تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813254839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حدادي در صدر پرتابگران ديسك تور بين المللي دووميداني اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حدادي در صدر پرتابگران ديسك تور بين المللي دووميداني اروپا
احسان حدادي با كسب دومين مدال طلاي خود در صدر جدول رده بندي پرتابگران ديسك تور بين المللي دووميداني قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا روز گذشته در رقابتهاي سوپر گراندي پري هلند با پرتاب ديسك خود به ميزان 68 متر و 52 سانتي متر موفق شد ركورد آسيا را كه متعلق به خودش بود ارتقاء بخشد. حدادي در اين رقابتها به مقام قهرماني دست يافت و جايزه شش هزار دلاري اين مسابقات را از آن خود كرد.

حدادي با كسب دومين مدال طلاي خود در رقابتهاي تور بين المللي دووميداني يا سوپرگراند پري با كسب 30 امتياز در رده اول رشته پرتاب ديسك اين تور قرار گرفت.

بعد از وي ورزشكاراني از مجارستان و هلند و قطر جايگاه هاي دوم تا چهارم را از آن خود كردند. در فهرست برترين هاي تور بين المللي دووميداني 17 پرتابگرديسك به رقابت پرداخته اند.

هر چند اين قهرمان كشورمان موفق به شكستن ركورد آسيا و كسب دو مدال از رقابتهاي سوپر گراند پري دووميداني شد اما در تاپ ليست فدراسيون بين المللي دووميداني iaaf در جايگاه پنجم پرتابگران ديسك جهان ايستاد.

درتاپ ليست اصلي فدراسيون بين المللي دووميداني كه شب گذشته تغييركرده است گرد كانتر از استوني همچنان با ركورد 71 متر و 88 سانتي متر كه در ابتداي اين ماه ميلادي براي خود ثبت كرده در جايگاه اول رشته پرتاب ديسك قرار دارد.

دراين ليست صد نفره الكنا از ليتواني با 71 متر دوم است. والتر آمريكايي با 68 متر و 90 سانتي متر سوم و ماريو پستانو از اسپانيا با 68 متر و 61 سانتي متر چهارم است.

احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا نيز با 68 متر و 52 سانتي متري در جايگاه پنجم اين ليست قرار دارد. حدادي دو هفته گذشته با كسب مدال طلاي رقابتهاي سوپر گراندي پري دوحه قطر رتبه سوم اين ليست را داشت.

فهرست برترين هاي دووميداني جهان حاوي نام 100 ورزشكار برتر دنيا درهر رشته از مواد دووميداني زنان ومردان و در دو رده سني جوانان و بزرگسالان است كه با توجه به قرار داشتن در فصل رقابتهاي دووميداني ( قبل از المپيك 2008) اين فهرست مرتبا تغيير خواهد كرد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن