تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799022225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسپانيا پادشاه تازه فوتبال آماري كه مي گويد يورو بهترين بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اسپانيا پادشاه تازه فوتبال آماري كه مي گويد يورو بهترين بود
مهدي نيلاش

با بررسي شاخصه هاي آماري يورو 2008، مي توانيم به شايستگي اسپانيا، قهرمان يورو 2008 بيشتر پي ببريم. نكته جالب در اين آمار پي بردن به تشابه نوع فوتبال اسپانيا و بارسلونا و ايده يي كه مربيان تيم اسپانيا از نوع بازي بارسلونا براي بازي مقابل حريفان گرفته بودند، است.

1- تيم اسپانيا در مجموع شش بازي انجام داده كه با ثبت 3415 پاس بهترين تيم در همكاري گروهي بود. با مقايسه اين آمار تعداد پاس با تعداد پاس هاي بارسلونا در اين چند سال اخير به تشابه نوع بازي اين دو تيم پي مي بريم. تصاوير بازي هاي اسپانيا در شش بازي انجام شده، نشان مي دهد آنها در دادن پاس از پاس هاي باارزش بالا استفاده مي كردند كه نشان مي دهد نوع پاسكاري اين تيم خسته كننده نبوده است. بعد از اسپانيا با ميانگين 17/569 پاس در هر بازي، تيم آلمان با ميانگين 17/474 پاس در هر بازي در رتبه بعدي قرار دارد.

2- آمار طراحي حمله براي گل هاي به ثمر رسيده در يورو 2008 نشان دهنده اين موضوع است كه فوتبال دنيا به چه سمتي در حال پيشرفت است. طراحي حمله 9 گل از 12 گل به ثمر رسيده تيم اسپانيا به مركز دفاع حريف بوده كه اين آمار نشان مي دهد طراحي حمله به مركز دفاع حريف از اهميت زيادي برخوردار است. اين اتفاق در شرايطي رخ داده كه تيم ها با عمق كمي بازي مي كنند و تجمع در اين ناحيه زياد است. اسپانيا در مجموع 116 بار به سمت دروازه حريفان حمله كرده كه ميانگين 33/19 بار حمله در هر بازي را نشان مي دهد و آمار قابل قبولي است. از 116 حمله، 44 بار از سمت راست، 41 بار از چپ و 31 بار از مركز دفاع حريف طراحي حمله داشته اند. اين آمار و تصاوير بازي ها و آمار تعداد گل هاي به ثمر رسيده كه طراحي حمله براي اين گل ها به سمت مركز دفاع حريف بوده، نشان مي دهد تيم اسپانيا براي حمله به مركز دفاع حريف، شروع طراحي اش از كناره ها بوده كه با اين استراتژي باعث كم شدن تجمع حريف در پشت محوطه جريمه و طراحي نهايي حمله به سمت مركز دفاع بوده است. در اين بين نقش راموس مدافع راست اسپانيا كاملاً مشهود است. بعد از اسپانيا تيم روسيه با 89 حمله و هلند با 73 حمله در رده هاي بعدي قرار دارند.

3- مورد ديگر كه مي تواند به پيشرفت فوتبال در كشورمان كمك قابل توجهي داشته باشد، منطقه يي است كه آخرين ضربه به توپ قبل از وارد شدن به دروازه، زده مي شود. اين منطقه با كمي مساحت بيشتر از محوطه 5/6 متري مقابل دروازه قرار دارد. در اين دوره از بازي ها 54 درصد از گل ها از اين منطقه به ثمر رسيده و اسپانيا با به ثمر رساندن 79درصد از گل هايش در منطقه 11 زمين يعني حوالي محوطه 5/6 متر، آماري قابل توجه بر جا گذاشته است. اين آمار گل براي قهرمان ليگ برتر كشورمان 21درصد است.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن