تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان اصفهان : واگذاري زمين‌هاي طرح مسكن مهر به 70 هزار متقاضي اصفهاني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان اصفهان : واگذاري زمين‌هاي طرح مسكن مهر به 70 هزار متقاضي اصفهاني
خبرگزاري فارس: رئيس مسكن و شهرسازي استان اصفهان از واگذاري زمين به 70 هزار متقاضي عضويت در تعاوني‌هاي مسكن مهر در سطح استان اصفهان خبر داد.


جمشيد نورصالحي در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: صندوق تعاوني‌هاي مسكن در استان اصفهان 100 هزار سهم داشته‌اند كه از اين تعداد زمين‌ها، 70 هزار متقاضي به تعاوني هاي مسكن مهر در سراسر استان تحويل داده شده است.
وي گفت: اداره كل تعاون استان اصفهان تاكنون 70 هزارنفر متقاضي واجد شرايط و داراي صلاحيت براي تحويل گرفتن زمين‌هاي طرح مسكن مهر به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي كرده است.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان اصفهان با بيان اينكه 70 هزار نفر در سايت تعاون مسكن مهر اين اداره كل ثبت‌نام كرده‌اند، اظهار داشت: پس از تاييد صلاحيت، متقاضيان به سازمان مسكن و شهرسازي استان اصفهان معرفي شده و به ميزان واجدين شرايط، زمين به تعاوني‌هاي مسكن مهر واگذار شده است.
وي تصريح كرد: افراد واجد شرايط و معرفي شده به اين سازمان در قالب تعاوني‌هاي مسكن مهر ساماندهي و براي دريافت زمين به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي شده‌اند.
نور صالحي با اشاره به اينكه براي آماده‌سازي و ساخت هر واحد مسكوني مبلغ 150 ميليون ريال وام پرداخت مي‌شود، افزود: 10 ميليون ريال از اين رقم براي آماده‌سازي زمين و 140 ميليون ريال براي ساخت واحدهاي مسكوني پرداخت خواهد شد.
وي با اشاره به بالاترين آمار درخواست زمين از سوي شهر اصفهان تصريح كرد: پس از شهر اصفهان، كاشان، نجف‌آباد و شاهين شهر بالاترين درخواست دريافت طرح مسكن مهر را داشته‌اند.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان اصفهان افزود: زمين طرح مسكن مهر استان اصفهان در فولاد شهر و شهر مجلسي به متقاضيان واگذار مي شود.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن