تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*خشكسالي در خوزستان* استاندار خوزستان: تاكنون جيره بندي آب در دستور كار نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *خشكسالي در خوزستان* استاندار خوزستان: تاكنون جيره بندي آب در دستور كار نبوده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: انرژي و صنعت

استاندار خوزستان گفت: جيره‌بندي آب در خوزستان تاكنون در دستور كار نبوده است.

سيد محمد جعفرحجازي در گفت و گو با خبرنگار انرژي و صنعت خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - توضيح داد: از سه هفته گذشته تمهيدات ويژه‌اي براي مواجهه با شرايط خشكسالي در بخش آب و برق استان آغاز كرديم.

وي افزود: بخش دام، خريد محصولات كشاورزي و پرداخت خسارت محصولات كشاورزي از جمله مسائلي بود كه براي آنها تمهيدات خاصي در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

حجازي اظهار داشت: در هر جلسه ستاد خشكسالي از برخي فرمانداران دعوت مي‌شود و از آنها گزارش اقدامات انجام شده را درخواست مي‌كنيم تا كيفيت انجام كارها سنجيده شود.

حجازي با تاكيد بر برخورد قانوني با مشتركان غيرمجاز برق در استان خوزستان، تصريح كرد: ظرف 10 روز حدود 10 هزار انشعاب غيرمجاز در سطح شبكه برق خوزستان جمع‌آوري شد. البته هنوز فاصله زيادي تا رسيدن به جمع‌آوري كل انشعابات غيرمجاز وجود دارد.

وي بيان كرد: برنامه‌ريزيها براي شرايط بعد از نيمه خرداد انجام شده است. احتمال مي‌رود دماي عمومي بيش از 45 درجه سانتيگراد را در خوزستان شاهد باشيم. اميدواريم با تمهيدات در نظر گرفته شده آمادگي لازم در دستگاه‌هاي اجرايي براي مقابله با مشكلات احتمالي آينده بوجود آيد.

حجازي اظهار داشت: نرسيدن به بحران، هدف ما در مديريت بر منابع خوزستان در بخش هاي برق،‌ آب و كشاورزي است.اين موضوع تنها با مشاركت مردم امكان پذير خواهد بود.

وي بيان كرد: اميدواريم در صورت مشاركت مردم در صرفه جويي مصرف برق و آب، بي‌رويه استفاده نكردن و كاهش مصرف برق، امسال به خوبي و با كمترين مشكل از تابستان گرم خوزستان عبور كنيم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن