تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم پورازغدي: انديشه ملي گرايي عربي از مقابله با صهيونيزم عاجز است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحيم پورازغدي: انديشه ملي گرايي عربي از مقابله با صهيونيزم عاجز است
فرهنگي. سياسي . معارف . روز قدس
رحيم پورازغدي عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، در اظهاراتي درباره روز جهاني قدس در امارات گفت: با انديشه‌هاي ناب اسلامي مي‌توان با جريان خطرناك صهيونيسم مبارزه كرد، در حالي كه ساير انديشه‌ها مانند ملي گرايي عربي از مقابله با اين جريان عاجز يوده است.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات، پورازغدي با بررسي جايگاه تاريخي بيت المقدس و مقايسه نگرش مكتب اسلام و ساير مكاتب درباره رعايت حقوق اقليت ها ، وحدت و ايمان را به عنوان مهمترين عوامل پيروزي انتفاضه و مقاومت اسلامي در برابر توطئه‌هاي صهيونيستي برشمرد.

وي با اشاره به اهميت موضوع بيداري مسلمانان، جهاد فلسطينيان و مقاومت مردم لبنان در برابر رژيم صهيوينستي را مايه افتخار ملت‌هاي مسلمان خواند و افزود: تنها راه برخورد با رژيم صهيونيستي مبارزه است، زيرا به شهادت تاريخ، مذاكره با اسراييل هيچگاه مفيد نبوده است.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، صهيونيزم را جدا از پيروان دين يهود دانست و گفت: اين جريان خبيث، ناشي از انديشه‌هاي سياسي ليبراليسم و موج سكولاريته حاكم بر اروپا و زاييده قرن نوزدهم ميلادي است.

پور ازغدي با ذكر مصاديقي، گفت: همه شواهد نشان مي‌دهد كه برغم نقش بسزايي كه قدرت‌هاي بزرگ جهان معاصر در تشكيل اين رژيم و ادامه حيات آن داشته اند، روند عقب نشيني‌هاي پي در پي رژيم صهيونيستي پس از پيروزي انقلاب در ايران آغاز شده است و پس از شكست آنها در برابر مقاومت اسلامي لبنان و فلسطين، رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط قرار گرفته است.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن