تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در لرستان: مساجد مستحكم‌ترين مكان براي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در لرستان: مساجد مستحكم‌ترين مكان براي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان هستند
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: مساجد و كانون‌هاي فرهنگي و هنري آن به عنوان دژ محكم دين، مستحكم‌ترين مكان براي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، احمد مير‌عمادي امروز در جمع اعضاي كانون‌هاي مساجد لرستان در خرم آباد افزود: ايمان به خدا و عشق به ولايت، بالاترين سرمايه جوانان است و كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد مطمئن‌ترين مكان براي فعالت جوانان هستند كه بايد مورد توجه خاص مسئولان قرار گيرند.
وي از استانداري لرستان خواست تا رديف اعتباري براي كمك به كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد تعيين كند.
ميرعمادي با تاكيد بر ضرورت تقويت كانون‌هاي مساجد افزود: تقويت كانون‌هاي مساجد وظيفه همگان است و بايد جز برنامه‌هاي اصلي مسئولان قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در لرستان از مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان خواست تا براي جذب اعتبار از سوي استانداري تلاش كند.
ميرعمادي با تاكيد بر اينكه بسيج محوري، مهمترين وظيفه مسئولان است، افزود: تقويت كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد، جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگي دشمنان و گزند حوادث تلخ اجتماعي بيمه مي‌كند.
نماينده ولي فقيه در لرستان علم، تقوا، نشاط، خداترسي، اعتقاد و باور ديني جوانان را وجه تمايز جوانان ايراني با ديگر جوانان دانست و گفت: هرگاه در عرصه اجتماعي كاري به جوانان سپرده شده آن كار با موفقيت به سرانجام رسيده است.
وي خطاب به جوانان توصيه كرد: اگر سر‌بلندي كشور را مي‌خواهيد بايد در عرصه علم‌اندوزي و خرد‌ورزي پيشگام باشيد.
مير‌عمادي با بيان اينكه ضمانت انقلاب به دست جوانان است، گفت: جوانان پيش‌قراول نوآوري و شكوفايي هستند و با انديشه نو و عمل خالص به پيشرفت علمي و اجتماعي دست خواهند يافت.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: انس با قرآن، اهل بيت و مسجد و روحانيت، جوانان را در برابر دسيسه‌هاي دشمنان ايمن خواهد كرد.
در ادامه مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد لرستان نيز با ارائه گزارش از عملكرد دبيرخانه كانون‌هاي مساجد لرستان بر ضرورت همكاري مسئولان استان در راستاي توسعه و تقويت كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان تاكيد كرد.
حسين حسن‌پور افزود: در سطح استان لرستان هزار و 800 مسجد وجود دارد كه از اين تعداد هزار و 400 مسجد آن فعال است.
وي با اشاره به فعاليت كانون‌هاي مساجد در لرستان تصريح كرد: در لرستان 42 كانون فرهنگي و هنري مساجد و 30 باب كتابخانه زير نظر دبيرخانه امور مساجد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان فعاليت مي‌كنند.
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد لرستان افزود: تعداد هشت هزار نفر در كانون‌هاي مساجد استان و تعداد 9 هزار و 500 نفر در سطح كتابخانه‌هاي كانون‌هاي مساجد استان عضو هستند.
حسن‌پور با تأكيد بر ضرورت توسعه كانون‌هاي مساجد و كتابخانه‌هاي آن گفت: در كانون‌هاي مساجد استان برنامه‌هاي علمي، فرهنگي و مذهبي در راستاي جذب جوانان به مساجد انجام مي‌شود.
وي با بيان اينكه تعداد 20 پايگاه پيش‌دبستاني قرآني در سطح استان فعال شده است، افزود: دبيرخانه كانون‌هاي مساجد استان برنامه‌هاي مدوني را در راستاي تقويت، تجهيز و توسعه كانون‌هاي مساجد و كتابخانه‌هاي آن طراحي كرده است كه نيازمند حمايت خاص مسئولان استان در راستاي تخصيص اعتبار است.
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد لرستان از زحمات وزير ارشاد و مشاور وزير و دبير ستاد عالي كانون‌هاي مساجد كشور در راستاي توجه ويژه به كانون‌هاي مساجد و اختصاص كتاب‌هاي كمك‌آموزشي براي دانش‌آموزان تقدير و تشكر كرد.
انتهاي پيام؛/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن