تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806821494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه شيراز:حرم هاي امامزادگان شيراز به مراكز فرهنگي تبديل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه شيراز:حرم هاي امامزادگان شيراز به مراكز فرهنگي تبديل شوند
شيراز - خبرگزاري مهر: آيت الله محي الدين حائري شيرازي تاكيد كرد: حرمهاي امامزادگان شهر شيراز از جمله حضرت احمد ابن موسي، سيد و... به مراكز فرهنگي شهر تبديل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز،آيت الله حائري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شيراز افزود: اين حرم ها مي توانند تاثير بسزايي در توليدات و صادرات محصولات فرهنگي داشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: فرهنگيان و كساني كه در امر فرهنگ فعاليت دارند بايد يه اين حرم ها مراجعه كرده و بر اساس تخصص خود به توليدات فرهنگي مانند جزوه نويسي، ترجمه، چاپ پوستر و... بپردازند.

نماينده ولي فقيه در استان فارس ضمن ارزيابي مناسب ازمديريت فرهنگي حرم امام رضا(ع) يادآور شد: در آنجا بسياري از امور با پول صورت نمي گيرد بر فرض مثال در بخش كفشداري حرم آن بزرگوار بسياري از مديران به اين كار مشغولند تا شايد امام رضا(ع) در كارشان شفاعت كند.

امام جمعه شيراز در بخش ديگري از سخنان خود مومن را به جزيره اي تشبيه كرد كه موجهاي مختلف تاثير در استقامت او ندارد و گفت: در جريان انفجار شيراز با اينكه برخي ها گفتند احتمال خرابكاري منتفي است اما خانواده شهدا از مسئول كانون رهپويان به خاطر شهيد پروري و تربيت انسانهاي پاك قدرداني كردند و اين مسئله يعني مومني كه مانند جزيره اي در مقابل موجها ايستادگي كرد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اين موج ها در قالب مسائل مختلفي نظير تهمت، قدرت و ... نمود مي يابد گفت: برخي از افراد مانند رجايي در مقابل اين موجها مقاوت كرده و تاثيري در آنها ندارند و برخي ديگر با موج هم مسير مي شوند.

آيت الله حائري گفت: برخي ها از رئيس جمهوري به خاطر تغيير در كابينه و وزرا انتقاد مي كنند اما بايد دانست كه سرپرست يك تيم حق دارد كه نيروي تازه نفس به تيمش اضافه كند و اين تغييرات به منزله عملكرد خوب يا بد بازيكن و يا سرپرست تيم نيست.

وي تصريح كرد: آقاي پورمحمدي يكي از وزراي خوب و مناسب كابينه بود اما نمي توان اين جا به جايي را دال بر عملكرد بد رئيس جمهوري يا وزير كشور قلمداد كرد زيرا رئيس جمهور بر اساس قانون حق دارد نيروي تازه نفس را وارد عرصه كند.

آيت الله حائري همچنين با اشاره به انتقادات رئيس جمهوري از بهره هاي بانكي نيز گفت: رئيس جمهوري عقيده دارد كه تا چند سال ديگر بايد قرائت دين را با قرائت علم تطبيق بدهيم و در اين خصوص بايد گفت ما همواره در حوزه بهره ها، اسلام را در حدي كه خاموش نشود روشن نگه داشته ايم و مصداق اين جريان نيز توجه به عدم مغايرت با اسلام است و كمتر به اجراي خود اسلام در بهره هاي بانكي توجه شده است.

وي خاطرنشان كرد: وقتي شعار مي دهيم "ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند" نبايد فقط رهبري از رئيس جمهور دفاع كند بلكه همگي بايد به دنبال رهبري از اين رئيس جمهور حمايت كنيم.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 461]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن