تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812964706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل مخابرات فارس:3600پروژه مخابراتي در فارس بهره برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدير عامل مخابرات فارس:3600پروژه مخابراتي در فارس بهره برداري شد
شيراز - خبرگزاري مهر: چنگيز اميري گفت: ظرف سه سال گذشته حدود سه هزار و 600پروژه مخابراتي در سطح استان فارس به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، اميري در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيراز ارزش اين پروژه ها را معادل 300ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: همچنين طي يك سال گذشته نيز حدود 992 پروژه مخابراتي در استان با ارزشي معادل 80 ميليارد تومان افتتاح شده است.

مديرعامل مخابرات استان فارس با تاكيد بر اينكه پروژه هاي مذكور شامل توسعه و تجهيز سيستم هاي جديد مخابراتي بوده است، تصريح كرد: از هفته دولت سال گذشته تاكنون نيز حدود 270پروژه در فارس به ارزش ريالي معادل 116ميليارد ريال بهره برداري شد.

اميري ضمن ارزيابي مناسب از وضعيت مخابراتي استان فارس گفت: درحوزه تلفن ثابت حدود يك ميليون و 700هزار تلفن منصوبه داريم كه از اين تعداد حدود يك ميليون و 50 هزار شماره مشغول به كار است.

وي ضريب نفوذ تلفن ثابت در فارس را 32 درصد اعلام كرد.

مديرعامل مخابرات استان فارس همچنين گفت: در سطح استان فارس هم اكنون دو ميليون و 600هزار شماره تلفن همراه داريم كه از اين تعداد نيز دو ميليون شماره مشغول به كار است.

وي صريب نفوذ تلفن همراه در فارس را 44درصد اعلام كرد و اظهار داشت: با توجه به 300هزارشماره اي كه طي مدت آينده واگذار مي شود ضريب نفوذ تلفن همراه در فارس به 50 درصد يعني معادل تهران مي رسد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن