تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814282002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرويس‌ آزاد Verizon براي مشتركان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرويس‌ آزاد Verizon براي مشتركان


تاليانيوز - شركت مخابراتي Verizon Wireless از ايجاد امكان جديدي براي مشتركان بين‌المللي خود خبر داده است.
به گزارش تاليانيوز، از اين پس مشتركان تلفن‌همراه شبكه مخابراتي Verizon كه گوشي آن‌ها در حالت اصلي فاقد نرم‌افزار براي استفاده از سرويس‌هاي چندرسانه‌اي اين شركت است مي‌توانند با نصب نرم‌افزارهاي خاص، از امكانات شبكه مخابراتي اين اپراتور بهره‌مند شوند.
به گفته مسؤولان اپراتور Verizon، استانداردهاي فني و نرم‌افزار نهايي گسترش سرويس‌هاي اپراتور Verizon روي انواع تلفن‌هاي همراه قرار است طي روزهاي نخستين سال 2008 به مشتركان عرضه شود.
گفته مي‌شود هر نوع وسيله‌اي كه امكان و قابليت استفاده از سرويس‌هاي اين اپراتور را داشته باشد، مي‌تواند به راحتي به نرم‌افزار استفاده از اين سرويس‌ها مجهز شود و امكانات آن استفاده كند.
گفتني است شركت مخابراتي Verizon تاكنون براي انجام برخي از مراحل آزمايش طرح جديد خود روي انواع تلفن‌هاي همراه بيش از 20 ميليون دلار هزينه كرده است.
در مرحله نخست اين طرح قرار است تعداد محدودي از سرويس‌هاي رسانه‌اي و امكانات شبكه اين اپراتور در اختيار مشتركان قرار بگيرد و گفته مي‌شود در آينده نزديك، سرويس‌هاي اين شركت مخابراتي به صورت كامل در دسترس مشتركان قرار خواهد گرفت.
شركت مخابراتي Verizon قصد دارد طرح جديدي را تا پايان سال 2008 راه‌اندازي كند كه با اجراي اين پروژه استفاده كامل از سرويس‌هاي اين اپراتور براي تمامي مشتركان تلفن‌همراه آزاد مي‌شود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن