تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكيل سه هزار شركت خدمات مشاوره فني و مهندسي كشاورزي تا پايان سال ‪۹۰‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تشكيل سه هزار شركت خدمات مشاوره فني و مهندسي كشاورزي تا پايان سال ‪۹۰‬
اقتصاد. جهاد كشاورزي
مجري شبكه خدمات مشاوره فني و مهندسي سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي كشور گفت: تا پايان سال ‪ ،۹۰‬سه هزار شركت خدمات مشاوره فني و مهندسي كشاورزي در كشور تشكيل مي‌شود.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا، اسدالله ابراهيمي افزود: تا پايان سال گذشته ‪ ۸۳۵‬شركت خدمات مشاوره فني و مهندسي كشاورزي در مراكز دهستانها فعال شده و ‪ ۵۲۸‬شركت نيز در حال سازماندهي ورود به شبكه هستند.

وي اظهار داشت: از اين ميزان، بيشترين تعداد مربوط به استان كرمانشاه با ‪ ۱۴‬شركت و كمترين تعداد مربوط به استان كهگيلويه و بويراحمد با سه شركت است.

وي گفت: براساس پهنه بندي انجام شده در استانها، شركتهاي مورد نياز در سطح كشور جهت پوشش تمام دهستانهاي كشور ‪ ۲‬هزار و ‪ ۹۶۸‬شركت برآورد شده است كه در طول يك برنامه پنجساله (تا پايان سال ‪ (۹۰‬سازماندهي و مستقر مي شوند.

ابراهيمي تصريح كرد: دفتر شبكه خدمات مشاوره فني و مهندسي با هدف مهندسي فرآيند توليد، فرآوري و بسته بندي و حمل و نقل و نگهداري محصولات كشاورزي، طرح جامع مهندسي فرآيند توليدات كشاورزي را با سه پروژه استقرار شبكه خدمات مشاوره فني و مهندسي غير دولتي، پروژه تدوين مقررات ملي استانداردها و معيارها و ضوابط فني و مهندسي كشاورزي و نيز پروژه طراحي و استقرار شبكه جامع اطلاعات و دانش كشاورزي در حال تدوين و اجرا دارد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن