تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814978484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناطق نوري: انتخاب لاريجاني آزادانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: ناطق نوري: انتخاب لاريجاني آزادانه بود
رييس دوره‌هاي چهارم و پنچم مجلس شوراي اسلامي گفت: فراكسيون اصول گرايان مجلس در انتخاب آقاي لاريجاني آزاد و بدون قيم عمل كرد.

به گزارش فارس، علي‌اكبر ناطق نوري رييس دوره‌هاي چهارم و پنچم مجلس شوراي اسلامي كه به عنوان مهمان ويژه در مراسم گشايش هشتمين دوره مجلس حضور داشت در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران، درباره تصميم نمايندگان مبني بر انتخاب رياست مجلس گفت: آقاي حدادعادل چهار سال را با متانت، سنگيني و هماهنگي خوبي كه با ساير قوا داشت، گذراند و مقام معظم رهبري هم در پيام خود به اين موضوع اشاره و تشكر كردند. اما طبيعي است لازمه يك مجلس آزاد، اين است كه به صورت آزاد و دموكراتيك تصميم‌گيري كند.

وي تصريح كرد: اين بار نيز شايد از دوره‌هاي قبل فراكسيون اصول گرايان بهتر عمل كرد. يعني جمعي قيم مآبانه ننشستند تصميم بگيرند كه از نظر اين فراكسيون چه كسي رئيس و نايب بشود.

ناطق نوري تاكيد كرد: نمايندگان به صورت آزاد تصميم‌گيري و همه در راي شركت كردند و اين ممدوح است و من نيز مي‌پسندم.

وي درباره راي بالاي لاريجاني براي انتخاب رييس مجلس گفت: طبيعي است «لكل جديد لذة»، آقاي لاريجاني چهره ناشناخته‌اي براي نمايندگان نبود و نمايندگان كار ايشان را در صدا و سيما و شوراي عالي امنيت ملي ديده بودند. نيروي موفقي كه در مباحثه‌ها و مصاحبه‌ها و ارايه تحليل‌ها موفق بود و نمايندگان بر اساس يك شناخت خوب از ايشان تصميم گرفتند.

ناطق نوري در پاسخ به اين سوال كه آيا شما گفته‌ايد، «اجازه به بن‌بست رسيدن كشور را نمي‌دهيد» گفت: نه من و نه هيچ ايراني نمي‌خواهد كشور به بن بست برسد. هر كسي كمترين عرق ملي را داشته باشد حتي اگر عرق ديني نداشته باشد، نمي‌خواهد كشور به بن‌بست برسد. همه بايد كمك كنيم و هرچه از دستمان بر مي‌آيد انجام دهيم.

مشاور مقام معظم رهبري تاكيد كرد: اگر مشاوره فكري و انتقال تجربه نياز است، همه بايد كمك و همكاري كنيم و اجازه ندهيم كه كشور به بن‌بست برسد.

وي همچنين درباره اولويت كاري مجلس هشتم گفت: بايد ببينيم و فكر كنيم كارها چيست بعد تصميم‌گيري كنيم. اولويت‌ ها امروز نيز در مجلس شمرده شد.

وي در پاسخ به سوالي درباره عملكرد دولت در سال پاياني گفت: بررسي عملكرد دولت را بايد در پايان دوره از من بپرسيد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن