تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805233422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهبر انقلاب: صهيونيسم، عاجز از مقابله با ملت فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:الف: رهبر انقلاب: صهيونيسم، عاجز از مقابله با ملت فلسطين
حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند:‌ امروز به لطف و فضل خداوند، دشمن صهيونيستي كه به ظاهر شكست ناپذير بود در ضعيف ترين وضع قرار دارد و از مقابله با ملت بي پناه، تنها و در عين حال صبور و مقاوم فلسطين، عاجز شده است.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس و هيأت همراه، ضمن تجليل از مقاومت و ايستادگي پرصلابت ملت فلسطين، نيروهاي مقاومت و دولت حماس در مقابل فشارهاي سنگين و جنايات كم سابقه رژيم صهيونيستي، قدرت‌هاي زورگو و دوستان آنها، تأكيد كردند: امروز به لطف و فضل خداوند، دشمن صهيونيستي كه به ظاهر شكست ناپذير بود در ضعيف ترين وضع قرار دارد و از مقابله با ملت بي پناه، تنها و در عين حال صبور و مقاوم فلسطين ، عاجز شده است.

ايشان افزودند: درود خدا بر ملت فلسطين كه با وجود اين جنايات عجيب و فجايع بي نظير، همچون كوه ايستاده است.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تنها راه آزادسازي فلسطين، ايستادگي همراه با ايمان است، خاطرنشان كردند: مواضع مسئولان حماس و آقاي هنيه، نخست وزير دولت منتخب مردم فلسطين نيز بسيار شجاعانه و قاطعانه و مايه خرسندي است.

حضرت آيت الله خامنه اي با ابراز تأثر شديد از وضع كنوني مردم فلسطين به ويژه محاصره غيرانساني نوار غزه و كشتار هرروز زنان، كودكان و مردم بي دفاع اين منطقه افزودند: صحنه‌هاي اين فجايع، بسيار دردناك و حزن آور است اما ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي كه از همه نوع حمايت و امكانات اقتصادي، نظامي، سياسي و تبليغاتي برخوردار است، موجب اميد و نشانه‌اي واضح از تحقق وعده هاي الهي است.

ايشان در همين خصوص خاطرنشان كردند: مسئله فلسطين و عجز و درماندگي دشمن صهيونيستي و قدر‌ت‌هاي استكباري در مقابل ملت فلسطين و همچنين پيشرفت روزافزون و فراتر از تصور ملت ايران با وجود فشارهاي فوق طاقت در سي سال گذشته، تفسير صريح وعده خداوند است كه اگر دين خدا را ياري و در اين راه ايستادگي كنيد، خداوند هم شما را ياري و پيروز خواهد كرد.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه ايستادگي در راه خدا، همراه با هزينه است افزودند: كساني كه در اين راه گام برمي دارند و همه سختي ها را تحمل مي كنند نزد خداوند سربلند و پرافتخار خواهند بود اما افرادي كه مسيري غير از ايستادگي انتخاب كرده اند، آنان نيز هزينه خود را خواهند پرداخت و نزد خداوند نيز سرافكنده و شرمسار خواهند بود.

در اين ديدار، خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس ضمن تشريح آخرين اوضاع فلسطين به ويژه شرايط بسيار فاجعه آميز نوار غزه تأكيد كرد: ملت فلسطين با وجود همه فشارها، به استقامت خود افتخار مي كند و در هيچ شرايطي از مقاومت،‌جهاد و حمايت از دولت مردمي حماس دست نخواهد كشيد.

وي با اشاره به روحيه وصف ناپذير شهادت طلبي در ميان جوانان فلسطيني خاطرنشان كرد: عزم و اراده مستحكم مردم فلسطين ، به ويژه جوانان ، موجب شده است قدرت مقاومت در فلسطين به شدت افزايش يابد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن