تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798946697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت كننده: RezaTayebiJ مسابقه‌ی شماره‌ی 9 :.


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : شركت كننده: RezaTayebiJ - مسابقه‌ی شماره‌ی 9 :. RezaTayebiJ19-03-2010, 11:35 AMسلام برنامه داشتم یه کار شخصی تو تعطیلات بزنم. چه بهتر که اینجا باشه در کنار دوستان. :31: می خوام نمایی از دروازه ورودی شهر بابل کار کنم. mrchangiz21-03-2010, 03:42 PMسلام آقا رضا سال نو مبارک یه عکس از این دروازه شهر بابل بذار ببینیم. RezaTayebiJ23-03-2010, 11:23 AMسلام آقا رضا سال نو مبارک یه عکس از این دروازه شهر بابل بذار ببینیم. سلام سال نو شما هم مبارک من تازه دیروز شروع کردم. :31: فعلا دارم مدلسازی را انجام می دم. Warden25-03-2010, 10:40 AMاوه !! رضا طیبی ؟! ببینم چی میکنی پسر :دی SevenART25-03-2010, 11:02 AMاوه دروازه بابل ... خود بابل هم می سازی یا تو بکگراندش پینینگش را می زاری ... ای ول خیلی مورد خوبیه ... تو این چند ماهه آینده یه فیلم انیمیشن می خوام بسازم که یه چنینی چیزی احتیاج داره ... راستی منبعت از کجاس ... خیالیه یا از روی طرحی می زنی؟ RezaTayebiJ27-03-2010, 06:53 PMاوه !! رضا طیبی ؟! ببینم چی میکنی پسر :دی سلام علیکم حاج آقا لطف فرمودین تشریف آوردین. ان شا الله بازم افتخار بدین تشریف بیارین. :11: اوه دروازه بابل ... خود بابل هم می سازی یا تو بکگراندش پینینگش را می زاری ... ای ول خیلی مورد خوبیه ... تو این چند ماهه آینده یه فیلم انیمیشن می خوام بسازم که یه چنینی چیزی احتیاج داره ... راستی منبعت از کجاس ... خیالیه یا از روی طرحی می زنی؟ سلام ... چه خوب اگر رفرنس های مفیدی پیدا کردم حتما براتون می فرستم ان شا الله بدرد انیمیشنتون بخورن. فعلا در حال جمع آوری رفرنس هستم و یه مقداری هم مدل ساختم. طرح را می خوام ذهنی بزنم. قاعدتا باید دروازه شهر و چند خیابون نزدیک به دوربین را تری دی کار کنم و فواصل دورتر رو مت پینت بزنم. SevenART28-03-2010, 10:53 AMسلام ... چه خوب اگر رفرنس های مفیدی پیدا کردم حتما براتون می فرستم ان شا الله بدرد انیمیشنتون بخورن. فعلا در حال جمع آوری رفرنس هستم و یه مقداری هم مدل ساختم. طرح را می خوام ذهنی بزنم. قاعدتا باید دروازه شهر و چند خیابون نزدیک به دوربین را تری دی کار کنم و فواصل دورتر رو مت پینت بزنم خیلی قشنگ می شه .... مطمئنم... RezaTayebiJ02-04-2010, 05:08 AMسلام ان شا الله امسال سال خوبی برای همه باشه :20: تعطیلات یه خورده زیادی خوش گذشت و نشد تری دی کار کنیم. :31: اما از دیروز به طور جدی کار را شروع کردم و سعی می کنم هر شب آپدیت کنم. http://www.tehranpic.net/images/8jzg6l3d 6t346hlxqn2r.jpg SevenART02-04-2010, 06:03 AMمادر !... ای ول .. خیلی خوب کار کردی ... یه نکته اولا برج بابلش کو .. حتما تریدیش را بساز ... بعد اون دو تا مجسمه که دوطرف کادره فکر نکنم به بابل بخوره این مجسمه توی شوشانه ... بابل دسمن شوشانه ... فکر کنم یه مقدار بیشتر تحقیق کنی در مورد این دو تا بهتر می شه ... چند تا یز که من از بابل می دونم : 1. از وسط بابل رود فرات رد می شه ... 2. دور و بر بابل قشنگ نیس ... یعنی می شه گفت خیلی هم زشت و کریحه .. به شکلی که لجن و این حرفها ... اینها رو تو کتاب تاریخ خوندم ..... موفق باشی ... sarina_sh02-04-2010, 08:27 AMآفرین کارت خیلی قشنگ و پر جزئیات شد موفق باشی RezaTayebiJ02-04-2010, 10:15 PMمادر !... ای ول .. خیلی خوب کار کردی ... یه نکته اولا برج بابلش کو .. حتما تریدیش را بساز ... بعد اون دو تا مجسمه که دوطرف کادره فکر نکنم به بابل بخوره این مجسمه توی شوشانه ... بابل دسمن شوشانه ... فکر کنم یه مقدار بیشتر تحقیق کنی در مورد این دو تا بهتر می شه ... چند تا یز که من از بابل می دونم : 1. از وسط بابل رود فرات رد می شه ... 2. دور و بر بابل قشنگ نیس ... یعنی می شه گفت خیلی هم زشت و کریحه .. به شکلی که لجن و این حرفها ... اینها رو تو کتاب تاریخ خوندم ..... موفق باشی ... سلام برج بابل http://upload.iranblog.com/6/1270244434.jpg معمولا برج بابل را به شکل سیلندری طراحی می کنن اما ترجیحا این فرمی کار کردم. در مورد مجسمه ها حق با شماست. فعلا برای پُر کردن کادر گذاشتمشون تا بعدا یه مدل مناسب تری جایگزین کنم. رود فرات را در نظر گرفتم. بابت اطلاعاتی که دادی ممنون. هنوز در مورد محیط اطراف شهر تصمیم قاطعی نگرفتم. آفرین کارت خیلی قشنگ و پر جزئیات شد موفق باشی ممنون .:PAR3A:.02-04-2010, 10:20 PMوای خیلی قشنگه. مدل عالی ای میشه. ایده هم که باقلوا! فکر کنم تنها کسی که هنوز رفرنس هم نداره منم! RezaTayebiJ02-04-2010, 10:23 PMفعلا مدلسازی کار داره اما چون می خواستم یه مقداری بافت شهر دستم بیاد امروز یه مقداری روی تکسچرها کار کردم. http://www.tehranpic.net/images/vx5cdx549ss45mmo2tm3.jpg تکسچرها: http://www.tehranpic.net/images/8982o5mfjrt5jcssxgxf.jpg N O V A L I S02-04-2010, 10:32 PMخیلی عالی شده آقا رضا! :20: با چی کار می کنی؟ مایا، مکس؟ موتور رندر؟ درخت ها و چمن ها رو با چی ساختین؟ .:PAR3A:.02-04-2010, 10:49 PMعالیه بابا کفیدم! SevenART02-04-2010, 10:50 PMای ول ای ول ... خیلی عالی شده .... سلام برج بابل نه ... اون به انگشت کوچیکش هم نمی خوره چون برج بابل 300 متره !! ... 1. دیوارها به طول 20 متر ! 2. برج به طول 300 متر . 3. دروازه 4 برابر اینی که هست ... بابل شهر غولتشنیه... اصلا کل مشهوریت کوروش به دلیل فتح بابله ...دیگه خودت حسابشو بکن این شهر چه چیز وحشتناکی بوده ... Warden03-04-2010, 11:51 AMwow!!! عالیه رضا خیلی خوب شده ادامه بدی hadi66503-04-2010, 11:03 PMops ! عجب چیزی شده ای ول ، عین یه بازی داره میشه کاملش کنی خیلی قشنگ میشه آفرین RezaTayebiJ03-04-2010, 11:05 PMخیلی عالی شده آقا رضا! :20: با چی کار می کنی؟ مایا، مکس؟ موتور رندر؟ درخت ها و چمن ها رو با چی ساختین؟ ممنون. مایا کار می کنم. موتور رندر mental ray درخت ها به غیر از دو سه تا بقیه 2d plane هستن. یعنی تصویری از درخت روی یک مدل پالیگان خیلی ساده انداخته شده. با توجه به اینکه صحنه پر از درخته تصمیم گرفتم از این تکنیک استفاده کنم. امیدوارم جواب بده. چمن ها همگی تکسچر هستن. ای ول ای ول ... خیلی عالی شده .... نه ... اون به انگشت کوچیکش هم نمی خوره چون برج بابل 300 متره !! ... 1. دیوارها به طول 20 متر ! 2. برج به طول 300 متر . 3. دروازه 4 برابر اینی که هست ... بابل شهر غولتشنیه... اصلا کل مشهوریت کوروش به دلیل فتح بابله ...دیگه خودت حسابشو بکن این شهر چه چیز وحشتناکی بوده ... ای بابا ۳۰۰ متر :18: امیدوارم بشه ابعاد برج و دروازه را بزرگتر کرد... می ترسم کادربندی خراب بشه. RezaTayebiJ03-04-2010, 11:24 PMفعلا تکسچرینگ http://www.tehranpic.net/images/5gbiopnq1w2ogau0swl9.jpg http://www.tehranpic.net/images/08pxkct77hnq9p4kccqo.jpg Dark Kingdom04-04-2010, 04:16 AMآفرین خیلی خوب شده . این گیاه هارو عوض کن . چون نورش با محیط نمیخونه و یجوریه .:PAR3A:.04-04-2010, 03:48 PMایول بابا عالیه saadi12604-04-2010, 04:18 PMبابا خيلي عالي شده واقعا حرف نداره خوشم بچه هاي خودمون دارن خيلي پيشرفت ميكنن تازه خيلي ها به صورت خود آموز و بدون درس و كلاس و آموزش برنامه ريزي شده. اينو بهش ميگن عشق!!! (چي گفتم!) كار شما رو كه ديدم يه لحظه تو دلم گفتم كاش منم فرصت داشتم تو اين مسابقه شركت ميكردم. ولي در عوض خوشحالم دوستان گلي چون شما كاراي فوق العاده اي طراحي كردين و از ديدنشون لذت ميبرم. منتظر تموم شدن هر چه زودتر اين كارتم موفق باشي RezaTayebiJ05-04-2010, 04:46 AMبا توجه به اینکه هُما یکی از نشانه های شاخص ایران باستانه احتمالا از این مجسمه تو قسمت جلوی کادر استفاده کنم (شاید از نظر تاریخی درست نباشه) مدل اولیه http://www.tehranpic.net/images/fk9yd 098yyuxb 725uq1a.jpg گرد و خاک http://www.tehranpic.net/images/strl40bcbw2p1m5q9e6b.jpg گرد و خاک + مت پینت اولیه http://www.tehranpic.net/images/t44l8wrv42lns72b 7890.jpg Dark Kingdom05-04-2010, 09:50 AMآفرین حرف نداره کارت . حالا این شهر باستانیه یا مدرنه ؟ MB 3d05-04-2010, 01:18 PMخیلی عالیه ... ای ول .... هیچی تکراری بنظر نمیاد ...اون گرد و غبار با چیه ؟ pclord05-04-2010, 02:32 PMعالیه دوست عزیز.من همیشه از کارهای باستانی خوشم میاد و علاقه دارم.تا اینجا که واقعا خوب شده.منتظر ادامه هستیم. موفق باشی. hrgh205-04-2010, 05:51 PMایول رضا جون فکر نکنم مجسمه شیر بالدار تخت جمشید در دروازه بابل به کار رفته باشه اما کارت خیلی حرفه ای شده میخوای بقیه کارها رو دو بعدی پیش ببری یا هنوز توی بخش تری دی دیتایل بدی ؟ .:PAR3A:.05-04-2010, 07:46 PMایول بابا واقعا کارت درسته. RezaTayebiJ06-04-2010, 02:23 AMآفرین حرف نداره کارت . حالا این شهر باستانیه یا مدرنه ؟ ممنون. والله مثلا قراره باستانی باشه. راستشو بخوای خودم هم هنوز نمی دونم چی به چیه. خیلی عالیه ... ای ول .... هیچی تکراری بنظر نمیاد ...اون گرد و غبار با چیه ؟ لطف داری :11:. کانال z (عمق میدان) - یه تصویر سیاه و سفید و خاکستری که عمق میدان را به خوبی نشون می ده http://www.tehranpic.net/images/7rlr47r6keixhmnmk7tj.jpg بالعکس شدن رنگ های کانال z + اصلاح رنگ های تیره و روشن (مثلا با ابزار Levels فوتوشاپ) تا میزان گرد و خاک به شکل مورد نظر برسه (قسمت های روشن تر گرد و خاک بیشتر خواهند داشت و قسمت های تیره تر گرد و خاک کمتر) http://www.tehranpic.net/images/6zqkq02swyhtd 300xkhi.jpg اضافه کردن رنگ نارنجی http://www.tehranpic.net/images/sip70sdnxfcppmzo4grv.jpg ایول رضا جون فکر نکنم مجسمه شیر بالدار تخت جمشید در دروازه بابل به کار رفته باشه اما کارت خیلی حرفه ای شده میخوای بقیه کارها رو دو بعدی پیش ببری یا هنوز توی بخش تری دی دیتایل بدی ؟ ممنون. دنبال جایگزین مناسبی برای شیر بالدار می گردم. راستشو بخوای هنوز چیز مناسبی پیدا نکردم. :13: فعلا که گرفتار سه بعدی ها هستم. اما قاعدتا باید روی مت بکگراند بیشتر وقت بذارم. RezaTayebiJ06-04-2010, 02:44 AMیه مقداری کار روی فُرگراند. http://www.tehranpic.net/images/wfylaxbqn5b 5bxhh3oo3.jpg سایز بزرگتر !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Warden06-04-2010, 11:56 AMخیلی عالی کار کردی رضا میدونم اگه رویه رندر نهاییتم با Ps روش کار کنی کارت عالی میشه و اول میشی :دی یکم سری تر باش مرسی از تلاشت N O V A L I S06-04-2010, 12:02 PMخیلی خوبه. فقط تو بکگراند اون گنبد و مناره های مسجد جامع یزد رو بردار.. یه کمی هم تو استفاده از این عناصر معماری از نظر تاریخی دقت کن یه وقت کشورهای دور و برمون ازش سوء استفاده نکنن! همین جوریش میگن بادگیر مال ماست و نمی دونم هزار جور سرقت هنری و تاریخی دیگه!! .:PAR3A:.06-04-2010, 06:15 PMایول. دیگه باید روی نور و رندر کار کنی. عالیه! SevenART07-04-2010, 01:23 AMخوب داری پیش میری و از نظر تکنیک خوب در اومده .... ببین یه چیزی به نظر من اگه یه کار کنی خیلی عالی میشه .... ببین چون این شهر به نشظر من هیچ گونه شباهتی به بابل نداره و میشه گفت کاملا شبیه شوشان ... در واقع داری شوش را می سازی ..... و اگر اسمها رو درست کنی درست میشه ... این هم از نظر هنری ... و اینکه اون موردی را که نوالیس هم گفت حل میشه ... مورد پیدا نمی کنه چون شوش مال ایرانه دیگه اینا ... اون مناره ها هم اشکل نداره چون ابتدای شهر را اون دوتا مثل بادگیر زدی مثل همه ... ولی بعدش اینکه قبل از اینکه تکسچر بزنی باید بگم که شهر شوش بر عکس بابل شهری زیبا و سر سبز بوده .... اون دوتا مجسمه شیردال هم اشکالش حل میشه ... RezaTayebiJ07-04-2010, 04:35 AMخیلی عالی کار کردی رضا میدونم اگه رویه رندر نهاییتم با Ps روش کار کنی کارت عالی میشه و اول میشی :دی یکم سری تر باش مرسی از تلاشت ممنون فرهاد جان. این پلان ۸ ثانیه س. بیشتر رو نرم افزار کامپوزیتی -shake- دل بستم. خیلی خوبه. فقط تو بکگراند اون گنبد و مناره های مسجد جامع یزد رو بردار.. یه کمی هم تو استفاده از این عناصر معماری از نظر تاریخی دقت کن یه وقت کشورهای دور و برمون ازش سوء استفاده نکنن! همین جوریش میگن بادگیر مال ماست و نمی دونم هزار جور سرقت هنری و تاریخی دیگه!! ممنونN O V A L I S عزیز. مشکل گنبد و مناره ها تقریبا حل شد (البته باید اصلاح بشن که تابلو نشه ماله یزدن) در مورد فُرم ساختمون ها موافقم. قبل از شروع پروژه باید بیشتر تحقیق می کردم. ایول. دیگه باید روی نور و رندر کار کنی. عالیه! ممنون. قبل از شروع تکسچرینگ باید بیشتر سر جهت نور و فُرم سایه روشن ها کار می کردم :13: ... حالا دارم تاوانش را پس می دم. خوب داری پیش میری و از نظر تکنیک خوب در اومده .... ببین یه چیزی به نظر من اگه یه کار کنی خیلی عالی میشه .... ببین چون این شهر به نشظر من هیچ گونه شباهتی به بابل نداره و میشه گفت کاملا شبیه شوشان ... در واقع داری شوش را می سازی ..... و اگر اسمها رو درست کنی درست میشه ... این هم از نظر هنری ... و اینکه اون موردی را که نوالیس هم گفت حل میشه ... مورد پیدا نمی کنه چون شوش مال ایرانه دیگه اینا ... اون مناره ها هم اشکل نداره چون ابتدای شهر را اون دوتا مثل بادگیر زدی مثل همه ... ولی بعدش اینکه قبل از اینکه تکسچر بزنی باید بگم که شهر شوش بر عکس بابل شهری زیبا و سر سبز بوده .... اون دوتا مجسمه شیردال هم اشکالش حل میشه ... الهی خیر ببینی. :40: از این به بعد اینجا شوشه. RezaTayebiJ07-04-2010, 04:49 AMفُرگراند... http://www.tehranpic.net/images/w4i8qnhemvdmta 07qw.jpg تصویر سایز بزرگتر: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! یه مقداری روی تکسچرها، مخصوصا مال ساختمون ها کار کردم. قبل/بعد http://www.tehranpic.net/images/vx5cdx549ss45mmo2tm3.jpg http://www.tehranpic.net/images/u5k56sr07epwvj4fsbvz.jpg سایز رندر ۲۸۸۱*۳۸۴۰ هست. رندرها کُنده. :41: سایز رندر: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! shirin_CG07-04-2010, 07:02 AMخیلی خوبه که اینجا مسابقه برگذار میشه شما کارتونو خیلی خوب بردین جلوhttp://www.pic4ever.com/images/47b 20s0.giffile:///C:/DOCUME%7E1/WoW/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-3.jpg file:///C:/DOCUME%7E1/WoW/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.jpg .:PAR3A:.07-04-2010, 11:41 AMایول دوست عزیز. واقعا چیز خوبیه. منتها خیلی هنری نیست. سعی کن یه جوری نور پردازی کنی که دل انگیز بشه. یه حس هنری به آدم منتقل کنه. hrgh207-04-2010, 02:11 PMالان که دیگه روح نبونید و اینا بیان بریزن سرمون که بابا این بابل هست یا تخت جمشید:31: آفرین رضا جون خیلی خوب پیش میری قطعا کارت فوق العاده قشنگ میشه ادامه بده پسر pclord07-04-2010, 02:22 PMخیلی خوب داری پیش میری.با این سایز که رندر گرفتی معلومه سیتم خوبی داری.من چند روزه دارم رو یه صحنه کار میکنم اما به نصفه های کار که میرسم سیستم قفل میکنه،موندم چیکار کنم. با چه سیستمی رندر میگیری.موتور رندرت چیه.؟ MB 3d07-04-2010, 03:32 PMای ول خیلی باحال شده هم جزییات عالیه هم اون zdepth خیلی جواب داده ایول تموم شد تو cgsociety هم بزارش حتما آها یه روشم به ذهنم رسید خوراک کار تویه ... یه برنامست اسمش pixplant ه ... بعد این راحت برا تکسچرت نرمال بامپ درست می کنه می ندازی رو تکسچر اون دیوارات همه طبیعی میان بیرون ... کلی هم تنظیم داره تا بهترین حالت رو خودت دراری ...این تلافیه اون گرد و خاکه :31:... http://www.pixplant.com/images/screenshot21-153x120.jpg اون جونوره هما رم حتما زبراشی درش بیار با تکسچر ولش نکنی ... mr_max07-04-2010, 03:43 PMآفرین آفرین خیلی آفرین لذت بردم منتظر ادامش هستم b 3dnet07-04-2010, 04:11 PMعالی کار کردی خیلی خوب شده منتظرم ببینم کار نهایی چطور میشه... RezaTayebiJ08-04-2010, 02:43 AMایول دوست عزیز. واقعا چیز خوبیه. منتها خیلی هنری نیست. سعی کن یه جوری نور پردازی کنی که دل انگیز بشه. یه حس هنری به آدم منتقل کنه. متاسفانه قبل از تکسچرینگ نور صحنه را تنظیم نکردم. :13: یه مقداری که عناصر صحنه بیشتر آماده شدن می رم سراغ نور. با توجه به اینکه نورپردازی و کلا رندرم ضعیفه فکر کنم چند روزی گیر نورپردازی باشم. خیلی خوب داری پیش میری.با این سایز که رندر گرفتی معلومه سیتم خوبی داری.من چند روزه دارم رو یه صحنه کار میکنم اما به نصفه های کار که میرسم سیستم قفل میکنه،موندم چیکار کنم. با چه سیستمی رندر میگیری.موتور رندرت چیه.؟ سیستم تقریبا معمولیه. ۴ گیگ رم داره اما سی پی یو core 2 duo دو هسته ای معمولیه. اگر تعداد پالیگان های صحنه زیاد باشه سیستم حتما کم می یاره. منتال ری که بالای پانصد هزار پالیگان را معمولا کم می یاره. این جور مواقع آدم مجبوره دست به دامن رندر لایه ای بشه. ای ول خیلی باحال شده هم جزییات عالیه هم اون zdepth خیلی جواب داده ایول تموم شد تو cgsociety هم بزارش حتما آها یه روشم به ذهنم رسید خوراک کار تویه ... یه برنامست اسمش pixplant ه ... بعد این راحت برا تکسچرت نرمال بامپ درست می کنه می ندازی رو تکسچر اون دیوارات همه طبیعی میان بیرون ... کلی هم تنظیم داره تا بهترین حالت رو خودت دراری ...این تلافیه اون گرد و خاکه :31:... http://www.pixplant.com/images/screenshot21-153x120.jpg اون جونوره هما رم حتما زبراشی درش بیار با تکسچر ولش نکنی ... ایول این خیلی بدرد می خوره. چقدر هم راحته. خیلی ممنون. چشم. به این سادگی ها ولش نمی کنم :31: RezaTayebiJ08-04-2010, 03:01 AMریگ کاراکترها http://www.tehranpic.net/images/wuk5fwr80a 755il3oyv.jpg چند تا از انیمیت های صحنه (آخری موشن کپچره) !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! باید روی نور صحنه کار کنم. :9: نورپردازیم تعریفی نداره احتمالا چند روزی گرفتار نور و اینجور چیزا باشم NICOLAS CAGE08-04-2010, 06:50 AMایول کار مدلینگت خیلی باحال شده فقط اینکه یه چنین جای بزرگی برای تکسچرینگ خیلی کار میبره چه طوری میخوای یک نفره از پس تکسچرینگ بر بیای ؟ hrgh208-04-2010, 11:26 AMآفرین عالیه رضا میدونم کارت قشنگ میشه چون داری خوب به جزئیات میپردازی sarina_sh08-04-2010, 12:21 PMآفرین خیلی سریع و خوب پیش میری الان چشمت میزنم : دی Warden08-04-2010, 02:04 PM: )) خیلی خشگله خیلی هم سری کار میکنی یه سوال سیستمت چیه نکنه سوپر کامپیوتر داری رضا :دی ؟ MB 3d08-04-2010, 03:32 PMمگه می خوای انیمیتش کنی ... اگه می خوای عکس باشه یه مته پینتینگ عکس بزار بجا کاراکتر سه بعدی طبیعی ترم می شه zenoos08-04-2010, 03:34 PMراستش رو بگو سيستمت رو از برادران وارنر قرض گرفتي :21: خيلي پر جزييات شده آفرين.. MB 3d08-04-2010, 03:36 PMاه انیمیشن رو الان دیدم پس انیمیشنه ایول ..... آقا یه سوال ریگ کاراکترات چیه ؟ دستیه ؟ دستی که موشن کپچر نمی خوره بهش ؟؟؟ SevenART08-04-2010, 04:14 PMاوه رضا طیبی و سیستم غول .... می دونی چقدر سی پی یو می کشه هر کاراکتری که بزاری بالا قلعه ها ؟... من خودم یه بار یه قلعه درست کردم بدون حتی یه ذره تکسچر فقط تونستم 10 تا کاراکتر ریگ شده بزارم ... نمی دونما ولی اگه به جا اونها عکس بزاری خیلی بهتره .... zenoos08-04-2010, 04:31 PMمی دونی چقدر سی پی یو می کشه هر کاراکتری که بزاری بالا قلعه ها ؟ ... نمی دونما ولی اگه به جا اونها عکس بزاری خیلی بهتره .... منم موافقم عكس خيلي بهتره .... فكر كنم پروژه ذولقرنين همينوري داره راه ميوفته SSS_HHH_OOO08-04-2010, 10:02 PMکار عالی در حد تیم ملی :دی دی خیلی خوب ساختی کارت درسته RezaTayebiJ11-04-2010, 04:13 AMایول کار مدلینگت خیلی باحال شده فقط اینکه یه چنین جای بزرگی برای تکسچرینگ خیلی کار میبره چه طوری میخوای یک نفره از پس تکسچرینگ بر بیای ؟ والله فعلا که چند تا تکسچر بیشتر نیست. روی مدل های مختلف هی تکرار شدن. : )) خیلی خشگله خیلی هم سری کار میکنی یه سوال سیستمت چیه نکنه سوپر کامپیوتر داری رضا :دی ؟ intel core 2.8 :31: راستش رو بگو سيستمت رو از برادران وارنر قرض گرفتي :21: خيلي پر جزييات شده آفرين.. مدل ها سبکن. سیستم چند تا مکعب مستطیل می خواد رندر کنه قرار که نیست آپولو هوا کنه. :31: اه انیمیشن رو الان دیدم پس انیمیشنه ایول ..... آقا یه سوال ریگ کاراکترات چیه ؟ دستیه ؟ دستی که موشن کپچر نمی خوره بهش ؟؟؟ آره. ریگشون و انیمیشتشون دستیه. فقط اون آخریه که موشن کبچره اسکلت موشن کپچری آمادس (یه سایتی هست از این انیمیشن آماده ها داره. الان اسمش یادم نیست اما یادمه تو آموزش digital tutors : Maya Trax Editor اون سایت رو معرفی کرد. حتما آدرس سایت را برات پیدا می کنم) اوه رضا طیبی و سیستم غول .... می دونی چقدر سی پی یو می کشه هر کاراکتری که بزاری بالا قلعه ها ؟... من خودم یه بار یه قلعه درست کردم بدون حتی یه ذره تکسچر فقط تونستم 10 تا کاراکتر ریگ شده بزارم ... نمی دونما ولی اگه به جا اونها عکس بزاری خیلی بهتره .... حرفت درسته اما کاراکترها خیلی سبک و low polygon کار کردم. البته فعلا صحنه زیاد کاراکتر نده اما شلوغ که بشه همونطور که خودت گفتی احتمالا مجبور بشم یه جاهایی عکس بذارم. RezaTayebiJ11-04-2010, 04:20 AMعهد کرده بودم هر شب آپدیت کنم. اما این چند روز گرفتاری پیش اومد و مایا هم یه خورده اذیت کرد دیگه نشد کار کنیم. ادامه تکسچرینگ http://www.megapic.ir/images/hccgkzjrwygrb 6jtex.jpg hrgh211-04-2010, 10:53 AMایول رضا جون خیلی باحال داره میشه کارت عالیه پسر .:PAR3A:.11-04-2010, 03:30 PMمن که دیگه چیزی ندارم بگم! آقا در تاپیک رو ببندین بقیه به کارشون برسن مایه نا امیدیه! یه چیزی ساختی هر کی می بینه می گه " من باید برم غاز بچرونم"! zenoos11-04-2010, 03:48 PMواي عاليه .... با چي رندر گرفتي ؟ رودخونه رو ميخواي چطوري كار كني با همون متريال خود مايا؟ b 3dnet سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن