تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مازندران بر ضرورت اجراي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس پليس مازندران بر ضرورت اجراي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي تاكيد كرد
داخلي. اجتماعي. طرح ارتقاء امنيت. انتظامي. مازندران.

رئيس پليس مازندران با بيان اينكه استمرار اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي در جامعه امري ضروريست ، گفت : اين طرح از اوائل سال گذشته توسط نيروي انتظامي در مقابله با مزاحمان خياباني ، بدحجابي ، جمع آوري اراذل و اوباش و پاكسازي مناطق آلوده آغاز شده است.

سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا در ساري افزود : با برقراري امنيت پايدار مردم مي‌توانند آرمانها و ارزشهاي خود را توسعه داده و در برابر تهديدات حفظ كنند .

وي با اشاره به اينكه امنيت خصوصا امنيت رواني در فضايي اجتماعي شكل مي گيرد اظهارداشت : يكي از محيطهاي اثرگذار بر روح و روان انسانها كه در واقع شخصيت اجتماعي آنها را شكل مي‌دهد ايجاد فضاي اجتماعي است .

وي بيان داشت : تلطيف و آماده‌سازي فضاي اجتماعي از ضروري‌ترين پيش نيازها براي تامين امنيت پايدار در جامعه است و افراد بدحجاب يا مزاحمان خياباني عواملي هستند كه فضاي اجتماعي را آلوده و دچار مشكل مي‌كنند .

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به ضرورت اجراي طرح ارتقاي اخلاقي بانوان افزود : بانوان نيمي از جامعه را تشكيل مي‌دهند بنابراين آنها همچون مردان حق استفاده از محيطهاي سالم اجتماعي را دارند و لازم است سازوكار لازم براي جلوگيري از تعرض به مباني اخلاقي و ارزشي بانوان تهيه و اجرايي شود .

سردار سرتيپ دوم پاسدار "توكلي" خاطرنشان كرد : آسيب پذيري بانوان در جرائم اخلاقي خيلي بيشتر از مردان است و تجربه نشان داده تعدادي از بانوان دچار ناهنجاريهاي اجتماعي شدند و بايد بانوان جامعه از هر گونه تهديد اخلاقي مصون باشند .

اين مقام انتظامي مازندران همچنين از ادامه طرح ارتقاي امنيت اخلاقي در استان خبر داد و گفت : نيروي انتظامي بنا به ماموريت ذاتي كه در برخورد با جرائم و تامين امنيت دارد موضوع تامين امنيت اخلاقي در استان خصوصا بانوان را به عنوان يك ماموريت در دستور كار قرار داده و تمامي تلاش خود را به‌خدمت گرفته كه شرايط مناسبي براي شهروندان خصوصا بانوان فراهم كند.

وي از پيش بيني استقرار گشت‌هاي ويژه براي مدارس ، دبيرستان‌ها و محل تجمع بانوان، نظارت جدي بر اماكن و صنوف مرتبط به بانوان تهيه طرح ويژه ارتقاء امنيت اخلاقي با محوريت تعداد قابل توجهي از بانوان آموزش ديده و پيگيري جهت اجراي طرح سالم‌سازي ويژه بانوان را از جمله اقدامات پليس استان بر تداوم اين طرح عنوان كرد .

رئيس پليس مازندران تصريح كرد : در استمرار طرح ارتقاء‌امنيت اخلاقي و اجتماعي در تابستان امسال علاوه بر بانوان شاغل در فرماندهي انتظامي مازندران ‪ ۴۰۰‬نفر ازبانوان بسيجي داوطلب در اجراي اين طرح بكارگيري خواهند شد .ك/‪۳‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن