تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799677110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایجاد صحنه Matrix -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ایجاد صحنه Matrix 3DTotal 11 مرداد 1386, 13:43سلام دوستان می خواستم ببینم کسی یک آموزشی می تونه در مورد ایجاد یک صحنه Matrix ایی پیاده کنه . البته خودم با استفاده از Matrix Bullet-Time Bullet Trail Effect این کار را کردم ولی زیاد جالب در نیومد . mamali132002 11 مرداد 1386, 14:13ببین من یه راه میشناسم که با real flow میتونی خیلی خیلی از این قشنگ تر در بیاری کاری که در matrix 2 و 3 کردن ... این به گمونم مال 1 باشه. دقیقا یادم نیست تو کجا آموزشش رو دیدم ولی با استفاده از gas در realflow و Dynamic کردن Object گلوله یه چیز خیلی قشنگ در آورد. که بعد شما میتونستی mesh رو ببری تو 3d max و فیلم رو تو environment بزاری و به mesh متریال glass بدی و یک کار خفن بگیری.(البته یادت باشه که motion blur کار رو طبیعی تر میکنه) 3DTotal 11 مرداد 1386, 14:17آقای mamali132002 می تونی لینک آموزشی اش را بدی یا اگه برایتون زحمتی نیست یک آموزشی در بابت این موضوع قرار بدهید . با تشکر pythoN 11 مرداد 1386, 15:35البته اسم تکنیک بلوت تایم هستش . دقیقا اموزشی رو که محمد میگه منم دیدم . همین الانم دارم دنبال لینکش میکردم . سخت ترین قسمت کار هم توی میکس هستش . 3DTotal 11 مرداد 1386, 16:52دمت گرم حسابی توی زحمت افتادی . انشالله جبران کنیم. pythoN 11 مرداد 1386, 17:31خب . اول اگه حوصله و فیلتر شکن دارید اینو ببینید ربطی به این قزیه نداره اما جالبه . خب این لینک اموزشش رو داده البته فکر میکن خودت دیده باشی . در هر صورت اینجا روش رو نوشته . فقط میمونه بخش میکس 3DTotal 11 مرداد 1386, 17:41دمت گرم خودم قبلا سری به این لینک ها زده بودم . دستت درست . انشالله حبران کنیم . mamali132002 12 مرداد 1386, 17:51شما شروع کن به ساخت من قول میدم کمک کنم اون چیزی که میخوای رو در بیاری. فقط باید شروع کنی و مراحل رو بزاری. mamali132002 12 مرداد 1386, 17:58یه نکته خیلی مهم تو اینجور کارا ساختن یک ماکت مدل دقیقا به شکل شخصی که تو فیلم هست به منظور composite دقیق هستش. چون در غیر این صورت شما نمیتونی Alpha دقیق برای گلوله هایی که از پشت رد میشن دربیاری. pythoN 12 مرداد 1386, 19:57-------------------------------------------------------------------------------- یه نکته خیلی مهم تو اینجور کارا ساختن یک ماکت مدل دقیقا به شکل شخصی که تو فیلم هست به منظور composite دقیق هستش. چون در غیر این صورت شما نمیتونی Alpha دقیق برای گلوله هایی که از پشت رد میشن دربیاری. یعنی یه بار از اول یه صحنه باز سازی بشه . اره ولی فکر میکنم بشه روی فیلم های معمولی هم کار کرد . mamali132002 12 مرداد 1386, 20:59نه کل صحنه ولی خوب جاهایی که گلوله رد میشه (بازم نه کل جاها) مثل همین حالت که از پشت کاراکتر رد میشه باید ساخته بشه. البته با اون امکات تو hollywood کار سختیم نیست ... راحت با motion capture این کار قابل انجام هستش (بدون اونم کار سختی نیستَ) من تو یه سری کارای خاص Composite حتی دیدم که کلی صحنه و کاراکتر ها یک مدل به حالت base براشون ساخته میشه. و حتی ماشین و عینک و ساعت و خیلی جزئیات که مربوط composite میشه. البته بازم بستگی به صحنه و قلق خاصی که هر 3d کار داره بر میگرده. ولی ما حرفه ایشو بحث میکنیم... اگر قراره تو این سبک چیزی ساخته بشه بهتره که از فیلم ماتریکس بهترش رو بسازه وگرنه کار تکراری هیچ ارزشی نداره. 3DTotal 12 مرداد 1386, 21:33من نمی خواهم صحنه ایی همانند ماتریکس درست کنم . من روی صحنه ایی کار می کنم که باید یک تیکه هایش صحنه آهسته بشه تا هدف کامل را بیان کنه . شما فرض کنید که دو نفر در حال زد و خورد با هم هستند من می خواهم وقتی که این دو شخص در حال زد و خورد باهم هستند بعضی از ضربه ها به صورت صحنه آهسته و به صورتی نشان داده شود که انگار ضربه ها واقعا سنگین هستند . امیدوارم که متوجه مظورم شده باشید . mamali132002 13 مرداد 1386, 09:32خودتون بهتر از همه ی ما میدونید چی کار باید بکنید .... به هر حال منم خواستم کمکی کرده باشم. 3DTotal 13 مرداد 1386, 12:57اگه شما لطف کنید یک آموزش در مورد ایجاد صحنه های آهسته در این تاپیک قرار بدهید خیلی لطف بزرگی در حق ما کرده اید . mamali132002 13 مرداد 1386, 17:56منظورت از صحنه های آهسته توی فیلم هست یا انیمیشن ؟ ببین من تا اونجایی که توی پشت صحنه های فیلم دیدم یه 80% افکت ها بکگراند CG دارن... به این ترتیب که طرف میاد توی studio با استفاده از دوربین های دارای FPS بالااز کاراکتر هر جوری که میخواد فیلم میگیره (میچرخه دورش و ... ) بعد سرعت بوسیله خیلی از برنامه ها مثل Retimer برای مثال از دوربین که 200 FPS داره به 30 یا ... تغییر پیدا میکنه و به یک کار تمیز تبدیل میشه. توی STUDIO ها اگر دقت کرده باشید پرده سبز برای حذف بکگراند و روی پرده علامت + برای گرفتن حرکت دوربین یا matchmoving گذاشته میشه. و صحنه خیلی راحت شبیه سازی میشه. البته هر فیلم یا هر سبک افکتی بستگی به خود فیلم و visual effect Artist داره و هرکس قلق های خاص خودشم داره. مثل توی دزدان دریایی کارائیب شخصیت های فیلم که جلبکی و ... قراره بشن پیراهن های مخصوصی با علامت های خاص و صورت های نقطه گذاری شده دارن... که این کار به کمک motion capture میاد و کار رو حسابی آسون تر و دقیق تر میکنه. من تو صحبت هام گفتم که شما باید شروع کنی و مراحل کار رو بذاری ما هم کمکتون میکنیم. من تصمیم گرفتم فقط به کسانی که واقعا کار میخوان بکنن آموزش بدم. pythoN 13 مرداد 1386, 18:19-------------------------------------------------------------------------------- من نمی خواهم صحنه ایی همانند ماتریکس درست کنم . من روی صحنه ایی کار می کنم که باید یک تیکه هایش صحنه آهسته بشه تا هدف کامل را بیان کنه . شما فرض کنید که دو نفر در حال زد و خورد با هم هستند من می خواهم وقتی که این دو شخص در حال زد و خورد باهم هستند بعضی از ضربه ها به صورت صحنه آهسته و به صورتی نشان داده شود که انگار ضربه ها واقعا سنگین هستند . امیدوارم که متوجه مظورم شده باشید . خب این خیلی تفاوت داره با سوالی که ابتدا پرسیدی . البته محمد توضیح داد ولی منم نظرم رو میگم . کار تغریبا سختیه . استفاده از مرف . fps هم خیلی بالا باید باشه . اما به خلا قیت خودت ربط داره که چجوری کار کنی . 3DTotal 13 مرداد 1386, 20:36اگه واقعیت را بخواهید خودم هنوز کار را شروع نکردم ولی این کار خیلی وقت ذهنم را مشغول خودش کرده گفتم قبل از شروع یک آگاهی از کار پیدا کنیم که در ادامه کار با مشکل مواجه نشیم . از همکاری شما هم خیلی ممنون .




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن