تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار كردستان
خبرگزاري فارس: برگزاري همايش سالانه مسئولان نمايندگي ولي فقيه در بسيج كردستان، برگزاري مسابقه نقاشي ويژه كودك و نوجوان در بيجار و صعود بانوان كوهنورد كامياراني به قله ئه والان از عناوين اخبار كوتاه كردستان است.


*** برگزاري همايش سالانه مسئولان نمايندگي ولي فقيه در بسيج كردستان
همايش سالانه مسئولان و مديران حوزه نمايندگي ولي فقيه در بسيج كردستان در سالن شهداي پادگان توحيد سنندج آغاز شد.
نماينده ولي فقيه در بسيج منطقه كردستان در حاشيه برگزاري اين همايش در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج هدف از برگزاري اين همايش را ابلاغ برنامه‌هاي سال 87 و توجه مسئولان و مديران نسبت به اجراي خوب برنامه‌هاي بسيج در سال نوآوري و شكوفايي عنوان كرد.
محمد رضوي راد اظهار داشت: آموزش عقيدتي سياسي كه از برنامه‌هاي مهم اين نمايندگي است و در دو سطح نيروهاي رسمي و سرباز و فرماندهان بسيجي و اعضاي شوراي پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در استان اجرا مي‌شود.
وي تصريح كرد: به منظور حفظ و انسجام مربيان عقيدتي بسيج و هاديان سياسي و سازماندهي بيشتر نويسندگان و اهل قلم بسيجي و همچنين استفاده از توان روحانيون بسيجي در سال جاري همايش هاي متعددي برگزار خواهد شد.

*** برگزاري مسابقه نقاشي ويژه كودك و نوجوان در بيجار
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، مسابقه نقاشي ويژه كودك و نوجوان با عنوان شهداي سرافراز جنگ تحميلي و آزادسازي خرمشهر در شهرستان بيجار برگزار شد.
در اين مسابقه كه امروز در مجتمع فرهنگي هنري اميرنظام گروسي برگزار شد بيش از 120 كودك و نوجوان به همراه والدينشان شركت كردند.
درپايان به 20 نفر از برگزيدگان دو مقطع سني كودك و نوجوان هدايايي اهدا شد.

*** صعود بانوان كوهنورد كامياراني به قله ئه والان
بانوان كوهنورد كامياراني به قله 2 هزار و 500 متري ئه والان صعود كردند و ياد و خاطره روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي را گرامي داشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، رئيس اداره تربيت بدني كامياران ضمن گراميداشت ياد و خاطره حماسه آزادسازي خرمشهر افزود: با همكاري هيئت كوهنوردي بانوان شهرستان كامياران و به مناسبت گراميداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت ايثار و پيروزي تعداد 25 بانوي كوهنورد كامياراني ارتفاعات ئه والان در بخش موچش را در يك صعود يك روزه فتح كردند و سالروز فتح و آزادسازي خرمشهر را گرامي داشتند.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 503]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن