تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798914821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر فرهنگي، نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر: توسعه بيمه بيكاري جهت حمايت بيشتر از اقشار ضعيف جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دكتر فرهنگي، نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر: توسعه بيمه بيكاري جهت حمايت بيشتر از اقشار ضعيف جامعه است
بيمه هنرمندان صنايع دستي زمينه مناسبي را براي ادامه فعاليت اين قشر فراهم مي‌آورد چرا كه با بيمه، انگيزه ادامه كار براي شاغلان اين عرصه زنده مي‌شود و خوشبختانه در قالب اين قانون مناسب‌ترين قوانين حمايتي براي اين كارگران پيش بيني شده است.


ايلنا: دكتر محمد حسين فرهنگي، نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر با تشريح برخي اقدامات خود در مجلس شوراي اسلامي گفت: بيمه هنرمندان صنايع دستي يكي از اين اقدامات بود كه زمينه مناسبي را براي ادامه فعاليت اين قشر فراهم مي‌آورد چرا كه با بيمه انگيزه ادامه كار براي شاغلان اين عرصه زنده مي‌شود و خوشبختانه در قالب اين قانون مناسب‌ترين قوانين حمايتي براي اين كارگران پيش بيني شده است.

به گزارش ايلنا از تبريزدكتر فرهنگي كه در گردهمايي ماهانه فعالان جامعه كارگري و بازنشستگان شهر صنعتي تبريز در محل خانه كارگر آذربايجان شرقي سخن مي گفت با بيان اينكه وجود اين بيمه آرامش خاطر را براي شاغلان و فعالان اين عرصه به دنبال داشته است افزود :در شرايط فعلي هر انساني براي تداوم شغلش نياز به حمايت دارد و بيمه مي‌تواند فرد را از لحاظ حمايت درماني در زمان اشتغال و اميد به آينده در زمان بازنشستگي تأمين كند.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به روند تصويب اين قانون اظهار داشت: ابتدا اين طرح براي قالي‌بافان و بافندگان فرش تنظيم شده بود كه در پي احصاء مشكلات هنرمندان صنايع دستي با اعمال تغييرات لازم در عنوان و متن طرح اوليه شاغلان صنايع دستي نيز به اين قانون اضافه شد كه خوشبختانه طرح با همين عنوان جامع به مجلس رفت و با مطرح شدن مشكلات و نياز به وجود چنين قانوني، از سوي نمايندگان مجلس استقبال شد و دولت نيز همكاري خوبي در اجراي آن با ما داشت.

فرهنگي اضافه كرد: خوشبختانه اين قانون اكنون در مراحل اجرايي قرار داشته و در بسياري از مناطق پرونده هاي بيمه نيز تشكيل شده است.

عضو فراكسيون كارگري مجلس شوراي اسلامي يكي از ديگر از اقدامات مهم صورت گرفته در مجلس شوراي اسلامي در مورد بيمه بيكاري عنوان كرد و توسعه چتر حمايتي بيمه به خصوص بيمه بيكاري در جهت حمايت بيشتر از اقشار ضعيف جامعه را يادآور شد و گفت : در اين طرح دولت مكلف شده افرادي را كه مهارت شغلي دارند ولي شغل ندارند شامل قانون بيمه بيكاري شوند.

وي با اشاره به اينكه پوشش‌هاي حمايتي در جهت رفاه مردم سوق داده شده است، اظهار كرد: بيمه قاليبافان، رانندگان تاكسي، باربران و كشاورزان از جمله حمايت‌هايي بوده كه در مجلس تصويب شد.

فرهنگي بيمه كارگران ساختماني را از خواسته هاي چندين ساله جامعه كارگري كشور عنوان كرد و اظهار داشت: بيمه كارگران ساختماني از جمله اقدامات ارزشمندي است كه سال‌هاست تلاش مي‌شود تا شكل نگيرد و در ادامه اين فشارها جلوي اين بيمه گرفته شود ولي مجلس مصمم است تا بيمه كارگران ساختماني نيز مثل ساير بيمه هاي ياد شده تحقق يابد.

وي همچنين در مورد هدفمندسازي يارانه‌ها گفت:يكي از اهداف هدفمندسازي يارانه ثبات اقتصادي مي‌باشد كه اين عمل باعث صرفه جويي و جلوگيري از قاچاق كالا به خصوص در حوزه آرد و نفت و بنزين شده است و در كل هدف ما افزايش بهره‌وري است و ما معتقديم بايد مفاد اين قانون در همه زمينه‌ها به ويژه حمايت از بخش توليد در قالب اعطاي يارانه توليدكنندگان اجرايي شود تا اهداف كلي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها عملي شود.

وي در ارتباط با مشكلات ايران خودرو تبريز گفت:وانت ال 90 در آينده نزديك جايگزين وانت توليدي مي شود كه با مذاكرات انجام يافته جايگزيني وانت ال90 به جاي پيكان وانت در دستور كار مديران ايران خودرو قرار دارد و اين موضوع در جهت رشد و توسعه صنعت استان عملياتي خواهد شد و به نگرانيهاي كارگران خاتمه داده مي شود.

دكتر فرهنگي در ادامه به سؤالات و مسائل مطرح شده از طرف كارگران پاسخگو شد و قول مساعد جهت پيگيري مطالبات كارگران و بازنشستگان و تحقق اين خواسته ها را داد.

پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن