تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير امور اقتصاد و دارايي: نظام مالياتي كنوني توانايي نگهداري نظام اقتصادي كشور را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزير امور اقتصاد و دارايي: نظام مالياتي كنوني توانايي نگهداري نظام اقتصادي كشور را ندارد
خبرگزاري فارس: معاون وزير امور اقتصاد و دارايي گفت: سيستم مالياتي كشور بدليل عدم شفافيت در قوانين خود، توان نگهداري و پاسخگويي لازم براي نظام اقتصادي كشور را ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، علي‌اكبر عرب مازار بعد‌از‌ظهر امروز در همايش بررسي و تببين نظام مالياتي كشور در اصفهان، با اشاره به معضلات بوجود آمده ناشي از عدم شفافيت در قوانين سازمان مالياتي كشور و نحوه اجراي آن اظهار داشت: عدم شفافيت در نظام مالياتي كشور، مردم و سرمايه‌گذاران را در نظام مالياتي سردرگم مي‌كند.
وي افزود: سيستم اقتصادي كشور براي جذب سرمايه‌گذاران نياز به تشكيل سه ضلع امنيت قضايي، امنيت انتظامي و امنيت اقتصادي دارد.
رئيسكل سازمان امور مالياتي كشور با تاكيد بر امنيت قضايي سرمايه‌گذار در اقتصاد كشور تصريح كرد: سرمايه‌گذار در صورت احساس عدم امنيت در سيستم قضايي، براي رسيدن به نتيجه‌اي مبتني بر قانون، حاضر به سرمايه‌گذاري بلندمدت نخواهد شد.
وي گفت: قوانين و ابزارهاي اقتصادي بايد به گونه‌اي تعريف و تبيين شوند كه نوسانات صادرات، واردات و تصميم‌هاي مديريتي در امر اقتصاد نتوانند يك شبه خدشه‌اي به امنيت سرمايه‌گذاران وارد كند.
عرب مازار به تشريح برنامه‌هاي زير ساخت نظام مالياتي كشور پرداخت و گفت: سازمان مالياتي كشور در برنامه سوم توسعه 2 برنامه عمده شامل طرح جامع مالياتي كشور و طرح ماليات بر ارزش افزوده دارد.
وي بيان داشت: طرح ماليات بر ارزش افزوده كه طرح كارشناسي شده تجميع عوارض است مي‌تواند شفافيت زيادي در قوانين مالياتي كشور ايجاد كند.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن