محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1829387228
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: فرشته طائرپور معتقد است: «زن دوم» يك فيلم قصهگو است و اين فيلم ماجرايي عاشقانه را تعريف ميكند، بيآنكه شخصيتهايش به ورطههاي خودخواهي، خيانت، بيرحمي و خشونتهاي كلامي يا رفتاري سقوط كنند. اين تهيهكننده و يكي از نويسندگان فيلمنامه همزمان با اكران فيلم «زن دوم» در گفت و گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: من به شدت معتقدم كه تعريف عشق در گذشته به مراتب جانانهتر و نابتر از تعاريفي است. كه امروزه و در نسل فعلي، شاهد آنيم. دلم براي نسل جوان كنوني بسيار ميسوزد بخاطر اينهمه بيگانگياش با مفاهيمي چون عشق، آنهم از آن نوعي كه در فرهنگ، تاريخ، ادبيات و عرفان ما ريشه داشته و دارد. طائرپور افزود: اين نسل، كلا عشق را با عيش اشتباه گرفته است... تصور ميكند كه اگر در رابطهاي خوش نگذراند يا نفعي نبرد، باخته است ... باور نميكند كه باخت واقعي، در فروختن غمهاي شريف به شاديهاي سخيف رخ ميدهد. غمهايي كه از دختران خام، زنان بالغ و از پسران كال، مردان كامل ميسازد. مردم بهترين حامي و موثرترين مبلغ فيلمها هستند او معتقد است: در ميان اكرانهاي نوروزي و لابلاي فيلمهاي تفريحي،«زن دوم» در نگاه اول، يك فيلم عيدانه به نظر نميرسد، اما اگر بهار در فرهنگ ما و همه جهان، فصل عشق و عاشقان است كه هست، آنوقت «زن دوم» بهاريتر و عيدانهايتر از همه فيلمهاست. خوشبختانه تجربه نشان داده كه وقتي فيلمي با موضوع عشق و با احترام به شعور مخاطب ساخته ميشود، مردم خود بهترين حامي و موثرترين مبلغ آن ميشوند. طائرپور ضمن اشاره به هفتههاي سپري شدهي نمايش فيلم ادامه داد: تاكنون و ظرف اين دوهفتهاي كه فيلم به نمايش درآمده، زنان و مردان بسياري را ديدهام كه براي بار سوم و چهارم به تماشاي فيلم آمدهاند. فيلم به شكلي روزافزون ، منحني رو به رشدي در فروش دارد و مطمئن هستم كه فروش واقعي آن از اواخر هفته سوم فروردين و با پايان يافتن تعطيلات نوروزي آغاز خواهد شد. فروش زن دوم نسبت به ظرفيت نمايشي آن خوب است او در عين حال فروش «زن دوم» را نسبت به ظرفيت سالنهايي كه در اختيار دارد، خوب ارزيابي كرد و افزود: هيچ فيلمي را نبايد با فيلم ديگر مقايسه كرد و هر فيلم را بايد با شرايط مطلوب خود آن فيلم سنجيد. تعداد سالنهاي «زن دوم» نصف تعداد سالنهاي دو فيلم ديگري است كه درحال نمايش هستند. در ميان اين 12-13 سالني كه «زن دوم» را نمايش ميدهند ، تعداد 9 سالن ظرفيتي كمتر از سيصد صندلي دارند. از سويي ديگر به دليل تايم فيلم ، «زن دوم» يك و گاهي دو سانس كمتر از فيلمهاي ديگر در روز، نمايش دارد. اگر مانند همه كشورهاي صاحب سينما در جهان، تعداد صندلي سالنهاي هر فيلم را ملاك قرار دهيم، عملا «زن دوم» يك چهارم فيلمهاي همزمان خود (به استثناي فيلم بههمين سادگي ) ظرفيت نمايش دارد و فروش كنوني آن نشان ميدهد كه در صد اشغال ظرفيت «زن دوم» بالاتر از فيلمهاي ديگر است. اما بهرحال چون معمولا اين جمع نهايي فروش فيلمهاست كه فارغ از محاسبات آماري اعلام ميشود، فعلا «زن دوم» در رده سوم فروش قرار دارد. البته بايد صبر داشت و ادامه ماجرا را بعد از باز شدن دانشگاهها و دبيرستانها و كلا از سر گرفته شدن زندگي عادي، پيگيري كرد. او معتقد است: اينجور فيلمها براي اكران به زمان بيشتري نياز دارند تا پاسخگوي تماشاگران خود باشند و عدم برخورداري از سالن و سانسهاي كافي را جبران كنند. برايم تناسب سالن مهمتر از تعداد بود اين تهيهكننده اضافه كرد: فارغ از واقعيت كمبود سالنهاي متناسب براي فيلمهايي چون «زن دوم»، خود من نيز از پخش كننده فيلم خواسته بودم كه هر سالني را براي اكران اين فيلم در نظر نگيرد و فقط به سراغ سالنهايي برود كه زنان تنها و زوجهاي سينمارو ميتوانند مشتريان آن باشند. براي من تناسب سالن، مهمتر از تعداد آن بود. نه ميخواستم سالنهايي كه استعداد دارند در ايام نوروز با فيلمهاي تفريحي رونق داشته باشند گرفتار فيلم من شوند و نه ميخواستم كه «زن دوم» در سالنهاي نيمهپرُ به نمايش درآيد با اين وضع سالنهاي زيادي براي انتخاب در اختيار نبود و در نتيجه فيلم با سالنها و سئانسهاي كمتري نمايش خود را آغاز كرد. مخاطبان «زن دوم» فرشته طائرپور دربارهي مخاطب اصلي فيلم «زن دوم» به ايسنا توضيح داد: مخاطب اين فيلم در معناي عام، انسانهاي اهل عشق و عاطفه و در معناي خاص، ميانسالاني هستند كه يا خود تجربهي عاشقانه در زندگيشان داشتهاند و يا چنين اشتياقي را در دل حفظ كردهاند. اين گروه افرادي هستند كه از رمانهاي عاشقانه استقبال ميكنند، اهل شعر و موسيقي و هنر هستند و در روزگار كنوني كه روزمرگي و مشكلات اقتصادي، حال و مجالي براي عواطف باقي نگذاشته و زندگي چهرهاي عبوس و محاسبهگر به خود گرفته، دلشان براي عوالم عاشقانه و قصههاي عاطفي تنگ است. دلشان براي آن عشقهاي اصيل و نجيب و عميقي كه نسلهاي قبلي داشتند تنگ است. از سويي ديگر جواناني از نسل كنوني نيز كه هزار جور مانع و محاسبه براي بروز عواطف خود دارند و كنجكاوند كه بدانند عشق در نسل گذشته چه تعاريف و مصاديقي داشت، مخاطبان ديگري براي «زن دوم» به حساب ميآيند. اصرار داشتم زمان فيلم كوتاه نشود اين تهيهكنندهي سينما درباره زمانبندي بلند فيلم و از دست دادن يك سانس در هر روز توضيح داد: با آگاهي از اينكه يك سئانس را به خاطر مدت زمان فيلم از دست خواهيم داد، اصرار داشتم زمان فيلم كوتاه نشود. حتي به پخشكنندهها و سينمادارهايي كه معتقدند سانسهاي فيلم حتما بايد زير نود دقيقه باشد، فيلم را قبل از اكران عمومي نشان دادم، همهي آنها توصيه كردند كه فيلم كشش واقعي را دارد و لازم نيست كوتاه شود. به قول برخي از كساني كه فيلم را ديدهاند، فيلم به نسبت عادتهاي سينماي ايران طولاني است، اما مطلقا خستهكننده نيست. او افزود: فيلم «زن دوم» خلاصهاي از قصهي اصلي است، فيلم در مونتاژ اوليه حدود 165 دقيقه است كه نسخه سينمايي فعلي (124 دقيقه) از دل همان در آمده است. داستان فيلم از فصلهاي متعددي عبور ميكند كه يا در روايت سرگذشت كاراكترها موثرند و يا در بيان احوال آنها براي رسيدن به تصميمها. تصور ميكنم فيلم در هيچ بخشي دچار افت قصه نميشود. طائرپور توضيح داد: بههرحال بافت اوليه داستان براي سريال نوشته شده و زماني كه خانم كريمزاده شروع به همكاري در نوشتن داستان كرد از او خواستم كه در بند زمان نباشد و هر آنچه را كه داستان طلب ميكند، بنويسد. اعتنا و اهميت به وجه ادبي كار (اعم از روايت داستان و كلام فيلم) شايد تايم فيلم را بالا برده باشد اما نهايت تلاش براي خسته كننده نبودن كار از سوي همه ما بخصوص كارگردان، صورت گرفته است. زن دوم فصل جديدي در كارنامهي سينماييام بود او در پاسخ به اينكه چرا روند ساخت فيلم از زمان نوشتن رمان تا ساخت فيلم طولاني شد، توضيح داد: برايم اهميت داشت كه حتما در شرايط خوبي اين فيلم ساخته شود. شرايطي كه مجبور نباشم به خاطر ملاحظات اقتصادي چيزي را از فيلم كم بگذارم. اين تنها فيلم سينمايي غيركودكانهاي بود كه ميساختم و به نوعي فصل جديدي در كارنامه سينمايي من به حساب ميآمد. دلم ميخواست همانقدر كه از اصالت موضوع مراقبت كرده بودم، توليد آن را نيز بر خود آسان نگيرم. طي سالهاي اخير دربارهي موضوعاتي چون مثلث عشقي ، خيانت و تعدد زوجات، فيلمها و سريالهاي زيادي ساخته شده. در عين حال كه «زن دوم» ميتوانست بهسمت هر يك از اين فضاها بغلطد برايم مهم بود كه در موضعگيري، شخصيتپردازي، فضاسازي و ساختار با نمونههاي ساخته شده، حداكثر فاصله را حفظ كند. هيچ كاراكتري در اين فيلم منفي نيست او معتقد است: در «زن دوم» هيچ كاراكتري منفي نيست. عشق بر نفرت و حسادت غلبه دارد، بيآنكه شعار دهد... احترام به خود و اهميت به حق انتخاب براي هر انساني از محورهاي اصلي موضوع است ... مقايسهاي اگر ميشود ميان دو رقيب نيست، ميان دو موقعيت است و از آن بيشتر ميان دو حال متفاوت و گاه متضاد در درون يك انسان ... ميان خواستن و داشتن ... و ميان خودخواهي و خيرخواهي. روند ساخت زن دوم در اين سالها طالئرپور با اشاره به اينكه در اين سالها «زن دوم» در يك دورهي قرار بود به شكل ويديويي و سپس تلويزيوني ساخته شود كه هركدام به دلايلي عملي نشد و دربارهي تعدد نامهاي كارگرداناني كه براي ساخت اين فيلم شنيده ميشد توضيح داد: پوراحمد، اميني، اسعديان، موتمن ، داودنژاد، كرامتي ، احمدي و ميري از جمله كارگردانهايي بودند كه يا من با آنها و يا آنها با من درباره ساخت اين فيلم، گفتگو كرديم. همه مذاكرات به محض رسيدن به مرحله تغيير در فيلمنامه، به بنبست ميرسيد. يا آنها پس ميكشيدند و يا من مردد ميشدم. در دورهاي به شدت تشويقم كردند كه خودم فيلم را كارگرداني كنم و همه دوستان و دست اندركاران از بازيگران اصلي گرفته تا فيلمبردار و طراح و گريمور و صدابردار قبلي، مشفقانه اعلام ميكردند كه حاضرند در اين مورد همراهي و كمك كنند. حتي كارگردانان صاحب معرفتي مانند داودنژاد، كرامتي و ميري ، اعلام آمادگي كردند كه در كنار من امور تكنيكي كارگرداني را تقبل كنند و دوستانه در كنارم باشند. هميشه ممنون اين لطف و اعتمادشان هستم، اما خوشبختانه وسوسه نشدم و ترجيح دادم همه آن سختگيري و وسواسي را كه در مورد ديگران داشتم در حق خود نيز اعمال كنم. در دورهاي به نيكي كريمي پيشنهاد دادم كه با توجه به علاقهاي كه به داستان داشت و در طول ده سال گذشته تنها چهره همراه و قطعي فيلم بود، آنرا كارگرداني كند. نيكي هم مثل من كه فكر ميكردم تهيهكنندگي اين فيلم قابل جمع با مسئوليت ديگري در آن نيست، هوشمندانه اعلام كرد كه بازيگري را در «زن دوم» به كارگرداني آن ترجيح ميدهد و دلش ميخواهد كه با تمركز بيشتري نقش اصلي فيلم را بازي كند. نيكي پيشنهاد آقاي مهرجويي را داد. خودش با او صحبت كرده بود و كتاب را برايش برده بود. آقاي مهرجويي موافقت تلويحي خود را در مصاحبهاي بعنوان عيدي به نيكي كريمي اعلام كرده بود. پيش از سفرم به آمريكا با ايشان جلسهاي گذاشتيم و ايشان نظراتي روي داستان داشتند كه با انجام آنها مطمئنا فيلم خوبي ساخته ميشد ولي من اصرار داشتم كه همين فيلمنامه ساخته شود. قرار شد بعد از سفر مذاكرات را ادامه دهيم. سفر من چندماه طول كشيد و وقتي برگشتم ايشان مشغول فيلم جديدشان شده بودند. عملا موضوع منتفي شد. او ادامه داد: صحبت مجدد با احمد اميني كه تازه سريال «اولين شب آرامش» را تمام كرده بود، آغاز شد. او اولين كارگرداني بود كه فيلمنامه را حتي قبل از چاپ كتاب خوانده و پسنديده بود. پروانه ساخت و عوامل تامين شدند و مراحل پيش توليد را شروع كرديم. فيلمنامه 134 صفحهاي به 92 صفحه رسيده بود كه قرار شد با احمد اميني بنشينيم و مشتركا كار خلاصه سازي را انجام دهيم. باز بحث تغيير در فيلمنامه مسئلهساز شد و بنده و اميني متفقا به اين نتيجه رسيديم كه بهترست همكاري را در همانجا متوقف كنيم. جالب اينجا بود كه هر بنبست و توقفي براي من، اصل موضوع را متوقف نميكرد و همزمان و البته بدون شتاب، روي كوتاه كردن فيلمنامه، قطعي كردن عوامل و بازبيني و انتخاب لوكيشنها كار ميكردم. طلسم ده سالهي زن دوم با ورود سيروس الوند شكست اين تهيهكننده گفت: فيلمنامه به 60 صفحه( همين نسخه ساخته شده) رسيده بود كه بالاخره طلسم ده ساله «زن دوم»، بسيار اتفاقي و با ورود سيروس الوند به ماجرا شكسته شد. كار شتاب گرفت و توافقها به سرعت حاصل شد. ظرف يك ماه ويرايش نهايي را با كمترين تغييرات باتفاق آقاي الوند انجام داديم و ساير عوامل و لوكيشنها نيز قطعي شدند. شايد فكر كنيد كه در مورد اين فيلمنامه چون خودم در آن دخيل بودم اينهمه حساسيت داشتم، ولي اصولا معتقدم كه مهمترين مرحله خلق يك فيلم، دستيابي نويسنده و تهيهكننده و كارگردان به نسخه نهايي فيلمنامه است. همه حرفها و جدلها بايد در همين مرحله تمام شود و با عبور از آن، ديگر نبايد جز بهضرورت و با توافقي سهجانبه، در حين توليد تغييراتي در متن داد. حرمت هر فيلمنامهاي كه سناريستي آنرا نوشته و تهيهكنندهاي روي آن سرمايهگذاري كرده و كارگرداني پسنديده و پذيرفته كه آن را بسازد بايد حفظ شود. از سيروس الوند براي هميشه ممنونم كه وقتي فيلمنامه را پذيرفت، در حرفهايترين شكل ممكنه، به آن وفادار ماند. روند انتخاب بازيگران طائرپور در بخش ديگري از توضيحاتش دربارهي چگونگي ساخت زن دوم توضيح داد: يكي ديگر از گرههاي گشوده شده پذيرش محمدرضا فروتن براي بازي در نقش بهرام بود. از زمان «وقتي همه خواب بودند»، فروتن بازي در «زن دوم» را پذيرفته بود، اما براي نقش «امير». در نتيجه ما براي نقش بهرام همچنان در حال جستجو و مذاكره بوديم. پيدا كردن يك بهرام مناسب، سختتر از پيدا كردن امير بود. سرانجام فروتن بر خلاف ميل اوليه خود و صرفا با لطف، از نقش مطلوبش گذشت و پذيرفت كه بهرام فيلم «زن دوم» باشد و اين فرصت را به امير آقايي بدهد كه انصافا با بازي درخشانش در فيلم، از آن خوب استفاده كرد. ميدانستم كه امير كتاب را خوانده و بسيار دوست دارد كه اين نقش را بازي كند. خودم هم فكر ميكردم كه امير خوبي از اين امير بيرون ميآيد. اين را دو سه سكانس بياد ماندني از سريال احمد اميني برايم ثابت ميكرد. اما اين تصميمي نبود كه من به تنهايي بگيرم. خوشبختانه آقاي الوند هم با ديدن آن صحنههاي سريال «اولين شب آرامش» امير آقايي را براي ايفاي نقش امير پذيرفتند. اولويت ادبيات و كلام در اين فيلم انتخابي است اين نويسنده، تهيهكننده معتقد است: اولويت ادبيات و كلام در اين فيلم، يك اولويت انتخابي و آگاهانه است. حفظ فضاهاي گفتگو و جدل بدين معنا نيست كه حواسمان به كلامي شدن صحنه نبوده است. من معتقدم كه گفتگو در زندگي ما ايرانيان، بخصوص قشري كه با خواندن سروكار داشته، نقش مهمي دارد. خوب حرف زدن آدمهاي يك فيلم با يكديگر و استدلالهاي بدون شعارشان براي اتفاقات، بهاعتقاد من از لوازم يك فيلم است مخصوصا وقتي كاراكترها از قشري تحصيل كرده و مدرن انتخاب شدهاند. ممكن است كه ديالوگهاي غلط و سخيف و ركيك در اين سالها، موجب بازار گرمي بسياري از فيلمها شده باشد، اما پرهيز از اين مطلب نيز مشترياني دارد كه به احترام آنها، فيلمهايي مثل «زن دوم» ساخته ميشوند. مشترياني كه خوب حرفزدن آدمها برايشان ارزش دارد. طرح فيلمنامه بعدي «زن دوم» آماده نوشتن است طائرپور در پايان اين گفتو گو خاطرنشان كرد: طرح فيلمنامه بعدي «زن دوم» كه ادامه ماجراهاي همين كاراكترهاست، آماده نوشتن است و دوچيز تكليف آنرا روشن ميكند، يكي بازگشت سرمايه قسمت اول كه درحال اكران است و ديگر همت مجدد مينو كريم زاده براي مشاركت در نگارش آن. سينماي كودك در جامعهي ما آدرس و نشاني ندارد تهيهكننده فيلمهايي چون «گلنار»، «پاتال» ، «مدرسه پيرمردها»، «پسر مريم» و «يكي بود يكي نبود» درباره بازگشتش به ساخت فيلمهاي براي كودكان گفت: من به سينماي كودك زماني دوباره سلام خواهم كرد كه احساس كنم سينماي كودكي وجود دارد و صاحب يك نشاني شده است. متاسفانه سينماي كودك، فعلا در جامعهي ما چه براي من فيلمساز، چه براي مخاطبان آن، هيچ آدرسي براي مراجعه ندارد. به گزارش ايسنا، زن دوم" با بازي نيكي كريمي، محمدرضا فروتن،، امير آقايي، آناهيتا نعمتي، سحر زكريا و مهتاج نجومي ساخته شده است. در خلاصه داستان آن كه فيلمنامهاش توسط فرشته طائرپور، مينو كريمزاده براساس كتابي به همين نام نوشته شده، آمده است: زندگي عاشقانه مهتاب با رسيدن خبري به بحران كشيده ميشود، آدمهايي از گذشتهي فراموش شده هركدام پا به ماجرا ميگذارند كه هر يك تعريفي متفاوت از عشق و حق با خود آوردهاند. حادثه بر همه چيز سايه ميافكند. بهرام و مهتاب در موقعيت انتخابي دشوار قرار ميگيرند، انتخاب ميان خود و ديگري، عشق و خودخواهي، خواستن و نخواستن و.... سيروس الوند با كارگرداني «زن دوم» نوزدهمين فيلم سينمايي را در كارنامه خود به ثبت رساند و طائرپور پس از سالها توليد فيلم وسريال براي كودكان ونوجوانان، با فيلمي اجتماعي - عاطفي به سراغ مخاطبان بزرگسال رفته است. انتهاي پيام
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]
صفحات پیشنهادی
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست. فرشته طائرپور معتقد است: «زن دوم» يك فيلم قصهگو است و اين فيلم ماجرايي عاشقانه را تعريف ميكند، بيآنكه شخصيتهايش به ...
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست. فرشته طائرپور معتقد است: «زن دوم» يك فيلم قصهگو است و اين فيلم ماجرايي عاشقانه را تعريف ميكند، بيآنكه شخصيتهايش به ...
اولین مسجد زنان ساخته می شود
نمایش تصادفی مطالب .com ::: اولین مسجد زنان ساخته می شود ... براي ميزباني مسابقات پاورليفتينگ كشور در قم آمادگي داريم ... هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست .
نمایش تصادفی مطالب .com ::: اولین مسجد زنان ساخته می شود ... براي ميزباني مسابقات پاورليفتينگ كشور در قم آمادگي داريم ... هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست .
قذافي در تنگنا
قذافي در تنگنا · كفش پاشنهبلند · هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست · معتمدآریا از "ترمینال" به جشنواره... فرنگی صورت و زلیخا طلعت اینجا بسیار است .
قذافي در تنگنا · كفش پاشنهبلند · هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست · معتمدآریا از "ترمینال" به جشنواره... فرنگی صورت و زلیخا طلعت اینجا بسیار است .
آمادگي اولین زن ایرانی برای سفر به فضا
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست فروش زن دوم نسبت به ظرفيت نمايشي آن خوب است او در عين حال فروش «زن دوم» را نسبت .... حتي كارگردانان صاحب معرفتي مانند ...
هيچ كاراكتري در «زن دوم» منفي نيست فروش زن دوم نسبت به ظرفيت نمايشي آن خوب است او در عين حال فروش «زن دوم» را نسبت .... حتي كارگردانان صاحب معرفتي مانند ...
الهام حمیدی :منفی هرگز ،خاکستری شاید
الهام حمیدی :منفی هرگز ،خاکستری شاید-پرشین وی: - «الهام حمیدی» چند سال پیش با بازی ... نقشهایی که تا امروز بازی کردهام همه مثبت بودهاند اما هیچ کدام به هم شبیه نیستند. ... و اگر هم روزی نقشی منفی بهم پیشنهاد شود نمیپذیرم، البته کاراکترهای خاکستری را ... از مجلات چاپ شد و تیتری که زیر آن زده شده بود این بود: نمیخواهم همسر دوم شوم!
الهام حمیدی :منفی هرگز ،خاکستری شاید-پرشین وی: - «الهام حمیدی» چند سال پیش با بازی ... نقشهایی که تا امروز بازی کردهام همه مثبت بودهاند اما هیچ کدام به هم شبیه نیستند. ... و اگر هم روزی نقشی منفی بهم پیشنهاد شود نمیپذیرم، البته کاراکترهای خاکستری را ... از مجلات چاپ شد و تیتری که زیر آن زده شده بود این بود: نمیخواهم همسر دوم شوم!
گزارشي از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني مثل هيچ كس بحث ...
7 سپتامبر 2008 – گزارشي از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني مثل هيچ كس بحث بودجه در سريال ... كارگردان مجموعه «مثل هيچ كس» تصريح كرد: اين به معني شعاردادن و شعارزدگي در كار نيست، معتقدم ... وي كه پيش از اين ايفاگرنقش زن دوم شوكت در مجموعه تلويزيوني ... هيچ كس» تصريح كرد: در حرفه ما جا افتاده كه نقش منفي دست بازيگر را باز ...
7 سپتامبر 2008 – گزارشي از پشت صحنه مجموعه تلويزيوني مثل هيچ كس بحث بودجه در سريال ... كارگردان مجموعه «مثل هيچ كس» تصريح كرد: اين به معني شعاردادن و شعارزدگي در كار نيست، معتقدم ... وي كه پيش از اين ايفاگرنقش زن دوم شوكت در مجموعه تلويزيوني ... هيچ كس» تصريح كرد: در حرفه ما جا افتاده كه نقش منفي دست بازيگر را باز ...
گفت وگوي جواد طوسي با سيروس الوند - قسمت دوم از نشانه هاي ...
گفت وگوي جواد طوسي با سيروس الوند - قسمت دوم از نشانه هاي اصيل و بكرمان دور ... و سينماي خارج واجد چنين نكاتي نيست، اگر حمايت دولتي و سوبسيد را برداريم، همين سينما هم نفس ..... در همين حال و هوا بدون هيچ پيش زمينه يي به صورتي كاملاً غيرمستقيم با سناريوي «زن دوم» كه ... فروتن بعد از ده روز درگيري با خودش بالاخره جواب منفي داد.
گفت وگوي جواد طوسي با سيروس الوند - قسمت دوم از نشانه هاي اصيل و بكرمان دور ... و سينماي خارج واجد چنين نكاتي نيست، اگر حمايت دولتي و سوبسيد را برداريم، همين سينما هم نفس ..... در همين حال و هوا بدون هيچ پيش زمينه يي به صورتي كاملاً غيرمستقيم با سناريوي «زن دوم» كه ... فروتن بعد از ده روز درگيري با خودش بالاخره جواب منفي داد.
هالیوود بازوی سینمایی سیا
هالیوود همواره از ادیان و قومیتهای مختلف تصاویر منفی ارائه کرده، اما مسلمانان ... این الگو برای اغلب طبقه متوسط طراحی شده نقشی که برای زنان مسلمان همین طبقه ... واضح است که تنها اعتراض نسبت به این موضوع بدون اتخاذ هیچ نوع اقدامی راه حل مناسبی نیست. ... پنتاگون و واشنگتن: فیلمهایی و امنیت ملی از جنگ جهانی دوم تا امروز" نوشته ژان ...
هالیوود همواره از ادیان و قومیتهای مختلف تصاویر منفی ارائه کرده، اما مسلمانان ... این الگو برای اغلب طبقه متوسط طراحی شده نقشی که برای زنان مسلمان همین طبقه ... واضح است که تنها اعتراض نسبت به این موضوع بدون اتخاذ هیچ نوع اقدامی راه حل مناسبی نیست. ... پنتاگون و واشنگتن: فیلمهایی و امنیت ملی از جنگ جهانی دوم تا امروز" نوشته ژان ...
چهار شخصیت مهم تاریخ سینما ایران
روایتی که در آن جای حضور زن تنگ بود و کارکرد سه زن شاخص در فیلم هم در حد ... در فیلم یعنی فرمان و خان دایی نمود داشت که در نبرد نابرابر با قطب منفی روایت یا همان دیو ( در ... بیراه نیست اگر فرض کنیم او در جایگاه اجتماعی اش کارگری بود که به ساز و کار ... بر معصومیت معنوی و مذهبی کودکیها بر این روی دوم کاراکتر هامون متناظر بود.
روایتی که در آن جای حضور زن تنگ بود و کارکرد سه زن شاخص در فیلم هم در حد ... در فیلم یعنی فرمان و خان دایی نمود داشت که در نبرد نابرابر با قطب منفی روایت یا همان دیو ( در ... بیراه نیست اگر فرض کنیم او در جایگاه اجتماعی اش کارگری بود که به ساز و کار ... بر معصومیت معنوی و مذهبی کودکیها بر این روی دوم کاراکتر هامون متناظر بود.
نگاهی به مجموعه هاي تلويزيوني در ماه رمضان
در واقع او ديگر كاراكتري كنش مندي به حساب نمي آيد و تنها هدف اش نگاه داشتن بچه اي است كه ... اين كه مسعود فرزند واقعي حاج رضا و نرجس نيست، رازگشايي غافلگيرانه اي ... هاي دهه شصت عبدالحسين برزيده در مجموعه مثل هيچكس كه از شبكه دوم سيما پخش مي .... اش به طور يكسان كار كرده و هيچ يك از كاراكترها نه منفي منفي هستند نه مثبت مثبت.
در واقع او ديگر كاراكتري كنش مندي به حساب نمي آيد و تنها هدف اش نگاه داشتن بچه اي است كه ... اين كه مسعود فرزند واقعي حاج رضا و نرجس نيست، رازگشايي غافلگيرانه اي ... هاي دهه شصت عبدالحسين برزيده در مجموعه مثل هيچكس كه از شبكه دوم سيما پخش مي .... اش به طور يكسان كار كرده و هيچ يك از كاراكترها نه منفي منفي هستند نه مثبت مثبت.
-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها