تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس واحد تفرش: دانشگاه آزاد اسلامي ارزانترين دانشگاه حضوري دنياست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس واحد تفرش: دانشگاه آزاد اسلامي ارزانترين دانشگاه حضوري دنياست
تفرش - خبرگزاري ايسكانيوز: دانشگاه آزاد اسلامي ارزانترين دانشگاه حضوري دنياست و مويد اين مساله دريافت شهريه هاي بسيار اندك نسبت به دانشگاه هاي دولتي با توجه به بهره مندي آن ها از بودجه هاي فراوان دولتي است كه اين تناسب قابل قياس نيست.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،جلسه پرسش و پاسخ به منظور رفع سوالات دانشجويان و تشريح خدمات و دستاوردهاي گرانبهاي دانشگاه آزاد اسلامي به مناسبت بزرگداشت سالروز تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي به همت دفتر اسلامي، اهتمام كانون قرآن و عترت و همكاري روابط عمومي واحد تفرش و با حضور مهندس آدينه رييس واحد تفرش به همراه معاونين خود در حضور اعضاي هيات علمي، اساتيد، كارمندان و جمع كثيري از دانشجويان به مدت چهار ساعت در سالن تربيت بدني واحد تفرش برگزار شد.

مهندس آدينه طي سخناني از دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان زائيده انقلاب اسلامي نام برد كه در سال 61 به پيشنهاد آيت الله هاشمي رفسنجاني توسط دستان پر خير و بركت حضرت امام و پشتيباني ايشان اين نهال كاشته شد و به جرات مي توان بيان كرد كه در اين وسعت و با ابعاد مردمي ترين نهاد، دانشگاه آزاد اسلامي است كه متعلق به تمام اقشار ايران عزيز اسلامي است.

وي افزود:دانشگاه آزاد اسلامي ارزانترين دانشگاه حضوري دنياست و مويد اين مساله دريافت شهريه هاي بسيار اندك نسبت به دانشگاه هاي دولتي با توجه به بهره مندي آن ها از بودجه هاي فراوان دولتي كه اين تناسب قابل قياس نيست.

آدينه گفت: تاسيس 400 واحد و مركز دانشگاهي آزاد اسلامي راه را به طور انحصاري براي همه مردم جهت ارتقاي علمي (سطح علمي) و تحصيلات عاليه آموزش عالي ايران اسلامي فراهم كرده است.
رييس واحد تفرش بيان كرد: ارتقاي شهرها و نقاط محروم از همه جهات علمي ، پژوهشي ، آموزشي و فرهنگي و ... توسط دانشگاه آزاد اسلامي خود عامل رونق اقتصادي و منشاء پر خير و بركتي براي جاي جاي كشور پهناورمان، ايران علي الخصوص مناطق محروم و ... است.

وي افزود:دانشگاه آزاد اسلامي از بركات ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه در جامعه با استناد قابل رويت است و همگي وظيفه داريم خدمات دستاوردهاي گرانبهاي مردمي ترين نهاد را به شيوه صحيح و دقيق اطلاع رساني كنيم.

نيما سيمين پور
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن