تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار كردستان
خبرگزاري فارس: برگزاري سومين طرح بصيرت كاركنان در شهرستان سقز، برگزاري جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مريوان و برگزاري جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي در مريوان از جمله عناوين اخبار كوتاه استان كردستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج،
* سومين طرح بصيرت كاركنان و نيروهاي نظامي در سقز برگزار شد
خبرگزاري فارس: سومين طرح بصيرت كاركنان و نيروهاي تيپ يكم شهيد كاوه شهرستان سقز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فارس از سنندج، در اين طرح كه امروز به مدت دو هفته اجرا مي‌شود نيروهاي تيپ يكم شهيد كاوه در زمينه‌هاي مختلف نظامي، ديني، فرهنگي و منطقه اي آموزش‌هاي لازم را فرا خواهند گرفت.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ يكم شهيد كاوه شهرستان سقز در مراسم افتتاحيه اين طرح گفت: وجه تمايز نيروهاي مسلح ايران اسلامي با نيروهاي نظامي جهان وجود تقوا و بصيرت در بين نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است.
حجت الاسلام محمد رسول عباسي دشمن شناسي و موضع‌گيري به موقع را از شاخصه‌هاي اصلي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: اين نيروي الهي همواره آماده اجراي فرامين رهبري هستند.

* جلسه شوراي فرهنگ عمومي در مريوان برگزار شد
خبرگزاري فارس: جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مريوان با حضور مسئولان ادارات و اعضاي اين شورا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، فرماندار شهرستان مريوان امروز در جلسه اين شورا گفت: كميته‌هاي اجرايي شورا براي ارتقا فرهنگ عمومي در شهرستان بايد با محوربندي برنامه‌ها تلاش مضاعفي نمايند.
محمد كياني افزود: پيشنهادات سازنده اعضا و نخبگان براي رفع مشكلات و معضلات موجود در ده محور اولويت بندي شده كه عملي كردن اين اولويت‌ها نيازمند همكاري اعضاي اين شورا است.

* جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي مريوان برگزار شد
خبرگزاري فارس: جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان مريوان با حضور فرماندار و مسئولان كتابخانه‌هاي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، محمد كياني فرماندار مريوان امروز در اين جلسه بر رايانه‌اي كردن سيستم كتابخانه‌ها تاكيد و يكي از راه‌هاي پر كردن اوقات فراغت جوانان را روي آوردن آنان به كتاب خواني عنوان كرد.
در ادامه اين جلسه دبير انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان مريوان نيز عمده مشكلات كتابخانه‌ها را نبود سالن قرائت كتاب، كمبود پرسنل و عدم تخصيص نيم درصد از درآمدهاي شهرداري به حساب كتابخانه‌ها عنوان كرد.
علي محمودي افزود: شهرستان مريوان داراي سه واحد كتابخانه و مجموعاً 29هزار و 500 نسخه كتاب است و بيش از 2هزار اعضاي فعال دارند.
انتهاي پيام/ب20
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن