تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799470541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كروبي:/4/اصولگراي اصلاح طلب هستم طرح هلوكاست از سوي رئيس جمهور هزينه سنگيني براي كشور داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: كروبي:/4/اصولگراي اصلاح طلب هستم طرح هلوكاست از سوي رئيس جمهور هزينه سنگيني براي كشور داشت
تهران- خبرگزاري كار ايران
دبير كل حزب اعتماد ملي تاكيد كرد: اصلاح‌‏طلبي و اصولگرائي يك اصطلاح است و من يك اصولگراي اصلاح‌‏طلب هستم.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، دبيركل حزب اعتماد ملي در ادامه نشست خبري صبح امروز خود كه در دفتر مركزي اين تشكل برگزار شده بود در پاسخ به سوالي در مورد ارزيابي خود از كارنامه عملكرد دولت نهم اظهار داشت: متاسفانه اين دولت را در سياست خارجي و مسايل اقتصادي ناموفق مي‌‏دانم و بارها گفته‌‏ام تورم مساله‌‏اي نيست كه فقط دامن نخبگان و دانشگاهيان را گرفته باشد و موضوعي است كه براي همه مردم ملموس است.
كروبي ادامه داد: در بعد سياست خارجي هم اوضاع و احوال ما را مي‌‏بينيد، من نظر خود را مي‌‏گويم و ديگران نيز نظر خود را بيان مي‌‏كنند، در مجموع معتقدم در بخش‌‏هاي متعددي از جمله اقتصادي مشكلات جدي داريم.
دبير كل حزب اعتماد ملي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه اگر شوراي حكميت در جبهه اصلاحات بر روي فردي غير از وي به اجماع برسد آيا حاضر به اعلام انصراف از كانديداتوري براي انتخابات دهم رياست جمهوري مي‌‏باشد و يا خير؟ گفت: اجازه دهيد زمان بگذرد و كانديداها خود را معرفي كنند آن موقع اعلام مي‌‏كنيم كه چه خواهيم كرد.
وي در مورد شعار جوانگرايي كه در برنامه‌‏هاي خود مطرح كرده است،علي‌‏رغم استعفاي رئيس شاخص جوانان تشكل متبوعش با بيان اينكه از اول انقلاب در اين راستا خط فكري مشخصي داشته است، اظهارداشت: علاقه من به جوانان در مسووليت‌‏هايي كه داشته و دارم كاملا گوياست.
مديرمسوول روزنامه اعتماد ملي در مورد سوالي كه مدعي شده بود برخي مطالب منتشر شده در روزنامه تحت مسووليتش نظام راتضعيف مي‌‏كند و افرادي كه در اين ارگان مشغول فعاليت هستند بعضا وي را قبول ندارند، اظهار داشت: بايد تحمل خود را بالا ببريم لازم نيست هر كس در روزنامه اعتماد ملي كار مي‌‏كند الزاما من را قبول داشته باشد، مهم قبول داشتن نظام است. چرا كه من هم معتقد به حركت در چارچوب جمهوري اسلامي ايران هستم.
وي درتوضيح تكميلي خود در مورد استعفاي يكي از اعضاي حزب اعتماد ملي گفت: وضعيت فردي كه شما از وي نام مي‌‏بريد را نمي‌‏دانم چيست. ولي ريزش در احزاب امري طبيعي است.
دبير كل حزب اعتماد ملي درپاسخ به سوالي در موردبحث‌‏هايي كه در دولت نهم درمورد هلوكاست مطرح شده است و موضع وي در اين مورد در صورت رئيس‌‏جمهور شدن گفت: آنچه كه احمدي نژاد درمورد هلوكاست مطرح كرد، هزينه سنگيني براي كشور داشت و متوجه نشديم كه علي‌‏رغم اين هزينه چه بركاتي براي ما داشت، همان‌‏طور كه تاكيد كردم بايد تلاش كنيم با همه دنيا غير از اسرائيل رابطه درستي تنظيم كنيم و براساس قاعده برد - برد مناسبات سياست خارجي خود را تنظيم كنيم و تا آنجا در ذهنم است تا زمان دولت نهم در جمهوري اسلامي در مورد هلوكاست بحث نشد و هميشه گفته شده است كه ملت فلسطين مظلوم هستند.
مهدي كروبي در پاسخ به سوالي درمورد ارتباط با آمريكا علي‌‏رغم مواضع خصمانه اين كشور درقبال جمهوري اسلامي ايران گفت: آمريكا منافع خاص خود را دارد، ما هم منافع خود را داريم، ولي معتقدم در شرايط گفت‌‏وگو بايد با قاعده برد- برد كارها را پيش ببريم تا از خصومت‌‏ها كاسته شود، ولي اعلام مي‌‏كنيم تسليم زور نمي‌‏شويم و معتقديم در مورد رابطه با آمريكا فرصت‌‏هايي براي ما پيش آمد كه نتوانستيم به خوبي از آنها استفاده كنيم. همان‌‏طور كه حضرت علي (ع) فرمودند" فرصت‌‏ها چون ابرها مي‌‏گذرد".
دبير كل حزب اعتماد ملي در پاسخ به سوالي در مورد شكست جريان اصلاحات در انتخابات‌‏هاي اخير نيز گفت: بايد تلاش كنيم عيوب خود را برطرف نماييم ولي نبايد شرايط انتخابات گذشته را از ياد برد، اگر شكست خورديم اشكال ندارد و اصولا شكست انسان را سرسخت‌‏تر مي‌‏كند.
كروبي درپاسخ به سوالي كه مدعي شده بود شما چرخش قدرت را به سمت گروه‌‏هاي اصولگرا ارزيابي كرده‌‏ايد، گفت: بارها گفته‌‏ام اصلاح طلبي و اصولگرايي يك اصطلاح است و ما و اكثر دوستان اصلاح‌‏طلب اصولگرا هستيم.
وي درپاسخ به سوال ديگري كه مدعي شده بود برخي گروه‌‏هاي اصلاح‌‏طلب شما را قبول ندارند، گفت: اين مساله تازه‌‏اي نيست و در اثر اختلافاتي كه پيش آمد اين اختلاف سليقه‌‏ها پديد آمد، ولي اين‌‏كه كسي بگويد بنده اصلاح‌‏طلب نيستم را قبول ندارم چرا كه عملكرد و مشي اصلاح‌‏طلبي را خط فكري افراد مشخص مي‌‏كند،اصلاحات يك حركت سراسري است و بخش عظيمي از جامعه ما اصلاحاتي هستند.
وي در ادامه سخنان خود در مورد مشكلات اقتصادي با اشاره به صندوق ذخيره ارزي در كشورمان گفت: در اين مورد به حرف آقاي مرتضي نبوي اشاره مي‌‏كنم كه گفت "پول نفت را بد خرج كرديم و هزينه‌‏هاي خود را براساس رقم بالاي نفت تنظيم كرديم" .
وي با اشاره به اينكه درصورتي كه مسوول شوم يكي از اهداف من فعاليت بر اساس كارهاي كارشناسي و خرد جمعي گفت: در اين راستا قطعا از نيروهاي مخلص و كارشناس استفاده خواهم كرد.
مهدي كروبي با تاكيد لزوم صداقت با مردم گفت: فردي هستم كه به مردم دروغ نمي‌‏گويم و اگر كاري را نتوانم انجام دهم، عوام فريبي نمي‌‏كنم.
پايان پيام

كد خبر: 451048
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن