تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799620859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرلشگر صفوي: در صورت مديريت بيداري اسلامي موازنه به ضرر آمريكا تغير مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سرلشگر صفوي: در صورت مديريت بيداري اسلامي موازنه به ضرر آمريكا تغير مي‌كند
درصورت مديريت بيداري اسلامي موازنه قوا را به نفع ملت‌هاي اسلامي و به ضرر آمريكائي‌ها و صهيونيست‌ها تغيير خواهد داد.
ايلنا: دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا گفت: درصورت مديريت بيداري اسلامي موازنه قوا را به نفع ملت‌هاي اسلامي و به ضرر آمريكائي‌ها و صهيونيست‌ها تغيير خواهد داد.

به گزارش ايلنا، سردار سرلشكر پاسدار سيد يحيي ‌صفوي در مراسم اختتاميه جشنواره حديث انتظار كه به همت بنياد مهدي موعود استان البرز برگزار شد، اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران، در شرايطي به وقوع پيوست كه امواج فريبكارانه جريان‌هاي مادي‌گرايي و گرايشات اومانيستي برخاسته از تفكرات مدرنيسم، فضاي فكري و اجتماعي جهان را در مسير نامطلوبي قرار داده بود، در آن شرايط، ظهور انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام (ره) به واسطه تمسك بر شعائر فطري و اعتقادي بشري، نور اميد را در دل آزادي‌خواهان و عدالت‌طلبان متبلور ساخت و ايمان و اعتقاد به توانمندي دين و مذهب در رقم زدن بر مناسبات سياسي و اجتماعي را به صحنه معادلات جهاني كشاند.

رييس هيات مديره بنياد مهدي موعود (عج) ادامه داد: انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران، انگيزه ساز و ترغيب كننده ملت‌هايي بود كه از شرايط موجود ناراضي بودند و امروز پس از سي و سه سال از آن پيروزي بزرگ و اثرگذار در مقياس منطقه‌اي و جهاني، بذرهاي انديشه‌هاي متعالي امام (ره) و آرمان‌هاي قرآني و والاي انقلاب اسلامي ايران، در كشورهاي اسلامي جوانه زده و بيداري اسلامي را محقق كرده است.

صفوي افزود: بيداري اسلامي امروز در جهان يك تحول مقطعي، مستقل و محدود به زمان نيست بلكه آن را بايد يك حركت ماندگار و اثرگذار بر معادلات آينده منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و جهان دانست كه در صورت مديريت، هوشمندي و راهبري مدبرانه رهبران گروه‌ها و مقاومت مردم كشورهاي اسلامي، موازنه قوا را در مقياس منطقه‌اي به نفع ملت‌هاي اسلامي و به ضرر آمريكائي‌ها و رژيم صهيونيستي تغيير خواهد داد.

مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا با اشاره به نقش راهبردي معمار كبير انقلاب، در پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت: حضرت امام (ره) خود به عنوان يك مرجع قابل اعتماد جهان تشيع و جهان اسلام، زيباترين و دلپذيرترين مفاهيم و آموزه‌ها را كه نياز هميشگي بشر است در جهاني انعكاس دادند كه به بن‌بست اخلاقي رسيده بود. از اين روست كه در كمال استيصال و ناباوري كشورهايي كه بر طبل ايجاد نظم نوين جهاني مي‌كوبيدند، امروز با بيداري اسلامي شكل گرفته، شاهد بالندگي فرهنگ مهدويت هستيم و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي براي دشمنان مثل آمريكائي‌ها و صهيونيست‌ها همچون شراره‌هاي سوزناك و براي ملت‌هاي اسلامي خورشيدي پرفروغ و اميد آفرين براي رسيدن به استقلال و آزادي در قرن حاضر است.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره)، ادبيات مهدويت و انتظار را كه به سبب حكمراني حكومت‌هاي طاغوت و نامشروع مهجور و مغفول واقع شده بود، حياتي دوباره بخشيد و آن را به مثابه مكتبي فاخر، مورد اعتماد و رهايي بخش، در مقياس جهاني همچون انوار و نفحات بهشتي انعكاس داد.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا گفت: امروز بر همگان آشكار شده است كه مسير و راه استقرار حكومت عدالت‌گستر مهدوي، از سايه‌سار حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تبعيت از ولي فقيه زمان حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مي‌گذرد و امروز چشم همه آزادي‌خواهان و تشنگان كوثر ناب عدالت و حقيقت، به رهبري معظم انقلاب و نظام اسلامي دوخته شده و مسووليت حساس و وظيفه برون گراي ما نسبت به تحولات اخير حمايت، تقويت و راهبري بيداري اسلامي در راستاي بسترسازي و زمينه‌سازي ظهور حضرت وليعصر (عج) و استقرار حكومت عدالت گستر مهدوي در مقياس جهاني است.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران، ثمره و نتيجه رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي پاكان و صالحان طول تاريخ است، ثمره مجاهدت‌هاي امامان معصوم(ع) ما و همه انبياي الهي است. ثمره صحنه عبرت آموز عاشوراست و به راستي كه پروردگار متعال، با تجهيز ما به مكتب تشيع، رهبري حكيم، هوشمند و مقتدر و ملتي عظيم الشأن و با بصيرت، مأموريتي دشوار و عظيم را بر دوش ايران اسلامي نهاده است و آن پرچمداري زمينه سازي مقدمات ظهور حضرت مهدي(عج) است.

صفوي با تشريح شاخصه‌هاي انقلاب اسلامي ايران افزود: آن اصل و شاخصي كه كشور ما را در خط مقدم نبرد ايدئولوژيك با غرب قرار مي‌دهد، باور به مهدويت و انتظار فرج حضرت مهدي (عج) و روحيه عاشورائي و فداكاري در راه اسلام به تبعيت از حضرت حسين ابن علي (ع) و ياران باوفايش مي‌باشد. گرايش به اسلام ناب محمدي(ص) به واقع محور اصلي تضاد هژمونيك ميان جمهوري اسلامي ايران و قدرت‌هايي شيطاني و خبيثي همچون آمريكايي‌ها و صهيونيست‌هاست و اعتماد و باور به مهدويت و انتظار فرج، آن دستمايه و حقيقتي است كه موجب بالندگي و تقويت گرايشات سياسي اسلام مي‌شود.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي بزرگ ملت ايران دو ركن "هويت سازي اسلامي و انگيزه آفريني روحيه جهادي و مقاومت " را با ساز و كارهايي در كالبد ملت‌هاي اسلامي دميده و اكنون آثار اين اركان و صدور انقلاب اسلامي را به روشني در شكل، محتوا و ماهيت حركت‌هاي حق طلبانه ملت‌هاي اسلامي را از شمال آفريقا تا خاورميانه و ساير كشورها شاهد هستيم.

صفوي اعتقاد به اسلام و مهدويت و عاشورا را اساس پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران دانست و گفت: اعتقاد به اسلام و مهدويت و عاشورا اساس پيروزي انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران به رهبري حضرت امام و ادامه انقلاب اسلامي ايران، با رهبري حضرت امام خامنه‌اي است و پيروزي انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) است. بيداري اسلامي ملت‌هاي كشورهاي اسلامي با الهام از مردم ايران، ادامه پيدا خواهد كرد و قرن حاضر قرن پيروزي ملت‌هاي اسلامي براي تشكيل دولت‌هاي مردمي و اسلامي و قرن شكست آمريكائي‌ها، غربي‌ها و صهيونسيت‌ها است.

پايان پيام

جمعه|ا|14|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن