تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819348839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار هرمزگان: پيام ملت ايران به جهانيان نفي سكولاريسم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار هرمزگان: پيام ملت ايران به جهانيان نفي سكولاريسم است
خبرگزاري فارس: استاندار هرمزگان گفت: نفي سكولاريسم و مبارزه با استكبار و توجه به حقوق ملت‌ها پيام انقلاب اسلامي به جهانيان است و به همين دليل استكبار جهاني با ملت ايران در ستيز است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، عبدالعلي صاحب محمدي امروز در مراسم بهره‌برداري از چند فضاي آموزشي در روستاي رضوان از توابع بخش فين افزود: ايستادگي سه دهه جمهوري اسلامي ايران در برابر استكبار جهاني نشان از همدلي مردم و مسئولان است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ظرفيت‌هاي نقاط مختلف استان افزود: در تلاشيم با استفاده از ظرفيت‌هاي بخش فين، تبديل شدن اين بخش به شهرستان را فراهم آوريم.
صاحب محمدي ادامه داد: تبديل اين روستا به شهر و ساخت سالن ورزشي در اين روستا از اولويت‌هاي برنامه امسال است.
در ادامه اين مراسم از دو طرح عمراني ديگر در بخش فين بهره‌برداري شد كه اين طرح‌ها شامل هنرستان فني و حرفه‌اي حكيم نظامي بخش فين با مساحت 580 متر مربع و ساختمان آتش نشاني و خدمات ايمني اين بخش است.
امام جمعه بخش فين نيز در اين مراسم با اشاره به نيازهاي اين بخش گفت: گسترش مراكز آموزش فني و حرفه‌اي در مراكز دهستان‌ها و كانون‌هاي فرهنگي، ‌افزايش شمار كارگران مشمول بيمه روستايي، تامين پزشك مورد نياز و حمايت از تيم‌هاي ورزشي روستايي از ضروري‌ترين خواسته‌هاي مردم اين بخش است.
دبيرستان شش كلاسه آسيه با زير‌بناي 850 متر مربع، داراي آزمايشگاه، فضاي اداري، كارگاه و نمازخانه است.
همچنين هزينه 320 ميليون توماني ساخت اين فضاي آموزشي از محل اعتبارات اداره كل نوسازي توسعه و تجهيز مدارس استان تامين شده و با ساخت اين دبيرستان 200 دانش آموز از مزاياي اين فضاي آموزشي بهره‌مند شدند‌.
بخش فين با پنج هزار كيلومتر مربع وسعت، داراي 113 روستا و بيش از پنج هزار نفر جمعيت است.
انتهاي پيام؛/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن