تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كوتاه از اخبار كردستان/اختصاص 600 ميليارد ريال به ساخت راه‌هاي كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /كوتاه از اخبار كردستان/اختصاص 600 ميليارد ريال به ساخت راه‌هاي كردستان
خبرگزاري فارس: اختصاص 600 ميليارد ريال براي ساخت راه‌هاي كردستان؛ دستگيري دو نفر حفار غير مجاز آثار باستاني در شهر ديوانده استان كردستان و ... از عناوين اخبار كوتاه استان كردستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، امين شعباني صبح امروز در ديدار با كاركنان ديوان محاسبات استان كردستان اظهار داشت: امسال 600 ميليارد ريال اعتبار براي مرمت و بازسازي و احداث راه‌هاي استان كردستان اختصاص يافته است.
نماينده مردم سنندج، ديواندره و كامياران در مجلس گفت: پروژه‌هاي بزرگراه مياندوآب- كرمانشاه و همدان- سنندج از مهم‌ترين طرح‌هاي استان كردستان بوده و براي ساخت اين راه‌ها 500 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.
وي با اشاره به اينكه لايحه بودجه مجلس قبل از موعد تعيين شده از مهم‌ترين وظايف ديوان محاسبات است، افزود: زمينه انحرافات اداري امسال در مقايسه با سال گذشته كاهش يافته است.
شعباني با بيان اينكه افزايش بودجه‌هاي عمراني كشور و كاهش بودجه سال ‌جاري اضافه كرد: در بودجه سال 88 بودجه عمراني 90 درصد افزايش داشته در حال كه بودجه كشور هفت درصد كاهش يافته است.
وي در پايان تصريح كرد: يكي از اهداف ديوان محاسبات نظارت كامل بر دستگاه‌هاي اجرايي و دولتي استان كردستان به منظور جلوگيري از فساد مالي و تخلفات اداري است.

* دستگيري 2 حفار غير‌مجاز آثار باستاني در ديواندره
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج به نقل از يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كردستان در نيمه نخست اسفند ماه سال جاري در روستاي دربند از توابع شهرستان ديواندره، تعداد دو نفر از حفاران غير‌مجاز حين حفاري تپه‌اي شناسايي شدند.
ميراث فرهنگي توسط يگان حفاظت سازمان و تعامل همكاري نيروهاي محترم نيروي انتظامي روستاي "نساره " از توابع بخش مركزي و اطلاعات شهرستان ديواندره اين دو نفر را حين جرم دستگير و براي اعمال مجازات‌هاي قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.
از حفاران يك‌ دستگاه فلزياب با تمام متعلقات و يك دستگاه لب‌تاپ و مقداري ادوات حفاري كشف و ضبط شد.

* صادرات 389 تن انواع ماهي‌هاي پرورشي از كردستان
مديرشيلات استان كردستان گفت: امسال 389 تن انواع ماهي‌هاي پرورشي از كردستان به كشور عراق صادر مي‌شود.
كريم ذوالفقاري امروز در گفتگو با خبرگزاري فارس در سنندج اظهار داشت: اين ماهي‌ها شامل ماهي سردآبي، گرمابي، كپور و ساير ماهيان پرورشي است.
وي افزود: ارزش ريالي اين مقدار ماهي معادل 3 ميليارد و 543 ميليون و 988 هزار ريال و ارزش دلاري آن 383 هزار دلار بوده است.
شيلات استان كردستان با بيان اينكه در حال حاضر كار صادرات ماهي از طريق بازارچه‌هاي مرزي استان شامل باشماق مريوان، سيران بنديانه و بازارچه سيف سقز انجام مي‌شود، ادامه داد: براي افزايش صادرات، آموزش به صادركنندگان در ارتباط با رعايت موازين بهداشتي، صدور و عرضه ماهي در دستور كار شيلات استان قرار دارد.
انتهاي پيام/ل20

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن