تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799097045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران خودرو ، پارس اتوماتيك ، سمند اتوماتيك و ‪ ۲۰۶‬ديزلي توليد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايران خودرو ، پارس اتوماتيك ، سمند اتوماتيك و ‪ ۲۰۶‬ديزلي توليد مي‌كند
اقتصاد. صنعت. خودرو
شركت ايران خودرو به منظور تكميل سبد محصولات ، حضور موثر در بازارهاي صادراتي و تامين نياز مشتريان داخلي، توليد سه محصول جديد پارس اتوماتيك ، سمند اتوماتيك و ‪ ۲۰۶‬صندوق دار ديزلي را آغاز كرد .

مدير مركز طراحي و توسعه محصولات ايران خودرو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: توليد انبوه پارس اتوماتيك از اول دي ماه جاري شروع شده و تاكنون ‪ ۶۰‬دستگاه پارس اتوماتيك در ايران خودرو خراسان توليد شده ، اما به بازار عرضه نشده است .

محمد كامجو در ادامه افزود: تست‌هاي سمند اتوماتيك نيز به پايان رسيده و از اوايل اسفند ماه ‪ ۸۷‬توليد انبوه اين محصول شروع مي‌شود ، توليد انبوه ‪ ۲۰۶‬صندوقدار با موتور ديزلي نيز براي عرضه به بازارهاي صادراتي نيز تا چند روز آينده شروع مي‌شود .

وي با بيان اينكه خودرو پارس اتوماتيك ، مجهز به گيربكس اتوماتيك با موتور ‪ ۱۶۰۰‬سي سي است ، اظهار داشت : اين محصول با درخواست بازارهاي صادراتي و براي گسترش محصولات و جذب مشتري داخلي توليد مي‌شود .

كامجو سپس حركت به سمت موتورهاي كم مصرف و كاهش مصرف سوخت را از سياست هاي كلان ايران خودرو عنوان كرد و افزود: ميزان مصرف سوخت پارس اتوماتيك ‪ ۶/۳۸‬ليتر در ‪ ۱۰۰‬كيلومتر است ، در حاليكه ميزان مصرف در خودرو پارس معمولي ‪ ۷‬ليتر مي‌باشد.

وي افزود: پارس خودرو با استاندارد الايندگي يورو سه ارايه خواهد شد و ارايه آن با استاندارد يورو چهار نيز امكان پذير است .

كامجو در ادامه تاكيد كرد: ظرفيت توليد پارس اتوماتيك اكنون چهار دستگاه در روز است كه تا ‪ ۲‬هفته ديگر به ‪ ۱۰‬دستگاه در روز خواهد رسيد وسال آينده امكان توليد ‪ ۲۰‬هزار دستگاه پارس اتوماتيك راخواهيم داشت .

مدير مركز طراحي و توسعه محصولات ايران خودرو با اشاره به توليد انبوه پژو ‪ ۲۰۶‬صندوقدار ديزلي طي چند روز آينده گفت: اين خودرو با همكاري شركت پژو ، براي فروش در بازارهاي صادراتي توليد مي‌شود .

كامجو با اشاره به منع قانوني توليد و ورود خودروهاي ديزلي به ايران طي ‪ ۴۰‬سال گذشته افزود: سوخت گازوئيل موجود در كشور ،مناسب براي اين موتورهاي ديزل نيست و اميدواريم با همكاري وزارت نفت ، سوخت مناسب در پالايشگاه‌هاي كشور براي مصرف خودروهاي ديزلي توليد شود .

وي در مورد مزيت موتورهاي ديزل گفت : مصرف سوخت در اين نوع خودورها ‪۳۰‬ درصد كمتر از خودروهاي مشابه بنزيني است ، از سوي ديگر نگهداري آنها ساده است و داراي دوام بيشتري هستند .

كامجو ، بازارهاي هدف صادراتي خودروهاي ديزلي را كشورهاي تركيه ، روماني ، بلغارسان ، الجزاير ، مراكش ، آلباني ، تونس ، كرواسي ، صربستان و آذربايجان عنوان كرد.

وي در مورد قيمت ‪ ۲۰۶‬صندوقدار ديزلي گفت:قيمت تمام شده ‪ ۲۰۶‬ديزلي حداقل يك هزار ‪ ۱۰۰‬يورو بالاتر از نوع بنزيني آن است .

مدير مركز طراحي و توسعه محصولات ايران خودرو در اين نشست خبري از توليد موتور پايه ديزلي طي ‪ ۱۸‬تا ‪ ۲۴‬ماه آينده خبر داد و گفت: اميدواريم تا آن موقع سوخت مناسب در پالايشگاه‌هاي كشور توليد شود.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن