزش پاور به بدنه کیس هستیم. () این تمام ماجرای سکوت کیس Infinity نبود. بلکه در طراحی هوشمندانه این کیس، تمامی محفظه های اپتیکال درایو در قسمت جلوی کیس، دارای شیارهای لبه دار می باشند تا ضمن رعایت اصل ورود هوا به فضای داخلی کیس، مانعی جهت خروج صدای فضای داخلی کیس باشند. راهکارهای کولینگ در کیس Infinity گرین: () استفاده از یک عدد فن 14 سانتی متری فوق العاده کم صدا (1000rpm) با هسته بلبرینگی در قسمت جلوی کیس (ورودی هوا) ، موجب شده است




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن