تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توجه به امنيت اخلاقي مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا است خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: توجه به امنيت اخلاقي مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا است خبرگزاري موج -


۴ تير ۱۳۹۱ (۱۰:۳۶ق.ظ)

توجه به امنيت اخلاقي مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا است
خبرگزاري موج - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به اجراي طرح هاي سالم سازي دريا از مقابله جدي پليس با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي واخلاقي در اين طرح ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ"حميد رضا اسلامي" گفت:طرح هاي سالم سازي دريا در سطح شهرستان هاي ساحلي استان مازندران با همكاري وتعامل خوب همه دستگاه ها به صورت نيمه رسمي از ابتداي خردادماه كار خود را آغاز كرده است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران تصريح كرد:80 درصد گردشگران مازندران،به انگيزه ديدن دريا و استفاده از جاذبه هاي تفريحي و توريستي كوه،جنگل،درياومناطق سرسبز وارد استان مي شوند.
وي خاطر نشان كرد:در طرح هاي سالم سازي دريا علاوه برحضور گروه هاي امدادو نجات اعم از هلال احمر، اورژانس و ناجيان غريق، با حضور نيروهاي انتظامي با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و جرائم برابر قانون برخورد خواهد شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران ممانعت از شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح،نظارت بر رعايت شئونات اسلامي،پيشگيري از جرائم و برقراري نظم وامنيت عمومي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بهره برداري سالم از دريا را از جمله اقدامات پليس با همكاري ساير دستگاه هاي اجرائي استان در اين طرح ها دانست.
وي از اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي با بكارگيري نيروهاي انتظامي شهرستان ها،يگان ويژه پاسداران و درياباني استان مازندران از ابتداي فصل تابستان در طرح هاي سالم سازي دريا در استان خبر داد.
سرهنگ"اسلامي"توجه به امنيت اخلاقي را مهم ترين مسئله در طرح هاي سالم سازي دريا در سال جاري عنوان كرد و به مسافران و گردشگراني كه قصد سفر به اين استان را دارندتوصيه كرد:ضمن رعايت شئونات اسلامي پليس را در برقراري نظم وامنيت ياري كنند.
اين مقام مسئول ادامه داد:دريا يك موهبت الهي است كه بايد از آن استفاده شود به ظاهر آرام است و به روي تو لبخند مي زند اما آيا مي دانيد هر ساله تعدادي از هموطنان ما را به كام مرگ مي برد.پس بيائيم مراقب خود و فرزندانمان باشيم.
وي با بيان اينكه اكثر غرق شدگان در مناطق خارج از طرح سالم سازي دريا شنا مي كردند،خطاب به مسافران تاكيد كرد:براي شنا دردريا از طرح سالم سازي كه در شهرستان هاي ساحلي استان اجرا شده استفاده كنند.
"اسلامي" همچنين از شهروندان و مسافران خواست:در هنگام شنا مراقب پول،وسايل واشياي قيمتي خود باشند و آنها را در جاي امن و دور از دسترس افراد غير قرار دهند.

يکشنبه|ا|4|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن