تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلخ و شيرين مجلس هفتم - 4 فتاحي: تشكيل مجلس هفتم در يك جو سنگين از بهترين خاطرات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تلخ و شيرين مجلس هفتم - 4 فتاحي: تشكيل مجلس هفتم در يك جو سنگين از بهترين خاطرات است
خبرگزاري فارس: عضو فراكسيون كرد مجلس هفتم گفت: تشكيل مجلس هفتم در يك جو سنگين سياسي يكي از بهترين خاطرات نمايندگان اين مجلس است.
عابد فتاحي نماينده اروميه در مجلس هفتم پس از پايان كار اين مجلس در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، افتتاح مجلس هفتم را يكي از بهترين خاطرات خود از اين مجلس دانست و يادآور شد: در آن زمان در يك جو سياسي و سنگيني قرار داشتيم و عده‌اي تلاش مي‌كردند كه مجلس تشكيل نشود اما با ايفاي نقش مقام معظم رهبري، مجلس هفتم به موقع تشكيل شد و اين يكي از بهترين و شيرين‌ترين خاطرات مجلس است.
وي با بيان اينكه ماه‌هاي آخر مجلس هفتم و حوادث آن از لحظات تلخ اين مجلس بود، خاطرنشان كرد: مجلس هفتم با اقتدار، كار خود را شروع كرد اما با ضعف به پايان رساند.
نماينده اروميه در مجلس هفتم تصريح كرد: ضعف پايان كار مجلس هفتم يكي از خاطراتي است كه نمايندگان از آن دلخوشي ندارند.
فتاحي با تقدير و تشكر از خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف و مطبوعات و همچنين صدا و سيما و كاركنان مجلس تصريح كرد: اميدواريم مجلس هشتم با عملكرد مثبت خود موفقيت‌ زيادي را در حل مشكلات مردم به دست آورده و جمهوري اسلامي ايران در آينده، كشوري پر افتخار و سرافراز باشد و در دنيا حرف اول را بزند.
انتهاي پيام/ي
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن