تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيستم‌هاي مخابراتي وارد صنعت ساعت‌سازي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سيستم‌هاي مخابراتي وارد صنعت ساعت‌سازي مي‌شوند


تاليانيوز - شركت طراحي TAG Heuer كه به طور رسمي در توليد ساعت‌هاي گران‌قيمت و زيبا در سويس فعاليت مي‌كند، قصد دارد وارد دنياي تلفن‌همراه شود.
به گزارش تاليانيوز، گفته مي‌شود شركت Heuer در نظر دارد تا با همكاري شركت ModeLabs كه در اصل مبتكر طرح Mobile On Demand براي جذب بيشتر مشتركان تلفن‌همراه بوده است، گوشي‌هاي جديدي را طراحي و توليد كند.
اين شركت تصميم دارد تا گوشي‌هاي جديد خود را با توزيع بين‌المللي و با برند خاص شركت TAG Heuer به مشتركان عرضه كند. اين براي نخستين باري است كه يك شركت لوكس ساعت‌سازي، وارد دنياي تلفن‌همراه مي‌شود و اقدام به طراحي و توليد گوشي مي‌كند.
به گفته مسؤولان شركت TAG Heuer، گوشي‌هاي اين شركت قرار است با طراحي خاص و بسيار زيبايي ساخته شود. گفتني است گروه توليدكننده ساعت كه پيش از اين نيز با شركت Heuer همكار ي داشته‌اند، در توليد تلفن‌همراه نيز فعاليت مي‌كنند.
گوشي‌هاي شركت TAG Heuer قرار است به صورت سري و در مرحله نخست، طي سه‌سال پياپي طراحي و توليد شود و قرار است در ساخت اين گوشي‌هاي از شركت‌هاي طراحي و شركت‌هاي توليد‌كننده تلفن‌همراه و شركت‌هاي نرم‌افزاري كمك گرفته شود. اين گوشي به صورت مرتبط و دنباله‌دار و با پشتيباني از سيستم‌هاي پيشرفته روز دنياي تلفن‌همراه طراحي و ساخته مي‌شوند.
پيش‌بيني مي‌شود نخستين تلفن‌همراه رسمي شركت TAG Heuer تا پايان نيمه نخست سال 2008 ميلادي وارد بازار شود. به احتمال قوي گوشي‌هاي توليد شده در اين شركت از قيمت بالايي برخوردارند و امكانات ويژه‌اي به همراه خواهند داشت.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن