تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798967281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزانکده اینترنتی،همه کالاها،نصف قیمت!دیگر فروشگاه ها.


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سلام به همه دوستای دهکده جهانی.براتون یه خبر خوب دارم.همیشه دوست داشتم خریدهامو از اینترنت انجام بدم،اما به دلیل گرونی قیمتها دلم نمی یومد.البته قیمت ها به نسبت بازار گرونتر نبودند اما هزینه 2500تومان پستی منو به وحشت وامیداشت.به همین دلیل تصمیم گرفتم فروشگاهی راه اندازی کنم و محصولات اینترنتی رو با قیمت هایی بسیار ارزون به شما عرضه کنم.از اونجایی که همه تلاش من در ارزان بودن محصولات هستش تصمیم گرفتم که فعلن فروشگاه رو افتتاح نکرده و در همینجا به عرضه محصولات بپردازم.در صورتی که محصولات با موفقیت به فروش بره قول میدم که خیلی زود یک فروشگاه مدرن درست کنم.در حال حاضر در این فروشگاه فقط سی دی و دی وی دی عرضه میشود و بقیه محصولات رو موکول کردم به بعد از رسیدن فروشگاه به سوددهی.شما برای خرید هریک از محصولات،پس از انتخاب محصول موردنظر و واریز مبلغ آن توسط عابر بانک به این شماره حساب(0304455222000 به نام وحیدامیری)،مراتب را از طریق ایمیل([email protected]) یا شماره تلفن 09369937970 اعلام کنید.نام و آدرستون رو در ایمیل یا پیام بنویسید.من پس از دریافت درخواست شما در عرض24الی48ساعت محصول درخواستی رو بهتون عرضه میکنم.درصورتی که اهل ساری یا قائم شهر هستید در کمتر از 6ساعت محصول به دست شما خواهد رسید!هزینه پستی هم نخواهید داد.توجه داشته باشید که هزینه پستی همچنان بر عهده شماست.پس 2500تومان هزینه پست رو هم به قیمت محصولات درخواستی اضافه کنید.تمامی کالاها با نصف قیمت عرضه میشه.برخلاف دیگر فروشگاه ها،من کالاها رو در 24 ساعت به دستتون می رسونم.امیدوارم با خریدهای خودتون هم به من و هم خودتون لطف کنید.چون پیشرفت این فروشگاه موجب رقابت دیگر فروشگاه ها و عرضه محصولات با قیمت ارزون تر میشه.برای مقایسه قیمت ها میتونیدبه فروشگاه های دیگه هم سر بزنین.پس از دریافت ایمیل از شما،یک نام کاربری به شما تقدیم میگردد و با همان نام کاربری در پایان هر ماه قرعه کشی انجام شده و به شما خریداران به قید قرعه جایزه ای به انتخاب خودتان !تقدیم میگردد.هر هزار تومان خریدشما یک امتیاز محسوب میشود.همچنین در صورتی که مشتری برای خرید محصولات بیاورید،سی درصد از سود به شما تعلق میگیرد.این وبلاگ رو(www.angela4.blogfars.com) به دیگران معرفی کنید و ازشون بخواید با ذکر نام کاربری شما خریداشون رو انجام بدن تا بدین ترتیب شما هم صاحب درآمدی فوق العاده شوید.اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید حتمن به من خبر بدید.

کارتون های بدون توضیحات!

پروفسور بالتازار:2500تومان.
هاکل بریفین:3500تومان.
تام و جری:3000تومان.
كارتون دوبله فارسي:2000تومان.
46 کارتون:3000تومان.
فوتبالیستها:4000تومان.
ملوان زبل:3500تومان.
لوک خوش شانس:3500تومان.
مارکوپولو:4500تومان.
ماجراهای گالیور:2500تومان.
مجموعه چوبین نسخه دوبله فارسی:2500تومان.
مجموعه اوگی:2000تومان.
مجموعه پلنگ صورتی:2000تومان.
یوگی و دوستان:2500تومان.
معاون کلانتر:3000تومان.
کارآگاه گجت:4000تومان.
کارتون ممول:5000تومان.
کارتون گربه سگ:5000تومان.
کارتون آنشرلی:6000تومان.
گوفی:2500تومان.
کارتون سندباد نسخه زبان اصلی:5000تومان.
پینوکیو:5000تومان.
گوریل انگوری:2500تومان.
پت و مت:2000تومان.
پسر شجاع:3500تومان.
آموزش زبان ويژه كودكان:6000تومان.
اسکیپی:5000تومان.
بلفی و لیلی بیت:3500تومان.
بامزی:2500تومان.
جودی ابوت و بابا لنگ دراز دوبله فارسی:5000تومان.
خانواده دکتر ارنست:4500تومان.
دور دنیا در 80 روز:4500تومان.
دختری بنام نل:4000تومان.
رامکال:5000تومان.
زنان کوچک:5000تومان.
رابین هود:2500تومان.
زبل خان:2500تومان.
سفرهای میتی کومان:3000تومان.

کارتون های با توضیحات!

فصل شکار - Open Season(BOOG یک خرس بامزه و اهلی 900 پوندی خود را در جنگل سه روز قبل از آغاز فصل شکار حیوانات می یابد و مجبور است برای نجات از این وضع به یک گورزن وراج با نام Elliott اعتماد کند که دوستی و روابط این دو شخصیت مضحک با یکدیگر فیلم انیمیشن بسیار زیبایی را رقم می زند.)1600تومان.

Ratatouille یا موش آشپزخانه داستان انیمیشن و کمدی زیبایی از زندگی موشی به نام رمی است که از زندگی در فاضلاب ها و آشغالدانی ها خسته شده رویای این را در سر دارد کهه یک سر آشپز مشهور فرانسوی بشود. او که عاشق بوها و مزه های فوق العاده و خوش مزه است، در ساعتهای بیکاریاش کتاب مشهورترین سرآشپز دنیا - یعنی آگوسته آگوستا - را میخواند و بیش از پیش به آشپزی علاقه مند می شود.)2500تومان.

خانه هیولا (داستان راجع به پسرکی است که مدتی اتفاقات مشکوکی را در خانه آن سوی خیابان می بیند گویی خانه حرکت می کند و و اجسام را می بلعد ! او این موضوع را با دوستان خود در میان گذاشته و هر سه وارد این خانه مخوف می شوند تا پرده از راز آن بر دارند.)1600تومان.

انیمیشن مورچه کش(داستان زیبای پسرکی به اسم لوکاس که به دلیل تحقیر دوستانش دچار سرخوردگی شده و روی به آزار مورچه ها آورده است ، بی خبر از اینکه مورچه ها دچار اجتماع منظم و منسجمی هستند او وارد این اجتماع می شود و تجارب زیادی از بزرگ دوستان کوچک خود می آموزد.)1600تومان.

Resident Evil 2008(هفت سال از نابودی شهر Raccoon می گذرد و Claire Redfield حالا عضو گروهی در زمینه تحقیق و نجات در مورد حملات میکروبی و بیولوژیکی است . در ابتدای داستان او در فرودگاه به دیدار دوستش می رود. سناتور Ron Davis هم در بین اعتراض مردم در فرودگاه حضور دارد و در هنگام عبور از سالن فرودگاه به مردی بر می خورد که به نشانه اعتراض ماسک زامبی [*]به صورت زده است).2000تومان.

شکارچیان اژدها(زو نام دختر بچه ای است که به دلاوری و سلحشوری علاقه زیادی دارد ، او در سرزمینی پر از اژدها و موجودات ترسناک عجیب و غریب همراه با عمو و خدمتکارشان زندگی می کند . داستان به این گونه آغاز می شود که زو برای کمک به عموی خود بیرون از قصر می رود تا شاید بتواند راهی برای مقابله با اژدها پیدا کند اما در جنگلی مخوف گرفتار دو موجود ترسناک می شود.)2000تومان.

بولت - Bolt(داستان راجع به یک سگ سفید رنگ دوست داشتنی به نام بولت است که به عنوان بازیگر در سریالهای تلویزیونی نقش قهرمان را ایفا می کند. او دوران خوش و خرمی را سپری می کند، تا اینکه تهیه کنندگان سریال تصمیم می گیرند از هالیوود به نیویورک نقل مکان نمایند و این تصمیم آغاز مشکلات بولت است چون او نمی خواهد صاحب مهربانش را ترک کند )2500تومان.

آقای خط - La Linea(مجموعه زیبای انیمیشن The Line محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد.داستان بر محور شخصیتی است که توسط یک خط شکل گرفته و بر روی یک خط بی انتها حرکت می کند و طراحی از بیرون صحنه ، با کشیدن خطهای دیگر در شکل گرفتن داستان به او کمک می کند.این مجموعه شامل 56 قسمت 2 دقیقه و 30 ثانیه ای می باشد.)2500تومان.

پرواز قبل از کریسمس(این فیلم انیمیشن که به تازگی و در 28 اکتبر سال 2008 اکران شده است به سرعت در بین مخاطبین محبوبتر می شود؛ داستان راجع به یک گوزن کوچک شمالی به نام Niko است که آرزو دارد مثل پدرش ( پدری که او نمی شناسد) باشد و در کنار سایر گوزن ها روزی کالسکه بابا نوئل را حمل نماید .اما او یک مشکل کوچک دارد.)1600تومان.

اوگی و سوسکها(داستان راجع به گربه آبی رنگ خنگ و بسیار محبوبی است که بیشتر اوقات خود را به تماشای تلویزیون و یا آشپزی می گذراند ولی سه سوسک بد جنس و مزاحم زندگی را به کام او تلخ می کنند و از آزار او لذت می برند.این گربه ی تبل که اوگی نام دارد ، سعی می کند تا جلوی گروه سوسکها را بگیرد و داستان به این شکل دنبال می شود.)2700تومان.

Big Buck Bunny(انیمیشن زیبای Big Buck Bunny که به تازگی منتشر شده است داستان خرگوش چاق و دوست داشتنی است که بر خلاف جثه بزرگش قلب کوچکی دارد او عاشق عطر گل و پروانه هاست ولی در بیشه محل زندگی او سنجابهای مزاحمی بودند که به آزار حیوانات می پرداختند ، آنها آنقدر به آزار حیوانات و کشتن پروانه ها پرداختند تا صبر خرگوش خوش قلب داستان را به سر رساندند.)1800تومان.

رویای زیبای من (جواهری در قصر)(کارتون رویای زیبای من درباره دختربچهای است به نام یانگوم که در قصر پادشاهی کشور کره زندگی میکند. او در آشپزخانه دربار کار میکند و مجبور است تمام فنون آشپزی را با جزئیات یاد بگیرد، اما ماجراهای مختلفی برای او اتفاق میافتد ، او با استعداد فراوان در یادگیری و سوالات بی شمار وارد قصر می شود و به سرعت پیشرف5ت می کند ولی پس از مشخص شدن ذزدیده شدن کتاب مقدس توسط او ، یانگو م و دوستانش از قصر اخراج می شوند.)2400تومان.

انیمیشن 101 سگ خالدار- 101Dalmatians(دو سگ خالدار به نامهاي پانگو و پرديتا صاحب 15 توله ميشوند.زن شيطان صفتي به نام كرولا كه به شدت به پوست پالتو علاقه دارد و زير دستانش دستور ميدهد تا توله ها را بربايند و از پوستشان پالتو درست كنند ،پانگو و پرديتا به كمك سگ هاي ديگر سعي ميكنند كه؟)2000تومان.

انیمیشن آخرین تک شاخ(داستان در مورد تک شاخي است که براي خودش در جنگلي که به برکت حضورش ، همواره سبز است زندگي مي کند .او يک روز به ناگاه متوجه مي شود که آخرين تک شاخي است که در اين دنيا باقي مانده. او از اين موضوع تعجب ميکند و راه ميفتد تا ديگر تک شاخ ها را پيدا کند که گفته مي شود کينگ هاگارد به وسيله ي گاو قرمز آنها را در داخل دريا زنداني کرده است.)1900تومان.

پرنسس مونونوکه(این فیلم از محصولات استودیو Ghibli و از آثار فیلمساز بزرگ انیمه هایائو میازاکی میباشد و جوایز بسیاری را در فستیوالهای متعددی ربود.داستان از آنجا شروع می شود که شاهزاده مونونوکه نبرد حیرت انگیزی میان خدایان حیوانات در جنگل و انسانها را شرح میدهد. آشیتاکا ی جوان، پس از حملهی یک گراز اهریمنی دچار بیماری سختی میشود و تنها راه نجاتش یافتن پادزهر است اما؟)2500تومان.

انیمیشن زیبای Wall-E( یک انیمیشن زیبا وخاص از ( دیزنی - پیکسار ) که یکی از پرفروش ترین فیلم های هالیوود است. منتقدین این فیلم را انقلاب دیگری در ساخت انیمیشن می دانند که در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است. خیلی ها این اثر را بهترین فیلم بلند پیکسار تا به امروز می داننند و معتقدند جایزه اسکار امسال را از آن خودخواهد کرد!)3000تومان.

کانگ فو پاندا - Kung fu panda(انیمیشنی بی نظیر که توانسته در هفته اول نمایش خود 60 میلیون دلار فروش کند و صدر نشین هالیوود شود! داستان درباره یک پاندای تنبل و بی مسئولیت است که ناگهان از طرف یک ستاره شناس معروف برای تکمیل کاری باستانی انتخاب می شود. زمانی که می بیند میتواند به دنبال آموختن کونگ فو برود، زیر نظر استاد ارشد به تمرین می پردازد و ؟)2500تومان.

کارتون گوفی - Goofy(گوفی یکی از شخصیت های محبوب و دوست داشتنی دنیای انیمیشن والت دیزنی است که می توان او را بهترین دوست ستاره دیگر دیزنی میکی موس ، دانست. گوفی یک سگ شبیه انسان است که نخستین بار در دهه ی 30 میلادی و با نام Dippy Dawg پدیدار شد . سپس در دهه ی 50 با اسم George Geef یا G.G. Geef مطرح شد و سر انجام با نام Goofy Goof به شهرت جهانی رسید. )3000تومان.

مجموعه کارتون The Road Runner & Wyle Coyote (بیپ بیپ) ، اگر به یاد داشته باشید در این کارتون گرگی به اسم Wyle Coyote با تمام وجود سعی در گرفتن پرنده ای به اسم Road Runner دارد ، آقا گرگه برای رسیدن به هدفش از هیچ کوششی فروگذار نیست ، حتی با استفاده از تکنولوژی و محاسبات بسیار پیشرفته . اما درست اون لحظه ای که همه چیز برای شکار رو به راه است.)3000تومان.

-Ant and the Aardvark(اگر می خواهید خاطرات کودکی خود را به یاد آوریدو آن را با کودکان امروز به مشارکت گذارید داستان خاطره انگیز و جذاب مورچه و مورچه خوار را حتما تماشا کنید، همان طور که به یاد دارید داستان بر پایه دو شخصیت اصلی بنا شده است یک مورچه خوار آبی که همیشه در تلاش است تا چارلی مورچه قرمز رنگ خوش شانسی را که سوسیس می خواندش شکار کند.)2500تومان.

زنبور عسل -- Bee Movie
این کارتون در مورد زندگی زنبور ها در نیویورک است و مربوط به شخصیت اصلی داستان یعنی زنبوری به نام بری بنسون است که به تازگی فارغ التحصیل شده اما متاسفانه به شغل تهیه عسل علاقه ای ندارد. در لابه لای داستان توسط یک گلفروش از مرگ نجات می یابد و همین باعث روابط صمیمانه بین آنها می شود. این کارتون زندگی زنبور ها و انسان ها را به صورت جالبی به طنز کشیده است.)2500تومان.

کارتون بارباپاپا - Barbapapa(کارتون بسیار بسیار محبوب و خاطره انگیز بارباپاپا کهاولین سری آن در سال1975 برای اولین بار ارائه شد . این مجموعه تلویزیونی پس از انتشار با استقبال باورنکردنی مواجه شد به طوری که به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شد و در بیش از 40 کشور از جمله ایران نمایش داده شد حتی سال 1997 در فرانسه در مدت زمان کمی 300000 نسخه از آن به فروش رفت !)1800تومان.

(کارتون قديمي و بسيار محبوب پينگو که توسط Otmar Gutman ، در سال 1986 و براي کودکان سوئيسي ساخته شد ، داستان حول يک خانواده پنگوئن است که در قطب شمال زندگي مي کنند و شخصيت اصلي داستان (پينگو) پسر اين خانواده است.این مجموعه پس از نمایش از استقبال کم نظیری بر خوردار شد و هم اکنون هم مورد علاقه ی هر سن و سلیقه ایست.)2000تومان.

(هورتون (با صدای جیم کری) یک فیل مهربان است که زندگی آرامی در جنگل داشت.او روزها را به بطالت می گذارند و هدف مشخصی نداشت تا اینکه یک روز معمولی او به وسیله گوشهای بزرگش صداهای عجیبی را از داخل گیاهی کوچکی می شنود.او به این موضوع پی میبرد که موجودات بسیار بسیار ریزی در داخل این گیاه خیلی کوچک زندگی می کنند و چون جانشان در خطر است تقاضای کمک کرده اند ، هورتون تصمیم می گیرد به آنها کمک کند.2500)تومان.

بر فراز موج ها - Surf"s up( ماجرای زیبا و دوست داشتنی سرزمین پنگوئن ها و حیوانات سواحل قطب ،داستان پیرامون مسابقات جهانی سالیانه موج سواری تابستانی حیوانات شکل می گیرد که در گیرودار مسابقات وقایع بسیار بامزه ای رقم می خورد که گهگاه مثل بمب خنده عمل می کند.)2500تومان.

گربه های اشرافی - The Aristocrats(داستان از این قرار است که یک گربه مادر به اسم Duchess به اتفاق یک دختر(Marie ) و دو پسر خود( Berlioz & Toulouse ) در کاخ یک خواننده بازنشسته اپرا به همراه یک پیشخدمت سود جو و از خود راضی به نام Edgar زندگی می کردند. صاحب قصر به وکیل خود وصیت می کند پس از مرگ او تمام داراییش مادام العمر به گربه ها برسد.)3500تومان.

رئیس مزرعه انیمیشنی جذاب است ، درباره زندگی حیوانات یک مزرعه زمانی که مزعه دار در آن حضور ندارد ! otis گاو خوش گذرانی است که از آواز خواندن و رقصیدن و... لذت می بردو به بایدها و نبایدها پایبند نیست این درحالی است که او فرزند رئیس مزرعه است و پدرش بارها در این مورد به او تذکر داده ولی او به حرفهای پدر توجه نمی کند تا اینکه؟)1600تومان.

افسانه کوسه - Shark Tale (لنی فرزند لینو رئیس بزرگ گروه کوسه های دریاییست که برخلاف پدر و برادر شجاع و جسورش بسیار ترسوست و موجب شرم خانواده اش است که بر عادات بدش دروغ گفتن را هم می توان افزود که یکی از این دروغ ها دردسر های بسیاری برایش به همراه می آورد ... Shark Tale نامزه دریافت 13 جایزه و همچنین جایزه اسکار سال بهترین فیلم انیمیشن گردید !)1600تومان.

مولان 1 و 2 - Mulan (مولان یک دختر شجاع چینیست که برای نجات پدرش بیمارش از مرگ، در ارتش مخفیانه خود را به عنوان یک پسر جا می زند و به جای پدرش وارد ارتش می شود و در این مسیر به یکی از قهرمانان افسانه ای چین مبدل می شود . این بسته شامل قسمت دوم این انیمیشن نیز می باشد. )1800تومان.

تایتان - Titan(داستان فیلم در سال 3028 میلادی که بشر فضا را تسخیر کرده و سفر به کهکشانهای دوردست امری طبیعیست . مرد جوانی ماموریت دارد تا کشتی زمینیان را قبل از اینکه دشمنان فضایی از راه برسند پیدا کند تا زنندگی بشر از نابودی نجات یابد.)1800تومان.

زندگی جدید امپراطور 1و 2 - The Emperor"s New Groove(در یک بسته هر 2 سری از این انیمیشن زیبا قرار دارد. امپراطور Kuzko با قدرت جادوی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد.)1600تومان.

قطار قطبی - The Polar Express (داستان فیلم راجع به کودکیست که بر خلاف تمسخر بسیاری از دوستانش شدیدا به بابانوئل و حضور وی در روزهای کریسمس معتقد است، تا اینکه روزی قطار قطبی برای بردن وی به سرزمین کودکان به منزل وی می آید.)1600تومان.

رباتها - Robots(انیمیشن زیبا و بازه که به خوبی دنیای خیالی رباتها را به تصویر می کشاند! در دنیای رباتها، یک ربات جوان با ذهنی پویا قصد سفر به شهری بزرگ برای پیوستن به کمپانی سازنده اش است ولی خود را در مقابل مدیر جدید و شرور کمپانی می بیند.)1600تومان.

تارزان 2 - Tarzan II (ادامه داستان بسیار محبوب تارزان که در سال 1999 فیلم انیمیشن زیبای نسخه اول با استقبال بسیاری روبرو شد . در این نسخه تارزان به عنوان یک پسر بچه به دنبال یافتن حقیقت صحیح خود و درک معنای حقیقی خانواده است.1600تومان.

آنسوی پرچین - Over the Hedge (داستان فیلم از این قرار است که راکون زیرک فیلمننامه از چرت خود در کنار لاکپشت بیدار می شود و ناگهان هر دو متوجه می شوند که خانه آنها توسط انسانها گرفته شده و اکنون خانه شان در میان منطقه انسانسهاست . صدا گذاری خوب Bruce Willies بازیگر مطرح سینمای هالیوود بر روی شخصیت RJ از نکات جالب این فیلم است.)1600تومان.

عروس مردگان - Corpse Bride(انیمیشن زیبای عروس مردگان کاری از تیم برتون کارگردان نامی امریکایی با صداگذاری شخصیت مطرح سینمای هالیوود، جانی دپ! داستان انیمیشن در قرن 19 میلادی در روستایی در اروپا در حال وقوع است و ویکتور سهوا با عروسی که تازه از قبر در آمده ازدواج می کند.)1600تومان.

عصر یخبندان 2 , 1- Ice Age(دومین نسخه از فیلم انیمیشن بسیار زیبا، بامزه و پرطرفدار عصر یخبندان ! این بسته هر 2 سری این کارتون زیبا را شامل می شود. در این نسخه به دلیل گرمای هوا شهر یخی در حال ذوب شدن است و با ذوب یخ ها فاجعه بزرگ به بار خواهد آمد و تمامی حیوانات به غیر از پرنده ها غرق خواهند شد ! شخصیتهای داستان همچون Diego , Manny و Sid در در حال رفتن به مکانی امن هستند در این مسیر با اتفاقات بسیار روبرو می شوند.)1700تومان.

کارخانه هیولاها - Monsters , Inc(هیولاها قدرت شهرشان را با ترساندن کودکان بیشتر و بیشتر می کنند ولی مشکل اینجاست که هیولاها به شدت از سرایت توسط کودکان می ترسند او هیچ کودکی نباید به سرزمین آنها وارد شود ولی این اتفاق می افتد و .... کارخانه هیولاها توانست جایزه اسکار بهترین موزیک در فیلم را در سال 2001 از آن خود کند !)1600تومان.

شگفت انگیزان - The Incredibles(آقای شگفت انگیز یک سوپر قهرمان پیشین بوده که مجددا از دوران بازنشتسگی بازگشته و قصد رویارویی و رفع یک راز و خطر جدی و مرگبار را داراست ولی اتفاقات بسیار جالب و بامزه ای که در این مسیر رخ می دهد این فیلم را به یک انیمیشن استثنایی و دوست داشتنی مبدل ساخته است و توانست در سال 2005 دو جایزه اسکار را از ان خود کند.)1800تومان.

پنگوئن خوش قدم - Happy Feet(انیمیشن بسیار زیبایی که برنده جایزه اسکار برترین فیلم انیمیشن سال شد ! داستان امپراطوری پنگوئن ها در قطب جنوب ! در دنیای پنگوئن ها شما هیچ نیستید اگر نتوانید خوب آواز بخوانید، که Mumble پنگونیست که خود را بدترین آواز خوان دنیا می داند .. در ادامه داستان این ضعف پنگوئن منجر ترک کردن خانه و رویارویی با ماجراهای جالبی می شود. )1800تومان.

مستند:

مستند روزی که زمین تقریبا مرد.

250 میلیون سال پیش، زمانی که هنوز دایناسور ها پا بر روی زمین نگذاشته بودند، زمین سرشار از اقیانوس ها و مراتع سرسبز بود. در واقع این زمان مربوط به دوره ی زمین شناسی پرمیان می باشد. زمانی که گونه های زیستی و جانوری در زمین، در حد اکثر به سر می برد. اما پایانی تلخ در انتظار این دوره ی شگفت انگیز بود. اما تنها در عرض فقط چند هزار سال، بیش از 95 درصد گونه های زیستی در زمین از بین می رود. قیمت : 2000 تومان

مستند مرگ مرد یخی

در سال 1991 زمانی که گروهی از کوهنوردان در حال عبور از دامنه های آلپ بودند، متوجه بقایای جسد انسانی که در دل یخها مدفون شده بود شدند. تحقیقات و بررسی های مختلف بر روی این انسان یخی آغاز شد و دانشمندان در همان ابتدا به نتایج جالبی دست یافتند: مرد یخی به قتل رسیده بود. تحقیقات بر سر چگونگی کشته شدن وی و علت مرگ این مرد یخی که بعد ها "اوتزی" نام گرفت، قدیمی ترین پرونده ی جنایی در جهان را تشکیل داده است.قیمت : 2000 تومان

سرزمین اکتشاف ماموت ها

ماموتها از جمله جذاب ترين گونه هاي منقرض شده هستند که تنها 13هزار سال با بشر امروزي فاصله دارند. از اين رو کشف هرگونه مدرکي در خصوص چگونگي انقراض نسل آنها براي دانشمندان جذاب خواهد بود. ماموتها و گونه مهمي از آنها يعني ماموت هاي پشمالو که به ماموت هاي توندرا نيز شهرت دارند در مناطق آمريکايي شمالي و اوراسياي شمالي ساکن بوده و درخصوص انقراض نسل آنها صحبت ها و نظريه های گوناگوني وجود دارد.قیمت : 2000 تومان

مستند علائم گرمایش کره زمین

شاید شما هم بارها این جمله را شنیده باشید که زمین در حال گرم شدن است. اما این جمله در واقع به چه معناست؟ گرم شدن زمین یا گرمایش زمین یا Global Warming نام پدیدهای است که منجر به افزایش میانگین دمای سطح زمین و اقیانوسها گردیدهاست. در طول 100سال گذشته، کره زمین به طور غیرطبیعی حدود 0.74 درجه سانتیگراد گرمتر شده که این موضوع دانشمندان را نگران کردهاست.قیمت : 2500 تومان

مجموعه مستند جهنم آتشفشان

آتشفشان یکی از پدیده های طبیعی و دائمی زمین شناسی است که در طول تاریخ زمین شناسی نسبتا بدون تغییر باقی مانده و در ایجاد، تحول و تکامل پوسته و گوشته زمین نقش اساسی داشته و دارد. فورانهای آتشفشانی معمولا براساسی شکل دهانه ای که از آن فوران صورت می گیرد، محل قرار گیری دهانه در کوه آتشفشان، شکل و نوع مخروط آتشفشانی و بالاخره خصوصیات عمومی فوران (آرام یا شدید – انفجاری یا غیر انفجاری) طبقه بندی می شوند.قیمت : 1900 تومان

فریب بزرگ گرم شدن زمین

مستند تلویزیونی فریب بزرگ گرم شدن زمین که در ماه مارچ 2007 از شبکه چهار بریتانیا پخش شد، به دنبال به چالش کشیدن نظریه رایج در توضیح گرم شدن کره زمین و بیان این نکته بود که شرایط جوی کره زمین در طول سالیان دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده، بدون اینکه بشر نقشی در آن داشته باشد. این فیلم در لیست کاندیداهای بهترین جایزه برای مستندسازان رسانه ای دنیا در سال ۲۰۰۸ شناخته شد و توسط Martin Durkin ساخته شد. قیمت : 2000 تومان

مستند داستان مغز

مغز عضوی است که در بدن تمام جانوران نقش مرکز سیستم عصبی را دارد. فرمان تمام حرکات ارادی بدن از مغز صادر میشود و تمام احساسها در مغز پردازش میشود. مغز انسان شبکه گسترده و پیچیدهای از مدارهای عصبی است که به شکلی بسیار دقیق طراحی شدهاند. در مستند داستان مغز با نحوه ایجاد واکنش های مختلف توسط مغز در حالات و شرایط خاص آشنا می شوید و توضیحاتی پیرامون مکانیزم “فکر کردن” دریافت می کنید.قیمت : 2000 تومان

مستند تاريخ مختصر زمان

تاريخ مختصر زمان» اثر استفن هاوكينگ براي اولين بار در سال ۱۹۸۸ به چاپ رسيد و به سرعت به يكي از پرفروش ترين كتاب هاي تاريخ بشر بدل شد و تا سال ،۲۰۰۲ نه ميليون نسخه از كتاب به فروش رسيده و به بيش از ۴۰ زبان مختلف ترجمه شده بود. در سال ۱۹۹۱ فيلم مستندي بر مبناي كتاب به همين نام و به كارگرداني ارول موريس با بازي خود هاوكينگ و موسيقي فيليپ گلاس ساخته شده است. قیمت : 2000 تومان

مستند راز ژوراسیک

ژوراسیک یکی از دورههای زمینشناسی است در دوران میانهزیستی. طول زمانی این دوره به حدود 200 میلیون سال پیش بر میگردد و به سه دوره ژوراسیک پسین ، میانی و پیشین تقسیم می‏شود و نام خود را از کوه‏های ژورا در آلپ گرفته است.این منطقه همچنین از لحاظ جغرافیایی نیز این دوره تغییر چندانی نسبت به دوره قبل از خود نکرد. مستند راز ژوراسیک پرده از اسرار این دوره شگفت انگیز زمین شناسی برمی دارد. قیمت : 2500 تومان

مستند خون حیاتی

خون یکی از مهمترین بخش های حیاتی بدن انسان است که حتی کمبود آن در بدن باعث بروز خطرات جانی می شود. .ظیفه اصلی خون در بدن رساندن اکسیژن و مواد تغذیهکننده مانند گلوکز و سازنده به بافتها و کمک به دفع مواد زائد (همچون دیاکسید کربن و اسید لاکتیک) از بافتهای بدن و دفاع در برابر میکروارگانیسمها میباشد. مستند خون حیاتی که از تولیدات شبکه جهانی BBC و به زبان انگلیسی می باشد، اهمیت این ارگان حیاتی را بازگو می کند.قیمت : 2000 تومان

مستند ساعت ساز نابینا

ساعت ساز نابینا نام اثری از ریچارد داوکینز است که در سال 1986 به رشته ی تحریر در آمده است. این اثر نظریه تکامل را بسیار ضعیف قلمداد می کند و بیان می کند که چرا نظریه تکامل، نشاندهندهٔ جهان بدون طراح است. در این اثر وی با مثال ساعتی که سازنده ی آن نابیناست تشریح می کند که چطور تمامی اجزای بشریت و جهان هستی دارای طراحی بزرگ و توانا یعنی خداوند است.قیمت : 2000 تومان

مستند اسرار کارت های اعتباری

پیشرفت در تکنولوژی های ارتباطی و مخابراتی باعث تحولی چشمگیر در صنعت بانکداری شده است. امروزه در جوامع پیشرفته استفاده از کارتهایی موسوم به کارت های اعتباری سرعت چشمگیری به معاملات تجاری و اقتصادی بخشیده است. عدم نیاز به حمل پول، افزایش قدرت خرید مشتریان و ... از ویژگی های این دسته از کارتهاست. اما استفاده نادرست از آنها ضررهایی در پیش دارد که شاید جبران ناپذیر باشد.قیمت : 2000 تومان

مستند آشفتگی های آب و هوایی

آشفتگی ویژگی طبیعی آب و هواست. اما این موضوع زمانی طبیعی و غیر مترقبه تلقی می شود که این تغییرات توسط خود طبیعت و چرخه مربوط به آن انجام شود. سالها پیش بخش بیشتری از زمین را آب تشکیل داده بود. قسمتهایی که این روزها کویری بیش نیستند شاید روزی بستر آبهایی خروشان بوده اند. زمانی که آشفتگی بر اثر دستبرد انسان به طبیعت و تخریب آن باشد، می توانید بزرگترین خطر برای بشر باشد.قیمت : 2000 تومان

مستند عظمت نور

نور سرچشمه ی حیات است. زندگی بر روی زمین و حیات تمامی موجودات به وجود و تابش نور خورشید بستگی دارد. نور همواره در بخشهای مختلف زندگی ما جلوه گری می کند. از پرورش گیاهان و تاثیرات انرژی گرفته تا روشنایی و تابش، همگی جلوه هایی از وابستگی نور در زندگی انسان است. مستند عظمت نور تولید BBC و به زبان انگلیسی در غالب 4 قسمت بیانگر این مطلب است. قیمت : 2000 تومان

مستند ماشین پرواز پرسی پیلچر

پرواز همواره بزرگترین آرزوی انسان بوده و در طی گذشت سالها و در اعصار و قرون مختلف این علاقه و اشتیاق خود را به نحوی به نمایش گذاشته است. از نقاشی اشیا معلق در آسمان توسط انسانهای اولیه بر روی دیواره ی غارها گرفته تا تلاشهای بسیاری که برای ساخت ماشینی برای پرواز در آسمان و دور دست هاست. در این میان "پرسی پیلچر" از جمله کسانی است تلاشهای فراوانی در این زمینه انجام داد تا توانست ماشین پرواز خود را بسازد. قیمت : 2000 تومان

مستند جلبکهای قاتل

جلبکها موجودات سادهای هستند که دارای کلروفیل میباشند و از خصوصیات مهم آنها نداشتن ریشه ، ساقه و برگ است. در طبیعت جلبکها در محیطهای گوناگون یافت میشوند. آب محیطی است که بیشترین جلبکها را در خود جای داده است. جلبکها موجودات بسیار آرام و بی آزاری به نظر می آیند اما در برخی گونه ها می توانند مهلک ترین مخلوقات این جهان باشند. مستند "جلبک های قاتل" بازگو کننده ی زندگی این جانداران است.قیمت : 2000 تومان

مستند زندگی بر روی مریخ

بشر همواره به دنبال کشف حیات در جهان بی انتها و مخصوصا در سیارات دیگر منظومه شمسی می باشد. در این میان، مریخ که نزدیکترین سیاره به کره ی زمین می باشد، بیشترین شانس را داراست. چرا که وجود حیات بستگی به وجود اثرات خورشید نظیر نور و گرماست. مجموعه مستند "زندگی بر روی مریخ" تولید شبکه جهانی BBC و به زبان انگلیسی می باشد که بیانگر جستجوی انسان برای یافتن حیات بر روی مریخ است.قیمت : 2000 تومان

مستند عجایب هفت گانه صنعت

دانش بشری روز به روز در حال تکامل است و انسان در راه کشف ناشناخته ها هر روز به دستاوردی جدید دست می یابد.صنعت از دیرباز از جمله ابزارهایی بوده که به پیشرفت بشر کمک شایانی کرده است. اما در این میان در دوران مختلف دست به کارهایی زده که مردم زمان خود را شگفت زده ساخته است. مستند عجایب هفت گانه صنعت این فرآیند انجام این کارها را به زیبایی نمایش می دهد: کانال پاناما، اولین کشتی فلزی، شهر زیرزمینی وقیمت : 2500 تومان

مستند سیاه چاله بزرگ

سياهچاله منطقه اي در فضاست كه نيروي جاذبه اش به قدري قوي ست كه هيچ چيز نمي تواند از آن فرار كند. سياهچاله غيرقابل مشاهده است. زيرا حتي نور را هم به تله مي اندازد.این مجموعه به بررسی و مطالعه سیاه چاله های کلان جرم و بزرگ پرداخته است و به بیان مراحل شکلگیری و چگونگی کشف آنها می پردازد .قیمت : 2000 تومان

مجموعه مستند زندگی پرندگان

پرندگان مهره داران خونگرمی هستند که بال، پر و یک منقار دارند، دندان ندارند، اسکلتی دارند که در آن استخوان های زیادی با هم ترکیب شده است. پرندگانی که پرواز می کنند استخوان های قوی، کم وزن و ماهیچه های پرواز قدرتمند دارند.این مجموعه حاصل سالها مطالعه و بررسی روی گونه های مختلف پرندگان است و با صرف هزینه بسیار زیاد و قبول شکست ها و ناکامی های زیادی ساخته شده است . قیمت : 3500 تومان

مستند طبیعت عظیم

موجودات و جانوران روی زمین برای بقا، زنده ماندن و به دست آوردن روزی در تلاش هستند. این تلاش برای بقا در طبیعت گاهی انسان را به فکر فرو می برد که چگونه این موجودات جدال می کنند و برای اینکه طعمه حیوانات بزرگتر از خود نشوند تلاش می کنند. مجموعه مستند طبیعت عظیم نشان دهنده ی این تلاش شبانه روزی جانوران است. همچنین طبیعت شگفت انگیز جهان را به زیبایی هرچه تمام تر به تصویر می کشد. قیمت : 2500 تومان

مستند رازهای ذهن انسان

ذهن انسان یکی از خارق العاده ترین چیزهایی است که خداوند در وجود او قرار داده است. انجام تمامی کارهای ما در طول روز مربوط به تصمیم گیری های مغز است و فرماندهی کل اعضای بدن ما را در اختیار دارد. ذهن قابلیت های حیرت انگیز نهفته ای دارد فرو رفتن در خیالات و رویا، خواب دیدن، بررسی معماها و سوالات ، هشیاری و آگاهی و ... از جمله قابلیت های ذهن است که شاید کمتر به آن توجه داشته باشیم.قیمت : 2000 تومان

مستند کوهستانها

کوهستانها مناطق زیبایی از طبیعت این جهان هستند که در طی سالین دراز دست خوش تغییرات متعددی بوده اند. کوهستان ها به همراه یخها موجود در آن و همچنین چشمه ها جوشان معدنی تامین کننده ی آب رودخانه های بزرگ جهان هستند. انسان های طبیعت دوست با رفتن به کوهستان نمایشی از اتحاد انسان را طبیعت را نشان می دهند. از این رو کوهستان را قلب تپنده ی طبیعت می دانند.قیمت : 1900 تومان

مستند حیات وحش کارائیب

منطقه کارائیب یکی از شگفت انگیز ترین مناطق جهان است که در آمریکای مرکزی واقع شده است. دریای کارائیب دریائی در غرب اقیانوس اطلس است. نام این دریا را در متون قدیمیتر دریای غرائب نیز نوشتهاند. مجموعه مستند حیات وحش کارائیب با نمایش صحنه هایی زیبا و چشم نواز از این منطقه سعی در آشنایی هرچه بیشتر شما با زیست و بوم این منطقه دارد. این مجموعه به زبان انگلیسی می باشد. قیمت : 2000 تومان

مستند قدرت های نامرئی حیوانات

حیوانات موجوداتی هستند که با وجود تنوع بسیار زیاد گونه ها، نوع زیستی و حیات وحش جلوه ی بی بدیلی به زیبایی های این جهان بخشیده اند. انواع گوناگون حیوانات با دسته بندی های ژنتیکی مختلف و یا نوع زیستی و جغرافیای خاص برای زندگی وجود دارند. ما اغلب حیوانات را آری از هر گونه قدرت تعقل و مشاعیر تلقی می کنیم این در حالیست که خبر از قدرت نامرئی حیوانات در سنجیدن و پیشبینی حوادث گوناگون نداریم.قیمت : 2000 تومان

مستند ماورای طبیعی

حوادث و اتفاقات اطراف ما گاهی آنچنان غیر واقعی و ماورای واقعیت اتفاق می افتد که حتی باور آن هم برای ما مشکل است. این حوادث که گاهی علت آن برای ما تا سالها مشخص نمی شود، ممکن است نتیجه ی اتفاقات گوناگونی باشد. همه ما داستان افرادی که مرده اند و ناگهان زنده سر از قبر خود بر آورده اند شنیده ایم و یا تصاویر انسانهایی که حال جریان الکتریسیته در بدن خود هستند را دیده ایم... تامل در اینگونه حوادث نتایج جالبی در پی دارد.قیمت : 2500 تومان

مستند ابر فضا

فضا مفهومی است که از دیرباز توسط اندیشمندان مورد توجه قرار گرفته و در دورههای مختلف تاریخی بر اساس رویکردهای اجتماعی و فرهنگی رایج ، به شیوه‎های گوناگون تعریف شده است. اما به راستی فضا کجاست؟ ستاره ها چگونه به وجود آمده اند و انفجار های مهیب فضایی چه چیزی را سبب می شوند؟ مفهوم سیه چاله به چه چیزی اطلاق می شود؟ اگر به دنبال پاسخ سوالاتی از این دست می گردید، مجموعه مستند ابر فضا پاسخی برای آنهاست. قیمت : 2000 تومان

مستند مومیایی یخی

مومیایی کردن از جمله تکنیک هاییست که در مصر باستان بسیار رایج بوده است.مصریان قدیم جسد پادشاهان و اشراف را با استفاده از موادی خاص مومیایی می کردند تا پس از مرگ از خطر تجزیه و از بین رفتن باز بمانند. این در حالی است که برخی از یافته های بشر در مورد کشف اجساد سالم انسان بدون مومیایی نشان می دهد که برخی واکنشهای طبیعی نظیر سرما، باعث حفظ جسد پس از مرگ می شود. داستان مومیایی یخی گویای این مطلب است.قیمت : 2000 تومان

مستند زندگی بر روی زمین

هر کجای این جهان که هستید، کافیست نگاهی به اطرافتان بیاندازید. تمامی مناظر، دریاچه ها، کوهها و جلگه ها همگی جلوه های عظمت این جهان و خالق آن می باشد. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که زمینی که روی آن زندگی می کنیم با تمام خصوصیات و ویژگی هایش چطور به وجود آمده است؟ مجموعه مستند "زندگی بر روی زمین" از تولیدات شبکه جهانی BBC و به زبان انگلیسی پاسخی به سوالات شما درباره زمین پیرامون است. قیمت : 2500 تومان

مستند زندگی پستانداران

پستانداران گونه ای از موجودات هستند دارای ویژگی های زیستی مشترکی هستند. جانورانی هستند که دارای مو بوده و غدد شیری دارند. معمولا دارای دندانهای متنوعی هستند که درون حفره دندانی جای میگیرد. عضای آنها در اکثر اکوسیستمهای دنیا جانوران غالب بوده و نقش تعیین کنندهای در زنجیرههای غذایی دارند. مستند زندگی پستانداران تولید شبکه جهانی BBC و به زبان انگلیسی اطلاعات کاملی از زندگی این موجودات در اختیارتان می گذارد.قیمت : 2500 تومان

مستند دریاچه های قاتل

طبیعت با تمام سخاوتمندی که برای انسان دارد، گاهی چهره ی دیگری از خود را به آن نشان می دهد. بلایای طبیعی در کره زمین، تا 20 درصد عامل مرگ و میر انسان ها می باشند. این بلایا شکل های مختلفی دارند که از جمله می توان به زلزله، سیل، طوفان و فوران آتش نشان ها نام برد. مجموعه مستند رودخانه های قاتل نشان دهنده حوادثی است که آتش فشان ها در دل آب های جاری به وجود می آورند. قیمت : 2000 تومان

مستند بمب های کثیف

بمب ها، جنگ افزارهای ساخته دست بشرند که با آزاد سازی انرژی و پرتو افشانی خود کره زمین،طبیعت و حتی جان خود انسان ها را به مخاطره می اندازد. همه روزه در جهان شاهد آن هستیم که دولت های قدرتمند و جنگ آور برای رسیدن به مقاصد خود از انواع بمب ها برای غارت و قتل عام مردم بی گناه استفاده می کنند. مستند بمب های کثیف تولید شبکه جهانی BBC اعماق این فاجعه عظیم را مورد بررسی قرار می دهد.قیمت : 2000 تومان

مجموعه مستند تمدن های کهن

Engineering an Empire نام مجموعه برنامه های مستندی است که از شبکه تلویزیونی History Channel پخش شده است و به موضوع شاهکارهای ساخته شده توسط بشر در ادوار گذشته و تمدن های کهن می پردازد،این مجموعه استثنائی بسیاری به بررسی شاهکارهای معماری جهان در تمدن های کهن می پردازد .قیمت : 3500 تومان

مجموعه مستند سیارات منظومه شمسی

مجموعه ای مستند در مورد سیارات منظومه شمسی که به طور کامل به بررسی اجرام آسمانی موجود در منظومه ما می پردازد ، این مجموعه با ارائه اسناد و مدارک معتبر و با حضور کارشناسان شهیر و بنام از سازمان های بزرگ همچون ناسا ، به بیان دانستنی های ارزشمندی در مورد فضا می پردازد که دانشمندان زیادی سالها از عمر خود را صرف کشف و اثبات آنها کرده اند. قیمت : 4900 تومان

مستند همگام با دایناسور ها

دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید. قیمت : 7000 تومان

مجموعه مستند سیاره زمین و حیات وحش

یکصد سال پیش بالغ بر یک و نیم میلیارد نفر بر روی زمین زندگی می کردند و امروزه سیاره ما بیش از شش میلیارد نفر جمعیت دارد ، اما هنوز نقاطی از زمین وجود دارد که به ندرت در دسترس انسان بوده است ؛ این مجموعه مستند شما را به سرزمین های جدیدی خواهد برد و سیاره زمین و بخشهایی از حیات وحش آن را به شما نشان خواهد داد که قبلا آنها را ندیده اید!قیمت : 5000 تومان

منتخب گلهای کاکا و اینزاگی

صحنه های به یادماندنی به ثمر رساندن گل توسط بازیکنان بزرگ جهان، همواره یاد آور خاطرات جذاب تماشای این مسابقات دیدنی است.به همین سبب مجموعه ای از بهترین گلهای بازیکننان ارزنده فوتبال دنیا و باشگاه آ.ث میلان یعنی ریکاردو کاکا و فیلیپو اینزاگی گرد آوری شده تا با دیدن آنها از صحنه های جذاب به ثمر رساندن گل لذت ببرید. کاکا بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2007 و اینزاگی به عنوان فرصت شناس ترین بازیکن تیم میلان شناخته می شود. قیمت : 2500 تومان

مجموعه گلهای فرانچسکو توتی

مجموعه ای از بهترین گلهای مهاجم ارزنده تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ اس رم یعنی فرانچسکو توتی در این مجموعه گرد آوری شده است. این مجموعه که به صورت فیلم تهیه شده شامل بیش از 200 گل برتر این مهاجم برجسته ی فوتبال و قسمت هایی از مصاحبه های معروف و جنجالی او در شبکه های معتبر اروپایی می باشد. این مجموعه به صورت ویدئویی و به زبان اصلی می باشد.قیمت : 2500 تومان

برترین گلهای تاریخ فوتبال جهان

مجموعه ای استثنایی از بهترین گلهای تاریخ فوتبال جهان که تقدیم علاقه مندان این ورزش پرهیجان می گردد! این فیلم استثنایی که در واقع تاریخچه تصویری فوتبال جهان نیز محسوب می شود، شامل صدها گل از بهترین بازیکنان جهان چون پله، روماریو، اریک کانتونا، رونالدو، ابراهیموویچ، رونی و صدها بازیکن دیگر می باشد. علاوه بر اینها صحنه های گلزنی چیلاورت دروازبان سابق اروگوئه و بسیاری صحنه های به یادماندنی دیگر در آن به چشم می خورد.قیمت : 2000 تومان

حیات وحش آمریکای جنوبی2

مستند حیات وحش آمریکای جنوبی2، دومین قسمت از این مجموعه ی زیباست که از تولیدات شبکه بی بی سی می باشد و با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش این منطقه شگفت انگیز از جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آمریکای لاتین و کوهستانهای برفی آن را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد.قیمت : 2000 تومان

حیات وحش استرالیا

مستند حیات وحش استرالیا از تولیدات شبکه بی بی سی می باشد و با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران آبزی، پستانداران، حشرات و موجودات خاص این منطقه مثل کانگورو ها را در کنار مردم این منطقه به نمایش می کشد. همچنین سیر تشکیل قاره استرالیا و تغییرات جغرافیایی این قاره و تاثیرات آب و هوایی منطقه و همچنین تصاویری از زندگی شهری پیشرفته استرالیا و شهر سیدنی را نشان می دهد.قیمت : 2500 تومان

حیات وحش: آمریکای جنوبی

مستند حیات وحش آمریکای جنوبی از تولیدات شبکه بی بی سی می باشد و با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای نمایش دهنده ی طبیعت دست نخورده آمریکای جنوبی است. کیفیت صدای مجموعه طوری است که شنیدن آن به تنهایی لذت بخش است. این مستند چگونگی هم زیستی مسالمت آمیز انواع مختلف جانداران در کنار یکدیگر، باران های سیل آسا و آتش سوزی های مخرب را به زیبایی هرچه تمام به نمایش می گذارد. قیمت : 2500 تومان

مستند آفریقای وحشی

فیلم مستند آفریقای وحشی بازگو کننده ی زندگی طبیعی حیات وحش و جانداران در این منطقه پر راز و رمز از جهان است. در این فیلم مستند زندگی گونه های مختلفی از جانداران به نمایش در می آید. زندگی حشرات و چگونگی مخفی شدن آنها در برابر خطر، زندگی چهارپایان و پستانداران و همچنین گونه های مختلف آبزی و دو زیست با جزئیات بسیار زیبا نمایش داده می شود. قیمت : 2500 تومان.


امپراطور دریا:قیمت 4500تومان.
افسانه جومونگ(6دی وی دی):3500تومان.
فروشنده پارلمان:1600تومان.
هوانگ جی یی:3000تومان.
نامه عشق:1300تومان.
یی سان:6000تومان.
ایاینجمای:3000تومان.
چیل ووی قهرمان:3000تومان.
شاه دائه دویونگ:5000تومان.
دخترمن:1600تومان.
شاه بزرگ خدایان:3000تومان.
هونگ گیل دونگ:3500تومان.
جواهری در قصر:2500تومان.
متشکرم:2500تومان.
امپراطوربادها:3000تومان.
هفت شمشیرزن بهشتی:2000تومان.
جشنواره شبکه کی بی اس،جشنواره شبکه ام بی سی،بی قرار:2500تومان.(این محصولات هرکدام2000تومان است که من دراینجا،همه را با هم 2500تومان عرضه میکنم!)
بچه و من،سانی:2500تومان.

1000 اتفاق خنده دار:2500تومان.
12 فیلم اکشن :3000تومان.
14 فیلم از مستربین :3000تومان.
فيلم اره ۳و۲و۱: 2500تومان.
فيلم جن گير 1و2و3: 2500تومان.
فرار از زندان(فصل دوم):5000تومان.
فرار از زندان(فصل سوم):5000تومان.
فرار از زندان(سه فصل کامل):10000تومان.
قصه های جزیره هفت فصل کامل:5000تومان.
ماموران مخفی پلیس:5000تومان.
مجموعه 14 فيلم برتر چارلی چاپلین:2500تومان.
مرگهای واقعی:2500تومان.
مستند روح و ماورا:2500تومان.
چهار فیلم ترسناک:2500تومان.
هری پاتر 1.2.3.4.5: 3000تومان.
گمشدگان :5000تومان.
پدر خوانده 1و2و3 :2500تومان.
پزشک دهکده2: 5000تومان.
افسانه سودانگ:4000تومان.
انسان خوب:4000تومان.
اوشین:4500تومان.
ارتش سری:7500تومان.
برترين ديدنيهاي جهان:2500تومان.
تاجر پوسان دوبله فارسی:7000تومان.
جنگ ستارگان 1 تا 6 :2500تومان.
جواهری در قصر:3500تومان.
دیوید کاپرفیلد:2500تومان.
رودخانه برفی:5000تومان.
سریال فرار از زندان:4500تومان.
سریال پوآرو:4500تومان.
سریال پوارو دوبله فارسی:8000تومان.
سریال پرستاران:5000تومان.
سریال پرستاران(فصل چهارم):5000تومان.
سریال پرستاران(فصل پنجم):5000تومان.
سریال پرستاران(فصل دوم):5000تومان.
سریال پرستاران(فصل سوم):5000تومان.
سریال پرستاران(پنج فصل کامل):18000تومان.
سریال پزشک دهکده:5000تومان.
سریال آنشرلی(رویای سبز):4000تومان.
سریال افسران پلیس:5000تومان.
سریال افسران پلیس- شش فصل کامل:13000تومان.
سریال افسران پلیس-فصل پنجم و ششم:5000تومان.
سریال افسران پلیس-فصل سوم و چهارم5000تومان..
سریال امپراطور دریا :4000تومان
سریال بسوی جنوب:4000تومان
سریال تاجر پوسان3500تومان.
سریال جومونگ:5000تومان.
سریال جومونگ نسخه خانگی:10000تومان.
سریال زورو:4500تومان.
سریال شرلوک هولمز:4000تومان
س�





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2817]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن