تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813097449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار تهران: سياست فرمانداري‌ تقويت و حمايت از پروژه‌هاي زيرساخت تهران است‌


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: فرماندار تهران: سياست فرمانداري‌ تقويت و حمايت از پروژه‌هاي زيرساخت تهران است‌
دكتر حسين طلاگفت: حدود 20 هزار تن سيمان مازاد بر سهميه تعيين شده جهت تقويت و حمايت از پروژه‌هاي زيرساخت شهرستان در اختيار دستگاه‌هاي عمراني شهرستان تهران قرار خواهد گرفت.
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: حدود 20 هزار تن سيمان مازاد بر سهميه تعيين شده جهت تقويت و حمايت از پروژه‌هاي زيرساخت شهرستان در اختيار دستگاه‌هاي عمراني شهرستان تهران قرار خواهد گرفت.
دكتر حسين طلا، در بازديد از تعدادي از پروژه‌هاي عمراني شهرستان تهران اعلام كرد: علاوه بر توزيع 5/12 درصد سيمان سهميه ارديبهشت ماه في مابين پروژه‌هاي عمراني استاني و ملي در سطح شهرستان، با تلاش و پيگيري همكاران اينجانب در فرمانداري و همكاري سازمان بازرگاني استان تهران حدود 20 هزار تن سيمان مازاد جهت تقويت و حمايت از پروژه‌هاي زيرساخت شهري و منطقه‌اي تامين و در اختيار پروژه‌هايي از قبيل متروي تهران، تونل توحيد، برج ميلاد، كانال آبرساني كرج تهران، سازمان مهندسي و عمراني شهر تهران، پروژه فاضلاب تهران و همچنين پروژه‌هاي آب و فاضلاب شهرستان قرار خواهد گرفت.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن