تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشي جديد موتورولا در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گوشي جديد موتورولا در راه است


تاليانيوز - گزارشات رسيده حاكي از آن است كه گوشي جديد شركت موتورولا با نام RIZR Z6c، سرانجام توانست موافقت كميسيون ارتباطات فدرال آمريكا موسوم به FCC را براي توليد كسب كند.
به گزارش تاليانيوز، اين گوشي قرار است از سوي شبكه مخابراتي Verizon به مشتركان عرضه شود. گوشي Z6c پس از گذراندن مراحل آزمايش‌هاي مختلفي كه از سوي كميسيون FCC روي آن‌ انجام شد قرار است روي شبكه مخابراتي CDMA فعال شود.
اين گوشي قرار است در مرحله نخست منحصرا روي شبكه مخابراتي Verizon عرضه شود و پس از آن قرار است توزيع جهاني آن آغاز شود.
گوشي Z6c موتورولا روي موج‌هاي مخابراتي 900 و 1800 مگاهرتز روي شبكه GSM كار مي‌كند كه به اين گوشي امكان مي‌دهد تا روي اپراتورهاي آسيا و اروپا نيز فعال باشد.
اين در حالي است كه شركت Verizon قصد دارد سرويس‌ EV-DO خود را كه روي شبكه CDMA فعال است در اختيار كاربران اين گوشي در آمريكا قرار دهد.
اين گوشي به صورت كشويي طراحي شده است و داراي صفحه‌نمايش از نوع QVGA با كيفيت 240 در 320 پيكسل است. همچنين گوشي Z6c به دوربين ديجيتال قدرتمند 8 مگاپيكسلي مجهز شده است و كاربران مي‌توانند با استفاده از كارت‌حافظه Micro SD، ظرقيت حافظه اين گوشي را افزايش دهند.
گفتني است مسؤولان شركت موتورولا هنوز اطلاعات دقيقي در رابطه با قيمت و زمان عرضه گوشي Motorola RIZR Z6c به بازار اعلام نكر‌ده‌اند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن