تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اوج و فرودموسيقي پاپ/نياز جوانان به موسيقي پاپ ناديده گرفته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: /اوج و فرودموسيقي پاپ/نياز جوانان به موسيقي پاپ ناديده گرفته شده است
آنچه مسلم است سطح پايين برخي از كنسرتهاي پاپ طي سالهاي مختلف و كيفيت نازل آنها در اجرا باعث ناديده گرفته شدن بخشي از نياز جامعه به ويژه جوانان به اين نوع موسيقي شده است.

فريد سلمانيان كارشناس موسيقي با بيان اين مطلب در خصوص وضعيت موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر ،گفت : به نظرمن با درنظرگرفتن ظرفيت هاي موجود اين نوع موسيقي و همچنين حذف برخي از گرههاي ناكارآمد مي توان قدم هاي مناسبي در اين راه برداشت و زمينه حضور گروههاي موسيقي با پشتوانه پاپ را با انجام كارشناسي مناسب فراهم كرد.

وي افزود: در اغلب موارد ظرفيت اجرايي برگزاري كنسرت متناسب با ايده آل مجريان و طراحان برنامه هاي فرهنگي و هنري نيست و در اين بين هنر موسيقي آسيب پذيرتر است و طبعا موسيقي پاپ و مسائل حاشيه اي نيز از اين قاعده مستثني نيست.

كارشناس سابق دفترموسيقي وزارت ارشاد در ادامه افزود : موسيقي پاپ به دليل ارائه نامناسب اين نوع موسيقي در طول تمام اين سالها مورد بي توجهي قرارگرفته بود اما خوشبختانه ضرورت وجود اين نوع موسيقي در سال گذشته از سوي برگزار كنندگان جشنواره و همچنين مسئولان در وزارت ارشاد احساس شد و با توجه به اين نياز بخشي از جشنواره هم دربخش رقابتي و هم در بخش غير رقابتي به اين نوع موسيقي اختصاص داده شد و در عين حال همين بخش براي بسياري از هنرمندان و كارشناسان حساسيت برانگيز شد و در برابر آن موضع گرفتند كه البته برخي از اين نوع موضع گيري ها در جاي خود درست و منطقي بود.

عضو هيئت مديره"كانون موسيقي امروز ايرانيان" در پايان افزود : نبود سالن مناسب براي برگزاري و در برخي موارد بي تجربگي و نابلدي برخي از برگزاركنندگان موسيقي پاپ باعث ايجاد سوءتفاهم هاي بي شمار در اين حوزه شده است به عنوان نمونه برگزاري جايزه فرهاد ويژه موسيقي پاپ با وجود اينكه دبيري آشنا و با تجربه داشت؛ به دليل نابلدي برخي افراد و دست اندركاران اجرايي در نيمه راه از حركت ايستاد و اين درحالي است كه برگزاري جشنواره هايي از اين دست در جهت تجليل و تكريم از چهره هاي هنرمندي چون فرهاد و ارائه آثار مناسب و درخور شان اين هنرمند اقدامي نيكو است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن