تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دفتر تبليغات اسلامي: از نوآوران عرصه تبليغ ديني پشتيباني مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس دفتر تبليغات اسلامي: از نوآوران عرصه تبليغ ديني پشتيباني مي‌كنيم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در جلسه اختتاميه بيست و نهمين دوره تربيت مربي كودك و نوجوان اظهار داشت: از نوآوران برتر عرصه تبليغ ديني پشتيباني مي‌كنيم.

به گزارش گروه دين و انديشه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدحسن رباني، در جلسه اختتاميه بيست و نهمين دوره تربيت مربي كودكان و نوجوانان دفتر تبليغات اسلامي، ضمن تبريك به فارغ‌التحصيلان و ممتازان اين دوره تربيتي اظهار داشت: گذراندن اين دوره و ارتقاء مهارت تبليغي، توفيقي الهي و كار انبياء است.
وي اظهار داشت: تلاش شما در جهت تربيت كودكان و نوجوانان مردم مسلمان ايران و آشنايي آنان با فرهنگ ديني از مجاهدت‌هاي بزرگ است.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي تصريح كرد: با توجه به تلاش‌هاي گسترده و شيوه‌هاي گوناگون استكبار جهاني براي منحرف كردن نسل جوان و نوجوان كشور، اقدامات تبليغي شما بسيار حساس و ارزنده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين رباني فراگيري مهارت‌ها در اين دوره تربيتي را سرآغاز راهي طولاني توصيف كرد و گفت: مبلغان بايد با توجه به مهارت‌هاي آموزشي در اين دوره تبليغي و استمرار آن، در صدد تكميل و روزآمدي اين دانش برآيند.
وي آموزش و پژوهش ديني را نيازمند نوآوري خواند و گفت: انتظار داريم از بين شما ده‌ها نفر مانند حجت‌الاسلام راستگو تربيت شود.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،رئيس دفتر تبليغات اسلامي وعده داد تا از نوآوران و پژوهشگران برتر عرصه تبليغ حمايت و پشتيباني كند.
در ابتداي اين جلسه، حجت‌الاسلام حسن راستگو، مسئول مركز تربيت مربي كودكان و نوجوانان اظهار داشت: سه ويژگي حوزوي، آموزشي و تربيتي، اين مركز را از ساير مراكز آموزشي جهان متمايز مي‌سازد.
وي خطاب به فارغ‌التحصيلان اين دوره تربيتي افزود: تا آخر عمر و در هر مقام و جايگاهي، از تربيت كودكان و نوجوانان غافل نشويد.
در پايان نشست، هدايايي به اساتيد و فارغ‌التحصيلان برتر بيست و نهمين دوره تربيت مربي كودكان و نوجوانان ويژه برادران و چهارمين دوره تربيت مربي كودكان و نوجوانان ويژه خواهران با حضور حجج‌اسلام رباني و راستگو اهداء شد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن