تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799345161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صندوق ‌بازنشستگي ‌نفت، ۱.۴ درصد سهام پالايشگاه ‌اصفهان را خريد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: صندوق ‌بازنشستگي ‌نفت، ۱.۴ درصد سهام پالايشگاه ‌اصفهان را خريد


اخبار‌ بورس- همشهري آنلاين:
رئيس هيات مديره صندوق بازنشستگي صنعت نفت، از خريد سهام پالايشگاه اصفهان توسط صندوق بازنشستگي صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا، مهدي كرباسيان صبح روز جمعه 14 تير در هفتمين نشست رؤساي دفاتر نمايندگي صندوق‌هاي بازنشستگي، پس انداز و رفاه كاركنان صنعت نفت كه با حضور اعضاي هيات رئيسه صندوق بازنشستگي در تهران برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: سهام پالايشگاه اصفهان هفته گذشته در بورس عرضه شد كه صندوق بازنشستگي ۱.۴ درصد آن را به ارزش 34 ميليارد تومان خريداري كرد.‌

كرباسيان درباره حضور پالايشگاه اصفهان در بورس گفت:‌ بخشي از سهام پالايشگاه اصفهان به عنوان سهام عدالت و بدهي دولت در اختيار دولت قرار مي‌گيرد و بخشي ديگر از آن وارد بورس مي‌شود.

وي‌ درباره شركت سرمايه‌گذاري صندوق‌هاي بازنشستگي صنعت نفت گفت:‌ شركت سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي صنعت نفت از جمله شركت‌هاي معتبر فعال در بورس است كه تاكنون سودآوري خوبي داشته است.

وي افزود:‌ در سال ۸۵ كليه سهام و شركت‌هاي تحت اختيار صندوق را به اين شركت سرمايه‌گذاري منتقل كرديم و تصميم داريم آن را از نظر مديريتي حفظ كنيم و سودش را به نفع بازنشسته‌ها به كار بگيريم.

او درباره واگذاري سهام به شاغلان گفت:‌ ۵ درصد از سهام هر واحدي كه وارد بورس مي‌شود به كاركنان آن سازمان تعلق مي‌گيرد به همين دليل نامه‌اي را به امضا وزير نفت تقديم رئيس جمهوري كرديم تا در صورت موافقت در ازاي مطالبات صندوق بازنشستگي از دولت سهام دريافت كنيم تا سودش را به نفع بازنشسته ها به كار بگيريم.

كرباسيان همچنين از تشكيل ستاد رسيدگي به امور ايثارگران در صندوق بازنشستگي صنعت نفت خبر داد و گفت:‌ بيش از ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از بازنشسته‌هاي صنعت نفت ايثارگر هستند كه با تشكيل ستاد ايثارگران قصد پيگيري و رسيدگي به حقوق اين افراد را داريم.

وي افزود:‌ به شركت خدمات صبا نفت ابلاغ كرده‌ايم تا كار سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساخت و ساز در نقاط مختلف كشور را آغاز كند كه اولويت واگذاري آن نيز براي بازنشستگان صنعت نفت است.

رئيس هيات مديره صندوق بازنشستگي صنعت نفت،‌ گفت:‌ با همكاري و مساعدت مهندس نوذري توانستيم با وزارت مسكن قراردادي را منعقد كنيم تا بر اساس آن مشكل مسكن كاركنان و بازنشستگان صنعت نفت برطرف شود.

وي در رابطه با افزايش مستمري بازنشستگان در سال جاري توضيح داد:‌ ورودي ۲۵ درصدي حق بيمه يكي از منابع درآمدي صندوق بازنشستگي است و منبع ديگر سرمايه‌گذاري‌هايي است كه در شركت‌هاي مختلف انجام مي‌شود و بر اساس سود اين سرمايه‌گذاري‌ها و تعيين حقوق شاغلان صنعت نفت در آينده‌اي نزديك افزايش حقوق بازنشستگان را با توجه به نرخ تورم تعيين خواهيم كرد.

كرباسيان با بيان آن كه ميزان وام مسكن به ۱۵ ميليون تومان افزايش يافته است، توضيح داد:‌ هر كدام از بازنشستگان كه در طول دوران خدمت خود از وام مسكن استفاده نكرده‌اند مي توانند از اين وام بهره‌مند شوند.

وي همچنين از مكانيزه شدن دفاتر صندوق در سراسر كشور خبر داد و افزود:‌ يكي از موضوعات مورد بحث ميزان تعرفه‌هاي درمان است كه بين دولت و سازمان نظام پزشكي اختلاف نظر است اما تلاش مي‌كنيم بر اساس مصوباتي كه تعيين خواهد شد خدمات درماني به بازنشستگان را به بهترين شكل ادامه دهيم.

كرباسيان با بيان آن كه درمان آزاد براي كاركنان شاغل صنعت نفت همانند بازنشسته‌ها اجرا خواهد شد، ادامه داد:‌ در اكثر نقاط كشور با بيمارستان‌ها و مراكز درماني قرارداد بسته‌ايم تا تمامي شاغلان و بازنشسته‌ها از طرح درمان آزاد استفاده كنند.

وي افزود:‌ مرحله دوم تفويض اختيار به دفاتر نمايندگي صندوق در سراسر كشور آغاز شده است، همچنين در حال برنامه‌ريزي براي انجام نظرسنجي از بازنشستگان صنعت نفت هستيم تا بتوانيم نقاط قوت و ضعف كار خود را بيابيم.

وي ادامه داد:‌ ۸۳ درصد از اطلاعات بازنشستگان در سيستم مكانيزه نفت به روز است و در حال تكميل اطلاعات ۱۷ درصد باقي‌مانده هستيم.

رئيس هيات مديره صندوق بازنشستگي صنعت نفت راه‌اندازي كانون بازنشستگان در شهرهاي مختلف را از اقدامات صندوق بازنشستگي صنعت نفت براي رفاه حال بازنشسته‌ها عنوان كرد و گفت:‌ براي هزينه سفر هر كدام از خانواده‌هاي بازنشسته ها ۲۰۰ هزار تومان يارانه در نظر گرفته‌ايم كه اين مبلغ را به صورت اقساط ۱۲ماهه از آنها دريافت خواهيم كرد.

وي افزود:‌ همچنين به شركت خدماتي صبا نفت ابلاغ شده است تا در شهرهايي كه جمعيت قابل توجهي از بازنشستگان سكونت دارند اقدام به ساخت دفاتر نمايندگي مناسب كنند.

كرباسيان اظهار داشت:‌ صندوق بازنشستگي صنعت نفت اولين صندوق بازنشستگي است كه پس از سال ۱۳۵۳ محاسبات بيمه‌اي (اكچوئري) را انجام داده است تا آينده صندوق را پيش‌بيني و تضمين كند.

وي درباره انعقاد قرارداد با بيمه پارسيان توضيح داد:‌ قرار داد بيمه تكميلي با شركت بيمه پارسيان منعقد شده است كه براي تكميل اطلاعات دفاتر نمايندگي صندوق بازنشستگي در سراسر كشور بروشورهايي را تهيه كرده‌ايم و بر اساس اين قرارداد بازنشسته‌هاي صنعت نفت از تخفيف وي‍ژه بيمه پارسيان بهره‌مند مي‌شوند و مي‌توانند حق بيمه خود را نيز به صورت قسطي پرداخت كنند.

رئيس هيات مديره صندوق بازنشستگي صنعت نفت،‌ با اعلام اين كه صندوق بازنشستگي صنعت نفت در سال ۸۶ برترين سازمان در طرح تكريم ارباب رجوع شناخته شد، گفت:‌ رضايت بازنشسته‌ها از صندوق بازنشستگي نشانه تلاش بي وقفه پرسنل اين صندوق در كشور است.

تاريخ درج: 15 تير 1387 ساعت 10:04 تاريخ تاييد: 15 تير 1387 ساعت 10:34 تاريخ به روز رساني: 15 تير 1387 ساعت 10:32
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن