تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دبير خانه شوراي عالي فرهنگي بهزيستي كشور: اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رييس دبير خانه شوراي عالي فرهنگي بهزيستي كشور: اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي موثر است
خبرگزاري فارس‌: رييس دبير خانه شوراي عالي فرهنگي بهزيستي كشور گفت: اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي موثر است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام‌، جواد عليرضايي امروز در نشست اعضاي شوراي فرهنگي بهزيستي استان ايلام افزود: احقاق اين مهم در دستور شوراي عالي فرهنگي بهزيستي كشور قرار داشته و تاكنون در اين زمينه موفقيت‌هايي حاصل شده است.
وي ادامه داد: آگاهي بخشيدن به جامعه هدف بهزيستي در قالب اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، مخاطبان را از بسياري از معضلات و مشكلات و آسيب‌هاي اجتماعي دور مي‌كند.
اين مسئول اضافه كرد: با بررسي عملكرد شوراي عالي فرهنگي بهزيستي در استان‌هاي كشور اين مهم قابل لمس و مشاهده است.
عليرضايي تصريح كرد: در حال حاضر 24 هزار نفر بي سرپرست تحت پوشش خدمات حمايتي سازمان بهزيستي قرار دارند.
رييس دبيرخانه شوراي عالي فرهنگي بهزيستي كشور گفت‌: اين تعداد بي سرپرست علاوه بر دريافت خدمات حمايتي از خدمات فرهنگي اين سازمان بي‌بهره نمانده و در اين راستا از سوي مسئولان مرتبط با موضوع تلاش‌هاي فراواني شده است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: شوراي فرهنگي بهزيستي در تمام استان‌هاي كشور فعاليت داشته و برنامه‌هاي خود را حول نيازهاي هر استان پيگيري مي‌كند.
رييس دبيرخانه شوراي عالي فرهنگي سازمان بهزيستي كشور گفت‌: آنچه در اين سالها از سوي اين شورا پيگيري مي شود تخصصي كردن برنامه‌هاي شوراهاي فرهنگي استانها در خصوص رفع آسيب‌هاي اجتماعي خاص هر استان است.
عليرضايي ادامه داد: احقاق اين مهم نقش ارزنده‌اي در شناخت آسيب‌هاي اجتماعي هر منطقه و استان داشته و در رابطه را رفع مشكلات و آسيب‌ها برنامه ريزي مي‌شود.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن