تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799190391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جديدترين خودروي لامبورگيني در هر ثانيه ۱۰۰ متر حركت مي‌كند/ گزارش تصويري


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: جديدترين خودروي لامبورگيني در هر ثانيه ۱۰۰ متر حركت مي‌كند/ گزارش تصويري
فناوري - تنها خودروي لامبورگيني آونتادور Jبه قيمت 2.750.000 دلار به فروش رفت اما نمونه مفهومي مبتني بر آن با طراحي بدنه بهتر، 105 اسب‌بخار قدرت بيشتر و سرعت نهايي 350 كيلومتربرساعت به مراتب جالب‌توجه‌تر است.


محبوبه عميدي: اين نمونه مفهومي تازه با تمامي نمونه‌هاي مفهومي كه سال‌هاي گذشته شاهد آنها بوده‌ايد متفاوت است. اين نمونه را شركت انگليسي Prindivilleكه سازنده بدنه خودرو است و پيش از اين طراحي بدنه آونتادور را ارائه و در سطح محدود وارد بازار كرده، مبتني بر نمونه مفهومي لامبورگيني آونتادور J كه براي اولين‌بار اسفندماه گذشته در نمايشگاه خودرو ژنو به نمايش درآمد طراحي كرده است. به عبارت ديگر اين نمونه مفهومي بر پايه يك نمونه مفهومي ديگر ارائه شده و اين چيزي نيست كه تاكنون ديده باشيم.

اگر به خاطر داشته باشيد در آخرين روزهاي سال گذشته ميلادي تنها نمونه موجود از لامبورگيني آونتادور J به ارزش 2.750.000 دلار و به صورت خصوصي به فروش رسيد و لامبورگيني در مورد توليد نمونه‌هاي بيشتر اظهار نظري نكرد؛ با اين حال تنها چند ماه بعد نمونه تيونينگ شده‌اي از اين خودرو توسط گروه طراحي Prindiville ارائه شده كه به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

به گزارش گيزمگ، تيونينگ اين خودرو با ECU remap يا نوشتن نرم‌افزار بهتر براي ECU و استفاده از اگزوزهاي تيتانيومي قدرت آنرا از 700 به 805 اسب‌بخار افزايش داده و حداكثر سرعت را به 350 كيلومتربرساعت (97.2 متر بر ثانيه) رسانده است. اين گروه طراحي تجربه‌هاي موفق بسياري در توليد بخش‌هاي فيبركربني دارد و از تمامي تكنيك‌هاي ساختي كه تاكنون در صنايع هوانوردي و دريايي به كار گرفته براي بهبود شكل تمامي قسمت‌هاي بدنه و سبك‌تر كردن وزن اين خودرو استفاده كرده است. به گفته طراحان Prindiville اين خودرو بسيار سبك‌تر از نمونه اوليه آماده شده و كاهش وزن چشمگير آن در كنار افزايش قدرت مي‌تواند يك لامبورگيني بي‌نظير از نمونه مفهومي Prindiville"s Aventador J بسازد.

ترمزهاي ديسكي اين خودرو با ديسك‌هاي سراميكي كه به مراتب گران‌تر هستند، جايگزين شده و سازندگان آن مي‌گويند كه عملكرد اين ترمزها در هر شرايطي بي‌نقص است. سيستم تعليق خودرو كاملا انطباق‌پذير است و همان‌طور كه از خودرويي كه توسط طراحان بدنه ساخته شده انتظار مي‌رود، تمامي بخش‌ها استادانه طراحي شده‌اند.

بخش‌هاي داخلي اين خودرو و دريچه‌هاي هوا همگي از جنس آلومينيوم ساخته شده‌اند و يك صفحه نمايش LCD به ابعاد پنج اينچ براي دسترسي به سيستم سرگرمي خودرو كه شامل دي.وي.دي پلير، ناوبري ماهواره‌اي و نرم‌افزارهاي سفارشي متعدد مانند نقشه‌ها و مسافت‌سنجي بسياري از پيست‌هاي اتومبيلراني دنيا مي‌شود در قسمت هدايت و كنترل آن تعبيه شده است.

اين گروه طراحي پيش از اين نمونه‌هاي بهبوديافته‌اي از فراري 458، رنجروور Evoque، لامبورگيني مورسيه‌لگو، لندروور Defender و لامبورگيني آونتادور را طراحي كرده و روي افزايش جذابيت بصري ابرخودروهاي متعددي مانند پورش، بنتلي، بي.ام.و نيز مانند لامبورگيني، فراري و رنجروور كار كرده است. اين گروه تجربه طراحي بخش بار بالاي خودرو در ابرخودروهاي گوناگون را نيز دارد و با توجه به ساخت بدنه فيبركربني براي صنعت هوانوردي و دريايي در كنار صنعت خودرو به سادگي مي‌تواند تكنيك‌هاي خود را در توليد نمونه‌هاي اختصاصي كه مشتريان سفارش مي‌دهند به كار بگيرد.
53273

دوشنبه|ا|18|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن