تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه زاهدان:رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرتهاي بين المللي ايستادند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه زاهدان:رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرتهاي بين المللي ايستادند
زاهدان - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام سليماني گفت: دفاع رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دفاع بين المللي بود نه منطقه اي و در اين جنگ رزمندگان در برابر قدرتهاي بين المللي به دفاع از ايران اسلامي پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، حجت الاسلام عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه هاي نماز جمعه امروز اين شهر با گراميداشت سوم خرداد وروز آزاد سازي خرمشهر به تجليل از رشادتهاي رزمندگان اسلام اعم از سپاهي ، ارتشي وبسيجي پرداخت.

وي گفت : در زماني كه خرمشهر با دفاع مقدس رزمندگان به دامن مردم ايران برگشت تمام جنگهاي دنيا منطقه اي بود و در پشت پرده يكي از دو قطب آمريكا وشوروي از آنها حمايت مي كرد.

سليماني خاطرنشان كرد: تنها جنگي كه پشت صحنه آن اراده ملت بود و دعاي پيرمردان وپيرزنان و كمك هاي آنها و دفاع جانانه رزمندگان قرار داشت.

خطيب جمعه زاهدان در بخش ديگري از سخنانش به حمايتهاي قدرتهاي بين المللي از رژيم بعثي صدام اشاره كرد و بيان داشت: دور از وجدان است كه ما شرايط ميدان نبرد در آن زمان را ملاحظه نكنيم و شأن كاري را كه رزمندگان ما انجام دادند پايين بياوريم .

حجت الاسلام سليماني در ادامه به ويژگيهاي عمليات بيت المقدس كه باعث آزاد سازي خرمشهر شد پرداخت و تصريح كرد: هيچ عملياتي در مجموعه عملياتهاي هشت سال دفاع مقدس با عمليات بيت المقدس قابل مقايسه نيست.

امام جمعه زاهدان كوتاهي زمان آمادگي براي عمليات، وسعت منطقه عمليات، مقاومت طولاني رزمندگان و اجراي عمليات با عبور از رودخانه وحشي كارون آنهم در دل شب را از ويژگيهاي عمليات بيت المقدس عنوان كرد.

حجت ااسلام سليماني در پايان خاطر نشان كرد: عمليات آزاد سازي خرمشهر براي نظام اسلامي به مانند جنگ احزاب وخندق بود.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن