تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آثار و يادگار يكهزار و ‪ ۷۰۰‬شهيد استان اردبيل جمع آوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آثار و يادگار يكهزار و ‪ ۷۰۰‬شهيد استان اردبيل جمع آوري شد
داخلي. فرهنگي. شهدا.

رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل اعلام كرد: آثار و يادگارهاي به جاي مانده از يكهزار و ‪ ۷۰۰‬شهيد اين استان جمع آوري و مستندسازي شده است.

مصطفي افضلي‌فرد روز دوشنبه به خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: اين آثار در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در قالب نمايشگاه ، موزه و ويترين در محل‌هاي عمومي در معرض ديد مردم و نسل جديد قرار گرفته است.

وي با اشاره به جمع آوري بيش از دهها اثر از برخي شهداي جنگ تحميلي در استان از قبيل عكس، نقاشي ، خاطره ، يادداشت ، آثار هنري ، صنايع دستي، نوشته‌ها و شعر بيان كرد: كار جمع‌آوري آثار به جاي مانده از سه هزار و ‪۵۰۰‬ شهيد اين استان همچنان ادامه خواهد يافت.

وي اضافه كرد: در همين راستا علاوه بر تشكيل مركز اسناد شهداي انقلاب اسلامي، براي كليه شهداي استان پرونده فرهنگي تشكيل شده است.

وي اظهارداشت: با اجراي طرح سرگذشت پژوهي نيز تمامي آثار ، خاطرات و زندگي شهداي اين استان گردآوري شده و مستندسازي خواهد شد.

افضلي‌فرد، انجام تبليغات محيطي از قبيل چاپ عكس شهدا در جاده‌ها و كنار خيابانها همراه با پيام و كلام آنها را از جمله اقدامات انجام شده در زمينه توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه برشمرد.

وي گفت: در اين زمينه نيز يادمان گلزار شهدا در تمامي شهرستانهاي استان يا احداث شده و يا در دست احداث است.

وي همچنين توليد برنامه تلويزيوني فرهنگ ايثار و پخش آن از شبكه استاني سبلان و برگزاري يادواره شهدا را از جمله اقدامات اساسي در حفظ ارزشها و فرهنگ متعالي شهادت در استان اردبيل اعلام كرد.

رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران از برگزاري يادواره ‪ ۷۴‬شهيد كارگري استان اردبيل در روز ‪ ۱۳‬خردادماه خبر داد و گفت: اين يادواره با هدف ميثاق مجدد با شهدا و زنده كردن ياد آنها در جامعه در سالن اجتماعات بسيج استان برگزار مي‌شود.ك/‪۳‬

تصاوير مرتبط
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن